і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Конспект «ЧОГО НА СВІТІ НЕ БУВАЄ»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КОНСПЕКТ

заняття з конструювання на тему:

«ЧОГО НА СВІТІ НЕ БУВАЄ»

м. Кривий Ріг

МЕТА: Розвивати розумові здібності дитини – знайомство з

оточуючими різноманітними предметами, їх формою, кольором,

розміщенням їх в просторі, звернути увагу на їх призначення.

Розвивати зорову пам»ять, нестандартне мислення, уяву, творчі

здібності. Вчити доводити почату справу до кінця. Формувати

вміння відштовхуватися від певних ознак предмета, будувати образ

(предмет); фантазувати , направляти фантазію, творчі здібності на

рішення різних задач. Вчити працювати в темпі, вміти закінчити

працю вчасно, а потім грати зі своїми будівлями. Бачити та берегти

красу правильних відношень з товаришем: домовлятися про темп

праці, про план побудови споруди, допомагати йому порадою, із

задоволенням ділитися конструктором, бачити й оцінювати хорошу

роботу товариша.

ОБЛАДНАННЯ : Для кожної пари дітей набір великого

конструктора: пластини, призми, кубики,, іграшки, машини, дерева,

кущі.

І Організаційний момент

Вихователь:

Стали дітки, підтягнулись,

Один одному так щиро

Посміхнулись.

На заняття старання

не забудьте взяти,

Підійшли до мене ,

Й почнемо працювати.

Подивилися на мене,

Посміхнулися усі

Чи готові до роботи?

Молодці!

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

Вихователь: А зараз послухайте уважно. Уявіть собі, що ви потрапили в незнайоме місто, де розмовляють на незнайомій мові. Всі дуже заморились від мандрувань і захотіли їсти та відпочити.

А в цьому місті багато різних крамниць, майстерень, аптек, бібліотек таке ін.

Зараз ми будемо будувати різні за вашою уявою будівлі, що знаходяться в цьому незнайомому місті.

Що потрібно для цього ? Так, необхідно вибрати споруду, яку ви хочете побудувати . Домовитись з товаришем, з яким ви хочете будувати і де саме буде розташований ваш об»єкт.

(Самостійна робота дітей)

Діти, користуючись необхідним матеріалом. Будують задуману споруду. В процесі роботи вихователь допомагає деяким дітям виконати роботу. Обов»язково відмічає тих дітей, які проявляють фантазію, уяву, творчість, самостійність.

Вихователь: Ось і збудоване наше чарівне місто. Нумо, подивіться на це гарне місто, де красуються різноманітні будівлі. Особливо хочеться відмітити тих дітей, які самостійно придумували будівлі.

Діти, розкажіть гостям, що ви побудували?

(Діти розповідають , що в їхньому місті побудована школа, крамниця, кафе та таке інше. В цьому місті живуть добрі, чуйні люди, готові в будь-яку хвилину допомогти незнайомим людям, що потрапили в складну ситуацію .)

Вихователь: Малята, давайте обіграємо це з допоміжними іграшками.

ІІІ ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ

Вихователь:

Ви, дітки, попрацювали дуже гарно,

І не пройшло наше заняття марно.

За це подяка без кінця всім вам, дітки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
заняття з конструювання для дошкільнят
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    109
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RX715085
  • Вподобань
    0
Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь