Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект "Бажання і потреби"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.05.2020

414

5

0

Опис документу:
Створювати умови для збагачення досвіду у взаємодії дошкільника зі світом людей та предметно – технічним оточенням згідно завдань Нової української школи. Розвивати діалогічне і монологічне мовлення, підтримувати бажання розповідати, вголос міркувати, коментувати, вживати лексику, притаманну професії журналіста. Прагнути досягнення єдності емоцій, інтелекту та вольової регуляції у мовленнєвій поведінці дітей. Продовжувати надавати дітям економічні знання, дати уявлення про економічні категорії «
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема заняття: Майбутні журналісти

Тип заняття: інтегроване з пріоритетним напрямком профорієнтаційної діяльності + економічне виховання + розвиток мовлення.

Вид заняття: заняття із закріплення раніше засвоєних знань

Програмовий зміст: Створювати умови для збагачення досвіду у взаємодії дошкільника зі світом людей та предметно – технічним оточенням згідно завдань Нової української школи. Розвивати діалогічне і монологічне мовлення, підтримувати бажання розповідати, вголос міркувати, коментувати, вживати лексику, притаманну професії журналіста. Прагнути досягнення єдності емоцій, інтелекту та вольової регуляції у мовленнєвій поведінці дітей. Продовжувати надавати дітям економічні знання, дати уявлення про економічні категорії «потреби», «бажання».
Виховувати культуру мовлення: вибір ввічливої інтонації при розмові з дорослим, вміння чемно триматися зі співрозмовником, висловлювати подяку, тощо; шанобливе ставлення до професії журналіста, розуміння зв’язку між його професією і отриманням новин, знань, цікавих історій.

Матеріали: демонстраційні – ноутбук, мольберт з великим аркушем,
роздавальні - мікрофони, предметні картинки, бейджики.

Попередня робота: Знайомство з професією журналіста, ведучого, знаряддями праці, екскурсія на студію «Рожевий слон», випуск газет, творчі командировки, взяття інтерв’ю, проведення опитування серед дітей і дорослих.

Хід заняття:

- Добрий день, шановні колеги. Подивіться на робочий стіл, як ви гадаєте, чим будемо займатись? (Випуск нової газети). Так, дійсно, сьогодні ми зібрались, щоб обсудити наступний номер нашої газети. На цьому засіданні до нас приєднається керівник студії ТБ і преси «Рожевий слон» Сагайдак Євген Валентинович. Давайте послухаємо, можливо у нього є якісь пропозиції. Увага на екран!

Відео звернення із завданням зібрати матеріал на тему «Бажання і потреби людей»

-Ну що, друзі, ви готові допомогти колегам? Ні в кого нема заперечень? Тоді пропоную вам, для обговорення цієї теми, пройти в студію і стати учасниками ток-шоу «Це нас стосується». Зверніть увагу, що студія поділена на дві зони. Отже, хто вважає себе спеціалістом з питань потреб людей - займайте стільці з правої сторони, а хто вважає себе спеціалістом з питань бажань людей, будь ласка, ліва крила студії - ваша. (діти сідають на стільці обраної команди)

Музична заставка.(Передача «Минута славы»)

- Вітаю всіх на нашому каналі і дозвольте представити учасників: це команда спеціалістів з питань - бажання людей і команда спеціалістів з питань – потреб людей. Давайте спочатку з’ясуємо що таке бажання? Хто як вважає? (Підводимо до узагальнення, що бажання – це те, що людина хоче отримати). Надаємо слово команді «Бажання»

Гра з мікрофоном (інтерактивний метод) «Наші бажання». (Діти задають питання до другої команди і до гостей. –Що би вам хотілось отримати?( Іграшки, хатню тваринку, солодощі, подорожі, тощо). Вислуховують відповідь і дякують за неї).

Як багато у вас різних бажань. У мене теж є завдання для вас. Я роздаю вам по одній грошовій купюрі і запрошую до магазину (на столі лежать картки із зображенням різних предметів). Погляньте, скільки товарів в ньому. Вам потрібно зробити покупку і пояснити, чому ви обрали саме цей товар. (Кожна дитина бере картку, а замість неї кладе грошову купюру і пояснює, наприклад, -Я купила цукерки, тому, що їх дуже люблю.) Ви задоволені покупками? Пригадайте наше минуле заняття, і скажіть: як ви розумієте вислів «Купуйте українське?» (Це означає купувати товари, що зроблені в Україні).

Тепер передаємо слово команді «Потреби». -Шановні спеціалісти, розгляньте обрані покупки і скажіть мені, будь ласка, а чи можна прожити без цього? Чим можна замінити ці товари? (Діти висловлюють власну думку, наприклад, без цукерок людина може прожити і замінити їх ягодами чи фруктами – це корисніше для здоров’я). Наші спеціалісти стверджують, що без цього можна прожити, а тепер моє завдання для вас: скажіть, без чого людина взагалі не може жити? (Відповіді дітей: без води, повітря, їжі, одягу, грошей…)

-Я пропоную доповнити картинками нашу таблицю «Що потрібно людині для життя?» (Створення коректурної таблиці за методикою Н. Гавриш. Діти обирають необхідні картинки і пояснюють, чому вони мають бути в цій таблиці - дім, повітря, їжа, вода, ліки, здоров’я, взуття, одяг, освіта, гроші)

Ви гарно попрацювали, а тепер реклама на нашому каналі. Залишайтеся з нами і приєднуйтесь до музичної паузи.

Фізхвилинка під пісню «Три бажання» з мультфільму «Маша і ведмідь»

Музична заставка.(Передача «Минута славы»)

Повертаємось до нашої теми «Бажання і потреби людей» і пропоную вашій увазі цікаве соцопитування, що провели наші журналісти. Ми вирішили з’ясувати, чи відрізняються бажання дорослих і дітей.

Перегляд відеоролика (Діти з різних груп нашого садка і дорослі працівники розповідають про свої бажання)

- Прокоментуйте, будь ласка, як на вашу думку, чи відрізняються бажання дорослих і дітей? (Підводити до розуміння того, що бажання дорослих частіше прив’язані до їх професії)

Так хочеться, щоб наші бажання здійснювалися! Давайте подумаємо, а що ж для цього треба робити і приготуємо порадник. Зверніть увагу, що на плакаті вже прикріплені картинки з бажаннями, що найчастіше проголошували наші опитувані. Вам залишається скласти перелік порад для наших глядачів, як, на вашу думку, отримати бажане.

Складання порадника (Полілог. Діти пропонують свої варіанти, як отримати бажане, а вихователь схематично замальовує)

- Друзі, сьогодні ми з вами з’ясували, що таке бажання та про що мріють діти і дорослі, виділили головні потреби людини для життя та спробували висунути свої пропозиції щодо того, як наблизити до реальності свої мрії. Тепер ми можемо передати наші матеріали головному редактору «Рожевого слона», сподіваюсь, вони йому сподобаються. Шановні колеги, дякую вам за співпрацю. Потиснемо один одному руки. До нових зустрічей в ефірі.

Відділ освіти

Добропільської міської ради

Дошкільний навчальний заклад №34 «Вуглик»

Методичний кабінет

Майбутні журналісти

Конспект заняття

до участі у Всеукраїнській акції

«Разом до Нової школи»

підготувала вихователь

старшої логопедичної групи

Харченко Тетяна Олександрівна

2018

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.