Конкурс « Інтелектуальний марафон»

Опис документу:
Ігри та вправи – це одна із форм перевірки і закріплення знань з образотворчого мистецтва. Художньо – дидактичні ігри і вправи спонукують учнів оволодіти ними знаннями, закріплювати пройдене, служити повторенням

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

WordArt 8

Учитель. Умови проведення конкурсу такі: команди по черзі відповідатимуть на запропоновані запитання. Тривалість «мара­фону» — 3 хвилини. Наші асистенти контро­люватимуть дотримання регламенту і раху­ватимуть загальну кількість проголошених запитань і кількість правильних відповідей на них. За кількістю правильних відповідей командам нараховуватимуться бали.

Запитання:

1. Портрет художника, автора твору. (Автопортрет)

2. Прозора фарба, що легко розчиняється водою. (Акварель)

3. Скульптурне зображення голови і верх­ньої частини тулуба людини. (Бюст)

4. Назва виду образотворчого мистецтва, що перекладається з латини як «пишу», «малюю». (Графіка)

5. Композиція з кольорового скла, один із видів монументального живопису. (Вітраж)

6. Тоненька паличка графіту в дерев'яній оправі. (Олівець)

7. Місто, в якому зберігається найбіль­ша колекція картин Айвазовського. (Феодосія)

8. Художник, автор картини «Богатирі». (В. Васнєцов).

9. Яйце, розписане різнокольоровими візе­рунками. (Писанка)

10. Жанр образотворчого мистецтва, присвячений малюванню природи. (Пей­заж)

11. Інструмент, яким користується скульп­тор під час ліплення з пластиліну, глини, воску. (Стека)

12. Художник, автор картини «Золота осінь». (І. Левітан)

13. Художник, автор картини «Ранок у со­сновому лісі». (І. Шишкін)

14. Набір посуду, об'єднаний спільним образно-декоративним та конструктив­ним рішенням. (Сервіз))

15. Приміщення, що має вигляд кругло­го будинку з амфітеатром для глядачів і ареною в центрі. (Цирк)

16. Вид мистецтва, образно — «застигла музика». (Архітектура)

17. Вироби з обпаленої глини. (Кераміка)

18. Техніка плетіння вузлами. (Макраме)

19. Мистецтво створення букетів. (Ікебана)

20. Матеріал для ліплення. (Глина, пластилін)

21. Виготовлення виробів із паперу спосо­бом згинання. (Оригамі)

22. Аплікація із засушених природних форм. (Флористика)

23. Об'ємно-просторове зображення, модель майбутньої споруди або виробу. (Макет)

24. «Створення, складання, розміщення» — взаємозв'язок елементів художнього твору. (Композиція)

25. Творення художніх зображень способом накладання, пришивання або приклею­вання на основу. (Аплікація)

26. Основні кольори спектру. (Жовтий, чер­воний, синій)

27. Художнє конструювання, від англійсько­го — «задум». (Дизайн)

28. Співвідношення частин предмета між собою. (Пропорції)

29. Архітектурна споруда, в якій відбувають­ся релігійні обряди. (Храм)

30. Жанр мистецтва, в якому зображуються предмети, овочі, фрукти, квіти, дичина, посуд. (Натюрморт)

31. Зображення, малюнки до літературних творів. (Ілюстрації)

32. Відомий художник, який народився у місті Чугуєві Харківської області. (І. Рєпін)

33. Країна, в якій було винайдено папір. (Китай)

34. Людина, яка створює твори мистецтва. (Художник)

35. Тканина для вишивання хрестиком. (Канва)

36. Художник, який пише морські краєвиди. (Мариніст)

37. Жанр образотворчого мистецтва, що присвячений зображенню тварин.

(Анімалістичний)

38. Одне з чудес світу, що збереглося до наших часів. (Піраміда)

39. Жанр, що зображує воєнні дії. (Ба­тальний)

40. Візерунок, побудований на рит­мічному чергуванні елементів. (Орнамент)

41. Художник, автор картини «Запорожці пишуть листа турецькому султану».

(І. Рєпін)

42. Друковане джерело знань. (Книга)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.