До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
6
міс.
1
0
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Конкурс " ПАНЯНОЧКА ОСІНЬ - 2018"

Опис документу:
Метою конкурсу "Паняночка Осінь" є розвиток творчих здібностей ,талантів учнів старшої школи; виховання трудових, естетичних якостей особистості . В нашій школі цей конкурс традиційний .Він проводиться щорічно серед учнів 9-11 класів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конкурс «Паняночка осінь - 2018» ( ________________)

Сигнал. «Внимание! Слушайте Все!»

Пісня «Осіння мелодія» у виконанні Кулінич С.А.

В.1 Добрий день, дорогі друзі та любі наші вчителі!

В.2. Привіт усім! Сьогодні ми з вами вирушимо в осінню подорож, де головними героями будуть молодість, краса, елегантність, вишуканість.

В.1. І, звичайно, наші красуні – дівчата, учасниці конкурсу «Паняночка Осінь»!

В.2. З осінню повязано багато звичаїв та прикмет. Після напруженої хліборобської праці наставали часи, коли молодь могла розважитися, зібратися на посиденьки, поспівати, потанцювати.

В.1. Ось такі собі своєрідні осінні шкільні посиденьки проведемо і ми сьогодні та виберемо нашу паняночу Осінь.

В.1. Вже журавлі на південь відлетіли,

І пожовтів наш старий парк

В осіннім лейтмотиві закружляли

Вітри у верболозових косах.

В.2. Порозкосичувалися берези білокорі,

Розсипали намистові листки,

І в плесо ставу дзеркало прозоре

Посипались осінні сторінки

В.1. Утих листках був спогад про тепло,

Про сонце, небо голубе і квіти…

То в осені така була любов –

Позолотить, зірвати і кудись злетіти.

В.2. Отак красуню осінь оспівавши,

Ми розпочнемо наш осінній бел

І конкурсанток привітати

Попросимо увесь наш зал.

(звучить музика … конкурсантки займають свої місця)

В.1. Отже, у нас шість конкурсанток. Можна і розпочинати конкурс.

В.2. Але конкурс – це змагання. Тому представимо наше журі. Скажемо, що нелегко їм буде судити сьогоднішній конкурс.

В.1. Оцінювати виступи конкурсанток буде журі у складі 5 чоловік

Голова _________________________________________________

Члени __________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

_____________________________________________________

В.1. Тож розпочинаємо нашу осінню конкурсну програму.

В.2. За звичаєм подібних конкурсів наші конкурсантки мають зробити представлення.

В.1. Кожна учасниця конкурсу повинна розповісти про себе, свої уподобання.

В.2. А ще представити свій коник.

В.1. При чому тут коники? Зі знищенням колективних господарств – зникли і коні. Тож вони і на другий поверх нашої школи піднятися не зможуть.

В.2. Я не про тих, що їдуть, а про уподобання чи цікаві речі, які можуть показати дівчата.

В.1. Тепер стало зрозумілим. Тож на сцену запрошується учасниця конкурсу під № 1 учениця

9-В класу Токаренко Єлизавета

№ 2 11-Б класу Чудакова Анастасія

№ 3 11-А класу Заварзіна Валентина

№ 4 9-Б класу Сорокіна Дар’я

№ 5 10-А класу Бондаренко Тетяна

№ 6 9-А класу Трушакова Анна

(кожна учасниця показує своє представлення)

В.1 А тепер я звертаюся до всіх присутніх у цьому залі. Хто з вас може сказати, який у осені почерк?

В.2 Ну й запитала! Невже ти думаєш, що хтось тобі на твоє запитання дасть відповідь?

В.1 Не думаю, а точно знаю, що почерк у осені особливий. Його описав у своєму вірші поет Анатолій Косяченко

Вірш так і називається Почерк осені.

(на фоні музики)

Махнула пензлем – поле в позолоті,

Махнула вдруге – і чорніє зяб

Так день при дні у клопотах, в роботі –

Інакше осінь жити не могла б

Легкі стрічки із бабиного літа

Чіпля на електричних проводах,

То ходить із мольбертом попід віття

І листя підфарбовує в садах

Або, розливши сині акварелі,

Малює сонця диво свят,

Сережки хмелеві, і тінь оселі,

І стиглий виноград коло воріт.

В. 2 Дійсно, цікаве бачення. Але я не можу зрозуміти, до чого тут почерк?

