Конкурсно - розважальна програма "Міс осінь"

Опис документу:
Конкурсно - розважальна програма "Міс осінь". Мета: розвивати творчу активність, формувати самостійність, ініціативу; сприяти виникненню та прояву певного музичного смаку, виявляти обдарованість та сприяти її розвитку; виховувати колективізм.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конкурс «Міс Осінь»

Ведуча 1.  Добрий день дорогі друзі!

Ведуча 2.   Раді вітати вас в цьому затишному залі, в колі нашої великої шкільної родини.

 Ведуча 1.  Проминуло літо. Настала пора, яку часто звуть чудовою, замріяною, золотою. Вона особливо м'яка, ніжна, як гарна мелодія.

Ведуча 2.  Прийшла так ніжно і неспішно

І ніби неба аромат,

Розкинула над лісом шати,

Перетворивши в жовтий сад.

Ведуча 1.  Червоний, чорний і зелений

Оранжевий вже лист летить,

І більш нічого нам не треба

Лише б затримати цю мить.

Ведуча 2.  Шановні друзі, ми раді вітати вас на конкурсі «Міс Осінь -2017»

Ведуча 1. Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай
,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!

Ведуча 2. До речі, кажуть, що українські дівчата – найкрасивіші в світі. Як
думаєш, це правда?

Ведуча 1. Ну звісно правда! А хіба ти в цьому сумніваєшся? Ми найкрасивіші,
найрозумніші, найпривабливіші, найчарівніші…

Ведуча 2 …І найскромніші!

Ведуча 1. І це теж! Найкращі!

Ведуча 2.  Що не кажіть, а  Україна здавна славиться красунями. Їм в усі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, багата фантазія і велика любов до рідного краю.

Ведуча 1Дійсно, всі наші конкурсантки — справжні красуні! Але конкурс залишається конкурсом, а, як відомо, головна його ознака — компетентне журі!

Ведуча 2Тому дозвольте відрекомендувати вам нашу вельмишановну суддівську колегію!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча 1. У суддів сьогодні постане нелегке завдання  - із найгарніших, найталановитіших, найчарівніших дівчат обрати ту, єдину, котра буде гідною титулу «Міс Осінь 2017»

Ведуча 2Кожна учасниця має пройти шість нелегких випробувань нашого конкурсу!

Ведуча 1Після кожного випробування вельмишановне журі оцінюватиме конкурсанток. Максимальна оцінка кожного конкурсу — 5 балів!

Ведуча 2. Щоб ви мали змогу помилуватися красою дівчат до вашої уваги пропонується перший конкурс «Дефіле»

Ведуча 1. А в цей момент судді повинні оцінити зовнішній вигляд, образ дівчат та вміння триматися на сцені.

Ведуча 2. Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів.

Ведуча 1Просимо дівчат приготуватися до нашого першого конкурсу!

Ведуча 2Звичайно ж, під ваші бурхливі оплески, шановні глядачі!

Ведуча 1.  Отже зустрічаємо учасниць.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(Виступ учасниць)

Ведуча 2. Які ж все таки чарівні наші учасниці.

Ведуча 1. Привітаємо наших конкурсанток гучними оплесками.

Ведуча 2.  Ну як, друзі, вам сподобався виступ наших конкурсанток?

Ведуча 1. А зараз цінителі краси вам слово, оцінки за перший конкурс «Дефіле».

(Оцінки журі)

Ведуча 2. Настав час дізнатися більше про наших красунь.

Ведуча 1. До вашої уваги пропонуємо  другий конкурс – «Візитна картка»

Ведуча 2.  Умови конкурсу прості. Кожна учасниця повинна представити себе.

Ведуча 1. Першою на цю сцену запрошується учасниця під номером

(Виступ учасниць)

Ведуча 2 : Я вважаю, що кожна із конкурсанток справилась із завданням, та дуже гідно та яскраво себе представили.

Ведуча 1: Зараз перевіримо чи так же думають наші судді.

(Оцінки журі)

Ведуча 2. Сумує жовтень в нашому саду.
Поодцвітали мальви сніжно-білі,
Хмелі перебродили у меду,
І журавлі полинули у вирій.

Вже не сміються ластівки малі.
Не золотіє мак духмяним цвітом.
А яблуні - заплакані й сумні...
Вони не скоро знов побачать літо.

Все листопади вдаль перенесли...
Бузкова тиша. Сад тривожно-синій
Смородина ще в залишках золи.
А на гілках цвіте холодний іній.
Ведуча 1: Недаремно про осінь складено безліч чудових віршів. Тому наступний конкурс «Осіння лірика».

Ведуча 2. Кожна з учасниць підготувала вірш про осінь, і за цей конкурс можуть отримати максимальну оцінку – 5 балів.

Ведуча 1: Отже, розпочинаємо третій конкурс нашої програми.

(виступ учасниць)

Ведуча 2Всі конкурсантки справилися із завданням.

Ведуча 1. Вам слово шановні судді.Ваші оцінки за конкурс «Осіння лірика»!

(Оцінки журі)

Ведуча 2: Спасибі нашій суддівській колегії! Але на цьому наші чудеса не закінчуються!

Ведуча 1Тоді просимо наших конкурсанток вийти до нас!

Ведуча 2. Переходимо до наступного конкурс «Чорна скринька»

Ведуча 1. Кожній із учасниць приготували щось таємниче, звичайно ж пов’язане з осінню, і заховали в чорну скриню.

Ведуча 2. Кожній учасниці читають поступово три описи таємничого предмета.

Перший- найскладніший, другий - легший, третій -найлегший.

Ведуча 1. Якщо учасниця відгадала з першої спроби отримує 3 бали, з другої  - 2 бали, з третьої – 1 бал. Не відгадала - 0 балів. Отож розпочинаємо.

Ведуча 2. Запитання для конкурсантки під номером 1

1) Батьківщина – Південна Америка. Більших плодів за нього немає, а каротину ньому більше, ніж у моркві. Дорослі і діти дуже полюбляють лузати його насіння.

2) Ліз Мартин через тин, сам проліз, а голову на тину лишив.

3) А оце хто тут уклався?

Чи не спати тут зібрався?

Бач, аж боком в землю вгруз,

Хто цей лежень? Тож ……(гарбуз)

Ведуча 1. Запитання для учасниці під номером 2

 1) ЇЇ вирощують з давніх часів, з 3-го тисячоліття до н.е. батьківщина – Середземномор'я . Це  рослина, яка любить світло, вологу. Середня маса 1-2 кг багата мінеральними солями, вітамінами.

2) Сидить баба серед літа

В сто сорочок одіта.

3)А я тітка тлуста,

Бо звуть мене…….(капуста)

Ведуча 2.  Запитання для учасниці під номером 3

а) Це цілюща ягода.

Спершу гіркувата, а потім непогана, смачна.

б) За хатою у садочку,

У зеленому віночку,

У червоному намисті

Дівчинонька чепуриться

І збігаються всі діти,

Щоб на неї поглядіти

За намисто кожен смик,

Та й укине на язик.

в) У віночку темнолистім,

У червоному намисті

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду. (Калина)

Ведуча 1. Наступне запитання для учасниці під номером 4.

1) Рослина походить з Південної Америки; там і нині вона росте у дикому стані. Походить від італійського «Tartufo» (трюфель) через зовнішню схожість

2) Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла. (Картопля.)

3) У землі вона зростає

І брунатний колір має.

Її смажуть і печуть,

Її варять і товчуть.

Овоч цей всі люблять дуже,

Як же він зоветься, друже?

Ведуча 2. І нарешті запитання для учасниці під номером 5

1) Цей овоч росте на землі, середня маса 1 кг, багатий вітамінами. Має круглу форму.

2) Товстий Гнат,

При землі не впізнать

А як вирвеш,

Борщик звариш, Тоді і похвалиш.

3) Гичку вгору,

Хвостик вниз.

Ціле літо гарно ріс.

А скажіть: він зветься як?

Так, звісно це ж ……..(буряк)

Ведуча 1А для того, щоб заробити ще балів, пропонуємо вам відповісти на декілька питань.

Ведуча 2. Якщо учасниця відповіла правильно, отримує 1 бал, неправильно – 0 балів.

1. Найпоширеніший напій, втамовує спрагу. (Вода.)

