Конспек уроку "Самооцінка і здоров’я людини"

Опис документу:
Ознайомити учнів із видами самооцінки, впливом самооцінки на поведінку і здоров'я людини; сприяти формуванню в дітей адекватної самооцінки; розвивати життєві навички позитивної самооцінки; виховувати в дітей чуйність і милосердя до людей, які потребують допомоги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 11

(Основи здоров’я 6 клас).

Тема: Самооцінка і здоров’я людини

Мета:ознайомити учнів із видами самооцінки, впливом самооцінки на поведінку і здоров'я людини; сприяти формуванню в дітей адекватної самооцінки; розвивати життєві навички позитивної самооцінки; виховувати в дітей чуйність і милосердя до людей, які потребують допомоги.

Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво

«Алатон», 2014. — 200 с., наочність.

Тип уроку: комбінований

Поняття та терміни:самооцінка

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • пояснитизначення терміна «самооцінка»;

  • розпізнаватиу запропонованих ситуаціях занижену, завищену і адекватну самооцінку;

  • назватищонайменше дві переваги здорової (адекватної) самооцінки;

  • пояснити, як самооцінка впливає на поведінку людини;

  • продемонструвативміння адекватно оцінювати себе, обирати важливу мету й розробляти план її досягнення.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

Учні зачитують есе про те, як ти розумієш народну мудрість: «Посієш вчинок збереш звичку, посієш звичку — збереш характер, посієш характер — збереш долю».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Як оцінюють твою поведінку?

  • Чи пропонували тобі коли – небудь самостійно оцінити свою поведінку?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Одного разу вчителька принесла до класу скриньку і сказала: «Зазирнувши до цієї скриньки, ви побачите свого найкращого друга». Як ти думаєш, що у ній було? Книжка, іграшка, фото президента...? Ні, там лежало люстерко. Тому, зазирнувши всередину, кожен побачив себе. «Любіть і шануйте свого найкращого друга», — сказала вчителька. Одна учениця запитала: «Хіба ми не повинні шанувати інших, а лише себе?» Вчителька пояснила: «Щира повага до інших людей завжди ґрунтується на повазі до

себе».

Пограйте з друзями в гру «Хто я?». Вона допоможе більше дізнатися одне про одного і побачити, як у дзеркалі, свої сильні та слабкі сторони.

На аркушах паперу запишіть цифри від 1 до 5 і п ’ять разів дайте відповідь на запитання: «Хто я?». Візьміть до уваги риси характеру, свої інтереси, вміння. Наприклад:

1. Я веселий.

2. Я люблю читати.

3. Я добре плаваю.

4. Я вмію куховарити.

5. Я не дуже сильний у математиці.

Наголосіть: щира повага до інших людей завжди базується на повазі до самого себе. Нагадайте золоте правило моральності: «Стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе».

Самооцінка — це ставлення людини до себе.

Як формується самооцінка

  • Самооцінка формується на основі досвіду — успіхів і невдач.

  • Вона залежить і від того, як до тебе ставляться інші люди.

Прочитайте ситуацію. Обговоріть, яка у хлопчика самооцінка: завищена, занижена чи адекватна.

Шестикласник Сергійко нещодавно записався до басейну, і тренер вважає його талановитим. Хоча хлопець займається плаванням не так давно, та вже виграв змагання. Але він думає, що тренер помиляється щодо його здібностей, а свою перемогу у змаганнях вважає випадковою.

V. Закріплення знань учнів

Письмово

1. На аркуші паперу запиши те, що тобі подобається в собі, і те, що не подобається (мал. 24, а).

2. Обери те, що хочеш у собі змінити повністю або частково.

3. Визнач мету і склади план етапів її досягнення (мал. 24, б).

Запитання

1. Що таке самооцінка?

2. Що впливає на формування твоєї самооцінки?

3. Назви види самооцінки. Чим вони різняться?

4. Наведи приклад впливу самооцінки на здоров’я. Прокоментуй його.

5. Який вид самооцінки мають формувати підлітки? Чому це важливо?

6. Як ти розумієш вислів«Якою міркою людей міряєш, такою й тебе мірятимуть»?

Пограйте в гру «Ти — молодець»

Учні стоять у колі. Один учень виходить у центр, називає своє ім’я і

повідомляє про те, що він навчився робити(«Я навчився танцювати» або «Я навчився робити шпагат»). У відповідь усі про мовляють: «Ти — молодець!»

і піднімають вгору великий палець

VІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 12

2. Скласти міні-твір «Як моя самооцінка впливає на формування мого характеру».

Підсумки

Самооцінка — це ставлення людини до себе. Вона формується на основі власного досвіду — успіхів і невдач, а також залежить від ставлення до тебе інших людей.

Здатність реально оцінювати себе і позитивно ставитися до себе та своїх життєвих перспектив дуже важлива для здоров’я людини, її добрих стосунків з оточенням та життєвого успіху.

Для підвищення самоповаги розпочни проект самовдосконалення.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн