Конспек уроку " Принципи безпечної життєдіяльності.."

Опис документу:
Мета: Формувати в учнів поняття “безпека” та “небезпека”; змоделювати ситуації, безпечні й небезпечні для дітей, та формувати правильне ставлення до них; закріпити знання телефонних номерів служб порятунку. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень. Виховувати відповідальність, зосередженість, обачливість та поміркованість дій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 02

(Основи здоров’я 5 клас)

Тема: Принципи безпечної життєдіяльності.

Мета: Формувати в учнів поняття “безпека” та “небезпека”; змоделювати ситуації, безпечні й небезпечні для дітей, та формувати правильне ставлення до них; закріпити знання телефонних номерів служб порятунку. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень. Виховувати відповідальність, зосередженість, обачливість та поміркованість дій.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань;

Обладнання: Підручник для 5-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво

«Алатон», 2013. — 180 с., наочність.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учні зачитують агітку (заклик, пам’ятку) на тему “Обери здоровий спосіб життя”.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Мікрофон»

«Я був свідком небезпечної ситуації (повені, урагану, пожежі, ДТП тощо)»

ІV. Вивчення нового матеріалу

В усі часи існування людства старше покоління передавало наступному знання і навички уникання небезпек — безпеки життя. У прадавні часи — це захист від диких звірів, несприятливих погодних умов і стихійних лих. Згодом люди навчилися непогано захищати себе від природних небезпек. Але натомість з'явилися небезпеки, пов'язані з життєдіяльністю самих людей. Це — небезпеки на дорогах, у побуті, на виробництві, а також екологічні небезпеки, які виникають через те, що люди забруднюють навколишнє середовище, роблять його непридатним для свого життя. Тому в наш час варто говорити не лише про безпеку життя, а й про безпеку діяльності людини — тобто про безпеку її життєдіяльності».

Сформулюйте визначення:

Безпека - це коли не існує загрози твоєму життю, здоров'ю і добробуту.

Небезпека виникає тоді, коли з'являється загроза твоєму життю, здоров'ю і добробуту.

Гра «Асоціації» (10 хв.).

Запишіть на дошці слова: дім, подвір’я, дорога, громадський транспорт, ліс, річка, кінотеатр.

Діти називають небезпеки, які асоціюються з ними.

Робота в групах (10 хв.).

Об'єднайте учасників у три групи («101», «102», «103»).

Запропонуйте відкрити підручник на с. 16 і за допомогою блок-схеми визначити порядок дій в одній із наведених ситуацій.

Демонстрація (5 хв.). Тренер/вчитель або підготовлені помічники демонструють прийоми, які допомагають вгамувати бурхливі емоції і запобігти виникненню паніки. Решта учасників повторюють за ними.

V. Закріплення знань учнів.

1. Які рятувальні та аварійні служби зображено на мал. 8?

2. Які служби можна викликати за телефонами:

а) 101; б) 102; в) 103; г) 104?

1) Якщо виникла пожежа, телефонуй за номером _________ .

2) Відчувши запах газу, телефонуй ________ .

3) Якщо на тебе напали або ти став свідком злочину,телефонуй __________ .

4) Швидку медичну допомогу викликай за телефоном ________ .

VІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн