Конкурс на кращого декламатора поезії Тараса Шевченка

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. Конкурс на кращого декламатора поезії Тараса Шевченка

М е т а: закріпити знання учнів про творчість Тараса Шевченка; розвивати вміння виразного читання поетичних творів, пам’ять; виховувати любов до творчості великого Кобзаря.

Т и п у р о к у: урок виразного читання.

Ф о р м и р о б о т и: конкурс декламаторів, робота в трійках, самостійне створення ілюстрацій.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку (“Кольоровий настрій”).

2. Актуалізація суб'єктного досвіду (Озвучення очікуваних результатів: “Чого я очікую від уроку-конкурсу”?)

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Повторення відомостей про засоби виразності читання поетичних творів (виразність, темп читання, паузи).

  2. Конкурс декламаторів (один учень читає напам’ять поезію; інші учні – їх оцінюють; за сумою набраних балів визначаються переможці).

  3. Самостійне створення ілюстрацій (усних) до віршів. Обговорення робіт.

ІІІ. підсумок уроку

Саморефлексія та самооцінка діяльності на уроці.

Домашнє завдання.

Повторити відомості про Тараса Шевченка

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!