Конспект інтегрованого підсумкового заняття в старшій групі "Веселка - чудо та краса природи"

Опис документу:
Мета: Закріпити пряму і зворотню лічбу, склад числа 6, 7, 8, 9. Закріпити навички звукоскладового аналізу слів. Закріпити вміння називати слова-предмети, -дії та -ознаки. Формування уміння написання слів. Продовжувати розвивати навички читання. Закріпити вміння складати та записувати задачи. Закріпити вміння вирішувати приклади на віднімання та додавання. Вчитися співвідносити дії та їх схематичне зображення. Продовжувати розвивати зв’язне мовлення. Продовжувати розвивати вміння користуватися сх

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема заняття «Веселка – чудо та краса природи»

Вид заняття: ітогове, інтегроване

Форма: під групове

Вихователь: Помазунова А.Г.

Мета: Закріпити пряму і зворотню лічбу, склад числа 6, 7, 8, 9. Закріпити навички звукоскладового аналізу слів. Закріпити вміння називати слова-предмети, -дії та -ознаки. Формування уміння написання слів. Продовжувати розвивати навички читання. Закріпити вміння складати та записувати задачи. Закріпити вміння вирішувати приклади на віднімання та додавання. Вчитися співвідносити дії та їх схематичне зображення. Продовжувати розвивати зв’язне мовлення. Продовжувати розвивати вміння користуватися схемами. Розвивати слухову увагу та пам'ять, логічне мислення. Розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності дітей. Виховувати посидючість, вміння слухати і виконувати указівки вихователя, естетичні почуття.

Попередня робота: бесіди про веселку, спостереження у природі, експериментальна діяльність по створенню власної веселки, знайомство зі складом числа, здобування навичок звукосладового аналізу слів, знайомство з народними прикметами та приказками, які пов’язані з веселкою.

План роботи:

  1. Організаційний момент

  2. Знайомство з дівчинкою Веселкою

  3. Математична розминка «Що я знаю про кольори веселки»

  4. Розгляд та розбір мапи

  5. Завдання від мами-сонечка: Д/г «Посади сонечко на квітку»

  6. Завдання від білочки: Д/г «Дешифровщик»

  7. Завдання від золотої рибки: складання та вирішення задач за сюжетною картиною

  8. Музична пауза (за схемами)

  9. Д/г «Ромашка» (вирішення прикладів у командах)

  10. Складання речень за схемами

  11. Складання розповіді

  12. Підсумок заняття

Хід заняття

В.: Діти, у нас сьогодні незвичайне зайняття. Ми вирушаємо в ліс, на зелену галявину. Але, що це? (Шум дощу). Коли дощ буває? (Влітку, восени, навесні). Поки ми з вами говорили, дощ скінчився. Йдемо скоріше на галявину! Заплющуйте очі: один, два, три – на галявину прийди. Відкривайте очі. Подивіться як тут гарно! Але здається, що ми тут не самі. (Виходить Веселка) Як ви гадаєте, хто це? Кого ми можемо зустріти у сонячний день після дощу?

Д.: Веселка

В: Так, це Веселка,але чомусь вона сьогодні дуже сумна. Веселко, чому ти плачеш?

Веселка: Називають всі Веселкою мене,

Та сьогодні все навкруг сумне, —

Бо за зиму я таки змарніла,

Кольори свої з корони розгубила.(Показує на корону)

Моє плаття вже зносилось,

Кольори всі розгубились,

А було їх в мене сім,

Тих яскравих кольорів. (Веселка плаче)

В.: Діти, давайте ми розповімо те, що знаємо про кольори Веселки. Може тоді вони з’являться. Скільки у веселки кольорів? Назвіть їх будь ласка. Порахуйте їх від одного до сіми. Порахуйте навпаки: від сіми до одного. Який колір стоїть за жовтим? (зелений) за блакитним? (синій) А який колір стоїть між червоним та жовтим (оранжевий)?

В: Молодці, діти! Але чому ж кольори не з’являються?

Веселка: В цьому винна чорна хмара, яка змила усі мої кольори. Навіть корона стала білою. Усі кольори моєї чарівної корони вона сховала на цій чарівній галявині. Але повернути їх можна, виконавши якісь завдання. Допоможіть мені будь ласка!

Д.: Гаразд, але де ж ми знайдемо ці завдання?