В. 1 А до того, що наші учасниці, використовуючи всі багатства осені, повинні були створити виставкові осінні композиції, представити свої картини в осінньому вернісажі та цікаво прокоментувати. Почерк кожної майстрині повинен бути оригінальний та цікавий.

В.2 І так конкурс № 2 «Осінній вернісаж»

2 . Конкурс «Осінній вернісаж» (5б)

Запрошуємо учасницю під № 1; № 2; № 3; №4; №5; №6.

(дівчата по черзі демонструють композиції та коментують їх в оригінальній формі)

В.2 Цікаві роботи вийшли. Молодці дівчата.

В.1 Ми підійшли до конкурсу № 3 «Неперевершений талант» або «Хобі – шоу»

В.2 У кожної дівчини є захоплення. Вони по черзі продемонструють їх у вигляді шоу – програми.

Я запрошую на сцену учасницю під № 1.

(дівчата по черзі демонструють свої захоплення)

В.1 Не знаю як вам, але на мій погляд захоплення наших дівчат дуже цікаві. Залишається тільки побажати їм подальшого творчого розвитку.

В.2 А зараз конкурс № 4 «Парад зірок». Коментувати нема потреби а от про критерії оцінювання необхідно сказати.

Художня та естетична культура, схожість у манері виконання, сценічний рух, артистизм – ось основні критерії оцінювання цього конкурсу.

І так я запрошую учасницю під № 1; № 2; № 3; №4; №5; №6.

(дівчата по черзі демонструють кліпи)

(Вступ пісні Білозір)

В.2. Кожна дівчина – це ніжна і прекрасна квітка, яка має свою красу та вроду, свій талант, свою неповторність. Які вони, наші дівчата? Мабуть, найкращі у своєму класі, так?

В.1 Наші паняночки не лише добре розбираються в мистецтві, а й можуть бути хорошими дизайнерами

(звучить пісня О.Білозір «Чарівна україночка» , куплет)

В.2 З пісенних рядків я зрозумів, що слідуючий конкурс називається

5 «Чарівна україночка» (5б)

В.1 Саме так. Іншими словами – демонстрація створених українських стилізованих костюмів.

Критерії оцінювання – оригінальність одягу, уміння його продемонструвати, а конкурсантці іще і розповісти про придуману модель.

В.2 Я запрошую на сцену учасницю під № 1; № 2; № 3; №4; №5; №6.

(дівчата по черзі демонструють стилізований український дівочий одяг та коментують в оригінальній формі)

В.1. Отже ми підійшли до останнього № 6 глядацького конкурсу який так і називається Флешмоб «Я люблю Україну»

В.2. Любов до Батьківщини – це найсвітліші і найвищі почуття. Коли така любов є в серці, тоді людина добра, щира, відважна.

В.1. Шановні, ми маємо у своєму серці це високе почуття любові, а тому зможемо зробити все для того, щоб Україна і надалі ставала квітучою державою, єдиною, сильною і багатою.

В.2. Любіть Україну, як сонце, любіть,

Як вітер, і трави, і води

Кращу її, вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

Всім серцем любіть Україну свою –

В.1. І вічно ми будемо з нею!

Я запрошую на сцену представників 9-В, 11-Б, 11-А, 9-Б, 10-А, 9-А класів

(Представники класів по черзі виконують Флешмоб)

В. 2. Завершився останній конкурс нашої програми. Просимо журі підбити підсумки. А поки вони будуть радитися, я запрошую на сцену Корабльову Віру, 8-Б клас з бальним танцем «Румба»

Для Вас у виконання Козбар Анни, 8-Б клас танець

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(концертний номер)

В.2 Запрошуємо на сцену учасниць конкурсу «Паняночка Осінь» я запрошую на сцену голову журі для оголошення результатів.

(підбиття підсумків. Нагородження учасниць конкурсу)

(на фоні музики __________________________________)

В.2 Думаю, що наші дівчата хоч і представляли осінь, але вони представниці весни, і в серцях у них вона буяє. А наш конкурс доцільно закінчити словами поета Станіслава Рижака:

Журливо краплі висять край вікна,

Терикою прохолодою війнуло,

І хоч надворі осінню дихнуло,

Але у серці юному – весна.

В.1 Спасибі всім учасницям конкурсу, всім, хто ім. допомагав, уболівав і оцінював.

В.2 І вів програму конкурсу

До скорої зустрічі, дорогі друзі, на нових конкурсних хвилях!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн