Конспект біологія 8 клас

Біологія

Для кого: 8 Клас

12.09.2021

68

1

0

Опис документу:

Сформувати у учнів поняття про значення дихального процесу,який необхідний для життєдіяльності людини.Навчити дбайливо відноситися до звого здоров'я,розвивати в учнів вміння користуватися придбанними знаннями в житті.Цінувати своє здоров'я.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок біологія 8 клас

Тема: Дихання. Органи дихальної системи.

Мета:

- сформувати поняття про значення дихання процесу,який необхідний для життя людини;

- вивчити особливості будови органів дихання у зв’язку з їх функціями;

- розвивати в учнів вміння пристосовувати отримані знання в житті;

- виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: тематичні таблиці «Органи дихання»,відеоматеріал,моделі органів дихання,підручник,зошит.

Тип уроку:вивчення нового матеріалу.

Хід уроку.


1.Організаційний етап.

(привітання учнів)

2.Актуалізація опорних знань.

(питання для бесіди)

  • Які функції виконує кров?

  • Які речовини переносить кров?

  • Чим відрізняється венозна і артеріальна кров?

3.Вивчення нового матеріалу.

(бесіда з учнями)

- Чим дихає людина? (повітрям)
- Який склад повітря? ( повітря – це суміш газів :азот-79%, кисень- 21%, вуглекислий газ – 0,03%) 
- Які гази приймають участь в процесах дихання? (для дихання потрібні лише азот і вуглекислий газ.)
- Для чого людина дихає? 
Значення дихання

(розповідь учителя)
- Забезпечення організму киснем. 
- утворення та виділення продуктів обміну речовин.  
- Окислення органічних речовин,надходження енергії. Енергія потрібна для життєдіяльності нашого організму. Щоб ми не робили ми завжди будемо витрачати енергію.

Що таке дихання? Дихання – сукупність фізичних і хімічних процесів,що забезпечують надходження кисню в організм,його використання клітинами для отримання енергії та виділення з організму вуглекислого газу.
1.Будова та функції органів дихання.

 1.носова порожнина, 2.глотка. 3.гортань. 4.трахея. 5.бронхи.

6.легені. 

Завдання учням (заповнити таблицю «Функції органів дихання»)
Яку функцію виконує кожен орган.

(розповідь учителя)

Зовнішнє і внутрішнє дихання.

- Розрізняють зовнішнє і внутрішнє (клітинне) дихання ( дивляться фільм)

Робота з підручником. Будова гортані.Знайти частини гортані.  (замалювати в зошитах і позначити будову).

Трахея і бронхи. Проходження повітря, ,насищення водяною парою і його очищення.

Легені – парні органи дихання, оточені плевральною порожниною в якій міститься рідина . Легені розташовані в грудній порожнині. Органи мають альвеолярну структуру і складаються з трьох часток.

Закріплення матеріалу.

Завдання учням

1.Доповнити речення.

- Дихальна система людини складається _____________ .

- Повітряні шляхи-це _____________ .

- Дихання – це ________________ .

- Гортань є органом дихання і приймає участь в ___________

Перевірка завдань.

Підсумок уроку.

Рефлексія
Домашнє завдання

стр. 60-67.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили