Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Конспект інноваційно-інтегрованого уроку змагання з фіз.культури та історіі за модулем Баскетобол для учнів 6 класів

Фізична культура

Для кого: 6 Клас

10.04.2021

94

0

0

Опис документу:
Інноваційно-інтегровані уроки характеризуються високою щільністю, продуманою постановкою завдань, формують стійкий інтерес до уроків ФК, сприяють поширенню знань, гармонійному і духовному розвитку учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: Формування стійкого інтересу до уроків фізичної культури, сприяння гармонійному і духовному розвитку учнів.

Завдання уроку:

  1. Навчити техніці виконання передач баскетбольного м’яча способом двома руками від грудей з відскоком від підлоги.

  2. Закріпити різновиди передач баскетбольного м’яча на місці та під час руху.

  3. Сприяти розвитку швидкості та координації рухів у пересуваннях з м’ячем, човниковому бігу та естафетах з елементами баскетболу.

  4. Виховання морально-вольових якостей, витримки, організованості, дисциплінованості.

  5. Самоконтроль на уроках фізичної культури.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток, олімпійська символіка, плакати, гімнастичні обручі, плакати та сувеніри, картки з запитаннями.

Місце проведення: спортивний зал.

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12-15хв.)

1.

Шикування в шеренгу. Привітання. Оголошення завдань уроку.

2хв.

Фронтальний метод в одну шеренгу, охайність спортивної форми.

2.

Нагадування правил БЖ. Вимірювання ЧСС

10сек.

Вибірково, готовність учнів до уроку

3.

Перешикування на місці. Розповідь про відновлення та проведення сучасних Олімпійських ігор.

1хв.

З одночасним поворотом на право.

Картка №1.

4.

Різновиди ходьби:

- на носках, руки на поясі;

- перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;

- у положенні присівши, руки на колінах;

- стрибки на двох ногах у присяді з просуванням вперед;

15м.

15м.

10м.

10 разів

Поточний метод.

Спина пряма, не нахилятись.

Тримати дистанцію.

За командою.

5.

Біг

1хв.

Рівномірне дихання.

6.

Різновиди бігу:

- приставним кроком правим боком, приставним кроком лівим боком;

- кроками схресно правим, лівим боком вперед;

- біг спиною вперед;

- почергові підскоки, руки вверх-назад;

- біг із підстрибуванням вверх після виконання «подвійного кроку»

2хв. 30м.

2хв. 30м.

15м.

15м.

8-10 разів

Тримати дистанцію.

Тримати дистанцію.

Дивитись через ліве плече.

Руки вперед.

Руки вперед.

7.

Вправи на відновлення дихання:

- 1-2 руки вверх (вдих)

- 3-4 руки вниз (видих)

30сек.

В колону по одному вдих, видих глибокий, руки через сторони вгору, руки супроводжуємо поглядом.

8.

Загально-розвиваючі вправи у русі:

1)- в.п. – руки вперед

1- 4 зміна положення рук, схресно;

6-8 разів

Руки прямі.

9.

2)- в.п. – права рука вверху

1-2 зміна положення рук на кожен крок;

6-8 разів

Темп повільний, носом вдих, ротом видих.

10.

3)- в.п. – руки перед грудьми, зігнуті у ліктьових суглобах

1-2 відведення зігнутих рук назад

3- 4 теж саме прямими руками;

6-8 разів

Руки не опускати, на рівні плечей

11.

4)- в.п. – руки вверх

1- 2 кола руками вперед, назад;

2х10 разів

На кожен крок амплітуда мах.

12.

5)- в.п. – руки до плечей

1-16 колові рухи вперед, назад;

2х8 разів

На кожен крок амплітуда мах.

13.

6)- в.п. – руки перед собою, зігнуті у ліктях

1-16 колові оберти у ліктьових суглобах всередину та назовні;

2х8 разів

Темп і амплітуда велика.

14.

7)- в.п. – руки перед собою зігнуті у ліктях

1-16 колові оберти кистями рук всередину та назовні;

2х8 разів

Темп швидкий.

15.

8)- в.п. – руки в замок перед собою

1 – руки вперед

2 – в.п.

3 – руки вверх

4 – в.п.;

6 разів

Темп повільний, прогнутись.

16.

9)- в.п. – те саме

вправа «Хвиля»;

15-20сек.

Амплітуда велика.

17.

7)-в.п. – руки зігнуті у ліктях перед собою. Стискання пальців з почерговим напруженням.

20 разів

Виконувати активно.

18.

Перешикування в одну шеренгу

30сек.

Фронтальний метод.

19.

Вимірювання ЧСС

10сек.

Вибірково.

ІІ. Основна частина (25хв.)

20.

Перешикування учнів у колони

30сек.

Фронтально-груповий метод.

21.

Розповідь про Олімпійську символіку, медалі

1,5-2хв.

Розповідь вчителя.

Картка №2

22.

Розминка з баскетбольними м’ячами

3 колони та 3 направляючі.

23.

Передача м’яча на місці:

- двома руками від грудей

- правою, лівою від плеча

- з-за голови

- фінти

Техніка виконання передачі у русі по 30сек.

Учні розподіляються на групи порівну.

24.

Передача м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги на місці:

- розповідь

- демонстрація

- виконання учнями

- виправлення помилок

5хв.

1хв.

5-6 разів

Техніка виконання.

Вказати на помилки.

25.

Технічна підготовка (техніка нападу)

Пересування з м’ячем – «човниковий біг».

1. виконання вправи

2. обводка суперника – «Слалом»

2х3,6,9м.

1-2 разів

1-2 разів

Ведення правою рукою, з поворотом через ліве плече, на відрізках біг з прискоренням, м’яч не вище пояса, темп швидкий, почергова зміна рук.

26.

Вправи з веденням та передачею м’яча:

1. двома руками від грудей (права, ліва рука)

2. з відскоком від підлоги

5 передач

5 передач

Ігровий метод, темп швидкий, розподіл у колони по 5 учнів.

27.

Естафети з баскетбольними м’ячами «Олімпійська символіка»:

1. розповідь про Олімпійські кільця та вогонь.

2. пролізання з м’ячем в обруч

3. штрафні кидки

1-2хв.

1 раз

1хв.

Пояснення умов естафети, розподілення учнів на команди.

Картка №3.

Оцінюється кількість попадань.

ІІІ. Заключна частина (5хв.)

28.

Шикування

1хв.

Фронтальний метод, в одну шеренгу.

29.

Підрахунок ЧСС

10сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

30.

Підведення підсумків уроку.

Оцінювання учнів.

31.

Домашнє завдання:

1.згинання-розгинання рук в упорі лежачи

2. скакалка

3. імітація передач м’яча з відскоком від підлоги

Х-2х15р.

Д-2х10р.

Х-2х60р.

Д-2х80р.

20 разів

Інтервал відпочинку (І-1)

1хв.

І-1хв.

Самостійно

32.

Організований вихід із спортивного залу.

В колону по одному.

Картка №1.

776р. до н.е. у м. Олімпія на Пелопоннесі (згідно легенди, Геракл переміг у змаганнях з бігу і отримав вінок з дикої оливи).

Хронологічний відлік – 4 роки між проведенням змагань: біг, боротьба, колісниці, метання дротиків, плавання.

Участь приймали тільки чоловіки.

На час проведення змагань припинялись війни.

1896р. м. Афіни, І Олімпійські ігри.

Французький барон, політик, історик, політичний діяч П’єр де Кубертен сприяв відродженню Олімпійських ігор.

Девіз ігор – «Швидше, вище, сильніше»

Картка №2.

VІІ Олімпійські ігри у Антверпені були проведені в 1920 році, був піднятий олімпійський прапор.

Білий колір прапору – біла тканина, яку у старовину вивішували для виявлення порядку жеребкування у змаганнях.

Символом Олімпійського руху є п’ять переплетених між собою кілець різного кольору на білому фоні – символізують єдність п’яти континентів:

- Америка – червоний;

- Африка – чорний;

- Азія – жовтий;

- Австралія – зелений;

- Європа – блакитний.

Картка №3.

Олімпійський вогонь запалюють на горі Олімп у Греції від параболічного дзеркала і передають за допомогою факела, через естафету від атлета до атлета.

Вогонь проноситься через всі 5 континентів. Його несуть кращі атлети.

В день відкриття Олімпіади факел запалює Олімпійське вогнище.

З 1976р. (Монреаль) кожні ігри мають свою Олімпійську емблему, що символізує унікальність країни та міста-організатора.

Запитання для учнів:

  1. З якої рослини виготовляють Олімпійський вінок?

  2. Через скільки континентів проноситься Олімпійський вогонь?

  3. Різновиди Олімпійських ігор?

  4. Яких Олімпійських чемпіонів-українців ви знаєте?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.