Конспект інтегрованого уроку для 1 кл.я досліджую світ Тема "Мої друзі

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас

04.06.2020

397

17

0

Опис документу:
Мета. Дати уявлення учням про дружбу; ввести в активний словник слова «дружба», «друг»; вчити дітей цінувати дружбу та друзів, бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати товариські почуття, готовність бути доброзичливими, уважними; виховувати толерантне ставлення до товаришів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Мої друзі

Мета. Дати уявлення учням про дружбу; ввести в активний словник слова «дружба», «друг»; вчити дітей цінувати дружбу та друзів, бути справжніми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; розвивати товариські почуття, готовність бути доброзичливими, уважними; виховувати толерантне ставлення до товаришів.

Результати навчання

  • учні пояснюють зміст понять «дружба», «друг»;

  • розповідають про своїх друзів;

  • уміють оцінювати позитивні риси, що сприяють дружбі.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Ранкова зустріч ло теми «Я і мої друзі»

«Посміхайтеся» (плюс зі словами) музика О. Осадчого, слова А. Дмитрука

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

Вправа «Синоптик»

Робота з календарем:

  • Яка зараз пора року?

  • Скільки місяців триває зима?

  • Який місяць зараз?

  • Який сьогодні день тижня?

  • Який день був учора? Буде завтра?

  • Яке число сьогодні?

Мішечок спостережень

  • Якщо вам випала цеглинка блакитного кольору- розкажіть про зміни в неживій природі, які відбуваються взимку.

  • Якщо вам випала цеглинка зеленого кольору- розкажіть про зміни в живій природі.

  • Якщо вам випала цеглинка червоного кольору- розкажіть про турботи людей взимку.

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Розгадування кросворду

Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу для кожної людини тему. Але, для того, щоб зрозуміти, про що ж ми будемо розмовляти, пропоную відгадати кросворд ( на екрані з’являються запитання до кросворду і картинки – відгадки).

Дзвінок

Портфель

Гумка

Книжка

Альбом

Ручка

  • Що сповіщує про початок уроку?

  • У чому всі діти носять шкільне приладдя до школи?

  • Що ми використовуємо на уроці, щоб отримати нові знання?

  • Якщо написати олівцем і допустити помилку, то можна з легкістю виправити за допомогою цієї речі.

  • У ньому діти малюють на уроці образотворчого мистецтва.

  • За допомогою неї у зошиті з’являються написи.

  • Подивіться уважно на виділену колонку. Яке ж слово ми утворили? (Дружба). Правильно діти.

2.Бесіда.

  • Хто такий друг?

  • Що означає дружити?

  • Продовжте речення: «Дружба — це...».

3. Передбачення теми та мети уроку.

— Як ви думаєте, про кого і про що ми будемо вести мову на уроці?

Отже, тема нашого заняття «Я і мої друзі» .

  1. Вивчення нового матеріалу

1.Перегляд та обговорення мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0

  • Пропоную вам подивитися казку .(На екрані казка про дружбу)

  • Чи були герої казки від самого початку друзями? (Ні)

  • А чому? (Бо справжні друзі ніколи не з’ясовують, хто кращий чи головніший)

  • Скажіть будь ласка, а на кого ж схожі олівці у казці?( На однокласників)

  • Правильно, вони схожі на вас, на однокласників. І ви так само маєте злагоджено працювати, допомагати один одному, не сваритися. Одним словом, маєте дружити.

  • Який же висновок можемо зробити, переглянувши цю казку? Як не повинні поводитись друзі? А що, навпаки, мають робити?(Відповіді дітей)

  1. Фізкультхвилинка.

  • Пропоную трохи перепочити та порухатись під веселу пісню про дружбу. (На екрані відео – фізкультхвилинка )

2. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg

3.Вправа «Крісло автора».

Діти за бажанням розповідають про свого друга: хто він є, який у нього характер, чим захоплюється, у чому допоміг чи підтримав.

VI. Закріплення та осмислення нового матеріалу.

1. Гра «Кошик».

Завдання учням — підібрати синоніми до слова «дружба».

(Можливі відповіді: співробітництво, взаєморозуміння, злагода, чуйність, братерство, єдність, співчуття, добросусідство, товариськість, взаємовиручка, турбота, повага, ввічливість, чуйність, допомога).

Висновок. Отже ,дружба — це відносини між людьми на основі взаємної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів.

2.Гра "Нехай встануть ті, хто...."

Ведучий називає характеристику, яка присутня у більшості учнів. Це можуть бути особливості зовнішності, характеру, захоплення, заняття, смаки. Діти, у яких присутня дана характеристика, повинні встати. Наприклад: "Нехай встануть ті, хто любить читати книги, хто вміє кататися на ковзанах, хто вважає себе добрим, дружелюбним,відповідальним, у кого вдома є собака і т. п."

3.Інсценування віршів та обговорення.

  • Діти нашого класу підготували невеличке інсценування. Подивіться уважно і зробіть висновок.

Сценка (3 учні)

Другокласниця Людмила

вранці мамі заявила:

— Все, до школи я не йду,

я не стерплю цю біду.

Щастя скінчено моє,

адже в Рити джинси є.

І тепер зі мною Рита

Відмовляється дружити.

Мама: Ви ж були найкращі друзі.

  • Так, але сказала Рита,

Поки буду я ходити

Не у джинсах, а в спідниці,

Їй не хочеться дивиться,

Мамо, дружбу виручай,

Джинси і мені придбай. —

Мама спершу подивилась

На похнюплену Людмилу.

Потім мовила: —  Діла!

Ви ж справжні подруги! — й пішла.

Тепер скажіть і ви мені:

— Це справжні подруги чи ні?

  • Тож, скажіть, чи справжня це дружба у дівчаток була? (Відповіді дітей)

  • Звичайно ,що ні! Справжні друзі ніколи так себе не поводять.

4.Практична робота. Малюнок із секретом

-Гайда майструвати іграшки, якими можна здивувати друзів!

  1. Складіть аркуш паперу формату А4 навпіл, прогладьте лінію згину.

  2. Верхню частину аркуша відігніть назад, до лінії згину.

  3. Намалюйте на складеному аркуші зображення, наприклад, жабку. Розташуйте малюнок так, щоб рівний закритий ротик опинився на лінії згину. Розфарбуйте зображення.

  4. Розгорніть аркуш і домалюйте те, що у жабки в роті — язичок та муху.

  5. Здивуйте малюнком із секретом своїх друзів. Тримайте складений малюнок однією рукою за верхню частину, а другою за нижню, а потім різко потягніть нижню частину донизу — і ротик відкриється.

V. Підсумок уроку.

  • Що означає дружити?

  • Кого називаємо справжнім другом?

  • Чи можете ви стати справжнім другом?

  • На наступному уроці ми складемо правила дружби.

Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.