Веселка: Для цього хмара залишила ось цю карту (показує карту) та сказала, коли завдання буде виконане продзвенить дзвоник.

Діти роздивляються карту

В.: Як ви гадаєте: що зображено на цій карті (Відповіді дітей)? А що означають ці літери у кружечках? (Відповіді дітей) Якщо ці літери означають кольори веселки, тоді що ми будемо шукати першим?

Д.: Кущик, де є щось червоне.

В.: Де ж знаходиться цей кущик?

Діти знаходять кущик, а на ньому велику комашку сонечко

В.: Так це ж мама-Сонечко. У неї трапилась біда: вона розгубила всіх своїх діточок – маленьких сонечок. А живуть вони на квіточках з цифрами. Ці цифри відповідають кількості крапочок на крильцях комашок. Сідайте за столи та розселіть сонечок по їх квіточкам.

Діти виконують вправу.

В,: Квітку з якою цифрою ти засиляв? Назви склад числа…

Чуєте?дзвенить дзвоник. Це означає, що це завдання ми виконали. Куди ж нам треба йти далі?

Відповіді дітей.

В.: Так, далі нам треба шукати ялинку та оранжевий колір. Допоможи мені, будь ласка…

В.: Білочка щось шепоче. А шепоче вона лише одне слово: «Дешефровщик». Це означає, що треба буде розшифрувати слова, зробити їх звуковий аналіз та сказати це слово-предмет, дія чи ознака. Сідайте на свої місці і починайте виконувати завдання. Хто хоче залишитися біля дошки?

Діти виконують завдання

В.: Яке слово вийшло у тебе? Скільки в ньому звуків? Складів? Який звук перший? Останній? Це слово-предмет, дія чи ознака?

Дзвенить дзвоник

В.: І з цим завданням ви впорались. Рушаймо далі. Куди ж нам треба йти? Так далі ми шукаємо водоспад у якому живе золота рибка. Ц чарівна рибка передала нам картину. Ми вже знайомі з цією картиною. Роздивіться її ще раз. Зараз вам треба придумати задачу за цією картиною та викласти її рішення. Сідайте за столи. Хто хоче залишитись біля дошки?

Діти виконують завдання.

В.: Яка задача вийшла у тебе? Яке питання до твоєї задачи? Яку відповідь має твоя задача? Чуєте дзвоник? І з цим завданням ми впорались. Що ж робити далі? А ось і дерево, а під ним зелена нота, яка означає, що треба відпочити. Ставайте довільно на галявині. Відпочинок у нас сьогодні буде незвичайний. Вам треба дуже уважно слідкувати за схематичним зображенням рухів.

Музична пауза

В.: Ми з вами відпочили і можемо подорожувати далі. І треба нам прямувати до галявини з блакитною квіткою. Але поки ми відпочивали, налетів сильний вітер та зірвав пелюстки з квітів. Щоб відновити квіти, треба вирішити приклади. Для цього необхідно поділитися на команди. Команда, яка вирішує приклади з відповіддю…

Робота дітей. Дзвенить дзвоник.

В.: Ось і цей колір ми отримали. лишилось відшукати лише два кольори, щоб засяяла корона веселки. Куди треба прямувати далі, Богдан? Правильно, це пеньок, біля якого росте синя квітка, а під квіткою схеми, за якими треба скласти речення. Ставайте півколом. Хто хоче скласти речення – піднімає руку. Ви придумувати речення з місця, а я прикріплювати схеми до дошки. Хто хоче скласти перше речення?

Діти складають речення

В.: Ми з вами відшукали і синій колір. Залишилось відшукати фіолетовий колір. Де ж його шукати? Так, біля ялинки з фіолетовими квітами. Ось і вона а на ній якась записка. Щось я не можу розібрати, що тут написано. Хто може мені допомогти? Так, треба скласти розповідь за схемами. Хто хоче почати? Слідкуйте уважно, бо ……. Починає, а хтось буде продовжувати. Почали.

Діти складають розповідь. Дзвенить дзвоник.

В.: Нарешті ми відшукали останній колір. Подивіться як засяяла корона веселки. А наша подорож дісталася кінця І нам вже час повертатися додому. Заплющуйте очі: один, два, три – у групу повернись. Відкривайте очі. Чи сподобалось вам сьогоднішнє заняття? Що саме вам сподобалось? Попрощайтесь з нашими гостями. Дякуємо за увагу! До побачення!

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
2
міс.
0
0
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!