Конспек уроку з математики "Відрізок та його довжина."

Опис документу:
Ознайомити учнів із поняттями прямої та відрізка, із їх властивостями та взаємним розміщенням. Сприяти розвитку графічної грамотності. Сформувати уміння: розпізнавати об’єкт серед графічних зображень, зображати, позначати, читати на малюнку відрізки та промені

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 46Дата: 17.11.2016

Тема уроку. Відрізок та його довжина.

Мета уроку:

Навчальна:Ознайомити учнів із поняттями прямої та відрізка, із їх властивостями та взаємним розміщенням. Сприяти розвитку графічної грамотності. Сформувати уміння: розпізнавати об’єкт серед графічних зображень, зображати, позначати, читати на малюнку відрізки та промені.

Розвивальна:Розвивати просторову уяву.

Виховна: Виховували охайність і старанність при виконанні геометричних креслень.

Обладнання: комп’ютер, таблиці, презентація вчителя, комп’ютер, проектор

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку.

І. Організаційний етап

Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати на роботу

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. Перевірка за записами за дошкою чергового учня

  2. Самостійна робота

Варіант 1

№ 539 (1), № 536, № 545

Варіант 2

Варіант 2

№539 (2), 540, 546

За слайдом зробити самоперевірку

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

  1. Які геометричні фігури вам відомі з початкової школи?

  2. Назвіть найпростіші фігури

  3. Які з фігур вам відомі, які ви можете назвати на рис.

А В ∙

С ∙ ∙М

ІV. Формування теми та мети уроку .Мотивація навчальної діяльності.

Послухайте діти, що трапилось із Олівцем. Лежав він у пеналі і сумував, думав, що він не потрібний, що він негарний, він – ніякий, він – простий олівець. Та якось він викотився із пеналу і його гострий носик торкнувся аркушу паперу. На папері Олівець побачив слід від свого носика й зрадів : ”Я намалював крапку “. Аж тут крапка ожила й вигукнула: “Неправда. Я не просто крапка. Я – точка. Найголовніша у геометрії, а ти Олівчику , мій найкращий друг, а в геометрії всім необхідний “. Сьогодні ми з вами “озброїмось“ олівцем та лінійкою і будемо будувати прості геометричні фігури.

V. Вивчення нового матеріалу.

Колективна робота.

Поставити дві точки позначити їх А і В. Давайте з’єднаємо їх, у нас вийшли різні лінії .

Ці лінії називаються кривими .

Давайте попросимо лінійку і з’єднаємо наші точки.

А В

Ми отримали геометричну фігуру , яка називається ..... так відрізком.

Розглянемо малюнок.

О. .К .М .С .В .А

Чи є у нас на малюнку відрізки ?

Назвіть їх ? Що має кожний відрізок ? Довжину. Що для цього потрібно

зробити , щоб знайти довжину відрізка ?(відповідають учні ). Давайте порівняємо відрізки КМ і МК , що про них можна сказати ?А як ви думаєте : можуть бути відрізки рівними ? А коли ж вони будуть рівними ?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

VІ. Первинне закріплення

Практична робота

  1. Проведіть відрізок АВ.

  2. Виміряйте довжину відрізка АВ

  3. Назвіть кінці відрізка АВ

  4. Позначте на відрізку АВ точку С

5. Виміряйте відрізок АС і СВ

6. Порівняйте довжину відрізка АВ із сумою довжин відрізків АС + СВ .

Який висновок можна зробити ? (відповідають учні)

VІІ. Закріплення умінь та навичок

Розв’язування завдань та вправ з підручника.

№ 551 (усно)

№ № 552, 554, 556 (графічна робота), № 558 (робота в парі), № 560 (самостійно), № 562 (колективно).

ІХ. Підсумок уроку .

Дати якісну оцінку навчального заняття, роботи класу та окремих учнів.

Х. Домашнє завдання

§16 – опрацювати, № 555, 557, 559, 561, 563.

ХІ. Рефлексія

Ініціювати та інтенсифікувати рефлексію учнів з приводу свого психоемоційного стану, мотивації своєї діяльності, поведінки й взаємодії з учителем та однокласниками на уроці.

«Моя діяльність на уроці». Передати зміст своєї діяльності на уроці за допомогою трьох дієслів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.