2. Яка пташка вміє добре плавати? (Пінгвін)

3. Указ про це свято підписав Петро Перший в 1700 році. Всі ворота прикрашали гілками і квітами, ставили ялинки в дома та пускали феєрверк. Що це за свято? (Новий рік.)

4. Яка тварина може відмовитися від частини свого тіла? (Ящірка)

5. Найбільша ягода. (Кавун)

6. Найменша пташка. (Колібрі).

7. Очікуваний, але невідомий приємний предмет. (Подарунок).

8. Назвіть ділянку вулиці, по якій дозволяється йти пішоходам. (Тротуар)

9. Одне яйце варять протягом 4 хвилин. Тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити п’ять яєць? (за 4 хвилини)

10. У батька 5 дочок і кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька? (6)

Ведуча 1 Що ж, гадаю, всі учасниці непогано впоралися з нашим випробуванням

Ведуча 2Оцінки журі.

(Оцінки журі)

Ведуча 1 Осінь не завжди нас тішить сонячними днями. Та й похмурі дні світлішають, коли відзначають свято врожаю. У садках не рідко ще висять на гілках червонощокі яблука, пізні сорти груш. На величезній сливі всі гілки вкриті темно  - фіолетовими плодами так, що й листя не видно.

Ведуча 2.    На освітленій ділянці саду зависають великі грона винограду. На полях та городах збирають урожай овочів. Оранжева морква вже викопана й підсихає на сонечку. Викопали й буряки. Тонким шаром розстелена цибуля.

Ведуча 1. Восени врожай збирають
На городах і в садках.
Груші, яблука звисають
На тонесеньких гілках

Щедро осінь господиня

Розділила всім дари –

Огірки, картоплю, дині

Привезла у всі двори.

Ведуча 2 Тож зараз наші юні господині продемонструють свої кулінарні вміння. Ваше завдання написати якомога більше страв, які можна приготувати з осінніх овочів та фруктів.

Ведуча 1. Конкурсантка, яка напише найбільше страв отримає 5 балів, а учасниця з найменшою кількістю – 1 бал.

(виступ учасниць)

Ведуча 2  Поки журі перевіряє, що приготували дівчата, вболівальники представлять свій номер.

(Номер вболівальників)

Ведуча 1  Слово надається нашому журі.

(Виступ  журі)

Ведуча 2.  І у нас залишилось декілька конкурсів.

Ведуча 1 Час невпинно біжить  вперед. Ось і надійшла черга останнього нашого конкурсу «Мій талант» .

Ведуча 2. Українки завжди славилася ліричністю душі, чарівністю голосу, вмінням граціозно танцювати.
Ведуча 1. І наш наступний конкурс дасть можливість учасницям продемонструвати свої творчі здібності. Запрошуємо учасницю під номером … !
(Виступ учасниць) 

Ведуча 2. Скільки талантів мають наші красуні!

Ведучий 1: Шановні судді, оголосіть, будь ласка оцінки за конкурс «Мій талант»
(Оцінки журі)
Ведуча 2: Дякуємо, шановні судді!

Ведуча 1.  Прийшов час підвести підсумки. І поки наше вельмишановне журі буде  радитись пропонуємо вам виступ учнів ______класу.

(Номер вболівальників)

Ведуча 2.Запрошуємо наших красунь на сцену.

Ведуча 1. І ось уже через декілька хвилин нам стане відоме ім’я переможниці.

Ведуча 2. А вам, шановні глядачі, настав час обрати «Міс глядацьких симпатій». А визначимо її за силою ваших оплесків.

Ведуча 1. І так конкурсантка під номером 1…

(Визначення міс глядацьких симпатій)

Ведуча 2. Надаємо слово журі .

(Журі оголошує переможця. Нагородження).

Ведуча 1Ось і підійшло до кінця наше осіннє свято. Час прощатися.
Ведуча 2Ще раз дякуємо усім, хто завітав до нас сьогодні, аби підтримати дівчат та насолодитися чудовим вечором.

Ведуча 1.  Ми дуже раді, що наше сьогоднішнє свято пройшло в такій теплій, невимушеній атмосфері.

Ведуча 2. Сподіваємось, що воно надовго запам’ятається глядачам і учасникам. Дякуємо за увагу.

Разом До нових зустрічей!.

8

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн