і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Комплексний підхід до подолання заїкання

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комплексний підхід до подолання заїкання

Теоретично і практично доведено, що повний ефект у виправленні заїкання досягається тільки за умови комплексного підходу.

1. Медичний вплив (медикаментозне зміцнення нервової системи та різних видів фізіотерапії).

Сприяє нормалізації функцій нервової системи дитини і створює сприятливий фон для психотерапії та активної логопедичної роботи.

2. Психотерапевтичний вплив (проводиться протягом логопедичної роботи).

Полягає в тому, що дитину постійно переконують, що вона може і має говорити без заїкання, фіксують увагу на успіхах у цьому напрямку, обов’язково у присутності ровесників, вихователів, батьків.

3. Логопедичний вплив. Здійснюється на протязі (8-9 м.), регулярного систематичного курсу занять. Основна мета - виховання навичок правильного, вільного від заїкання мовлення, починаючи з найменших форм, які не викликають затинань, і закінчуються складними випадками.

4. Логопедична ритміка або ЛФК – це система різноманітних вправ та ігор із рухами під музику або в поєднанні з мовленням дітей. Такі ігри і вправи сприяють розвитку загальної мовленнєвої моторики, розвивають координацію рухів, уміння керувати собою, здатність включатись у діяльність за сигналом. Формуючи почуття ритму, знімаючи загальну скутість, напруження.

5. Вплив оточуючих на особистість дитини, на її взаємини із середовищем, на емоційно-вольову сферу. Педагоги і батьки мають виховувати у дитини впевненість у собі, свідомість власної повноцінності, здоровий погляд на дефект мовлення, бажання позбутися його.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Консультація для батьків - у куточок логопеда. Розкриті 5 компонентів комплексного підходу до подолання заїкання: медичний, психотерапевтичний, логопедичний, ЛФК, вплив оточуючих на особистість дитини.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Логопед
  • Клас
    Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Переглядів
    334
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    XQ249505
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь