Комплексне заняття в молодшій групі «Домашні птахи»(ознайомлення з природою+образотворче мистецтво)

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

17.05.2020

1601

71

0

Опис документу:
Мета: закріплювати знання дітей про свійських птахів, їх місце проживання та спосіб пересування, учити будувати короткі описові розповіді про свійських птахів . Вчити дітей малювати в техніці малювання долонькою. Удосконалювати загальну і дрібну моторику. Розвивати творчість дітей, уяву, мислення, пам'ять, увагу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комплексне заняття в молодшій групі «Домашні птахи»(ознайомлення з природою+образотворче мистецтво)

Мета: закріплювати знання дітей про свійських птахів, їх місце проживання та спосіб пересування, учити будувати короткі описові розповіді про свійських птахів . Вчити дітей малювати в техніці малювання долонькою. Удосконалювати загальну і дрібну моторику. Розвивати творчість дітей, уяву, мислення, пам'ять, увагу.

– Добрий день, діточки. До нас на гостини завітав Півник.Послухайте про нього віршик.

Попелясто-зозулястий,
Забіяка він горластий.
З червоною бородою…
Йде поважною ходою.
Носить гордо співунець
На голівці гребінець.

 Він прийшов не один, а зі своєю сім’єю. Познайомимося з ними.

– Діти, а хто стоїть поряд із півником?
(Поряд із півником стоїть курочка).
– А хто стоїть біля курочки?
( Біля курочки стоять курчата) 

– Молодці, діти, ось і познайомилися з нашими гостями.

Розгляньте картинку.Назвіть, кого ви тут бачите?

Загадки

Ходить птаха по подвір’ю:
Гребінець, борідка, пір’я.
А як сяде у гніздечко –
Нам знесе вона яєчко.
(Курка)

Наче сонячні клубочки
Хтось розсипав біля квочки.
Хто це там пищить, малята?
Здогадалися?..
(Курчата)

Ходить-бродить по двору
І лякає дітвору.
Заґелґоче, засичить,
Наче зараз полетить.
Розбігайтеся, малята,
Бо почне він вас щипати!
(Гусак)

В неї ноги — наче ласти,
Дзьоб плескатий, червонястий,
— Кря-кря-кря, — пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти? Звісно,…
(Качка)

Хто сердитий спозаранку
На подвір’ї біля ґанку?
– Ой булди, булди, булдик, –
З півнем свариться…
(Індик)

Як їх усіх назвати одним словом?

Можна сказати: “Домашні (свійські) птахи”,тому що вони живуть улюдей.

Пропоную повторити декілька разів і запам’ятати це словосполучення(Домашні птахи)

Як називається будинок,де живуть домашні птахи(курник)

 Давайте розглянемо півника.На голові у нього великий гребінь. Якого він кольору?

Чим вкрите тіло птахів?

Скільки лапок у птахів?

Чим їдять птахи?

Скільки птаха має крил і хвостів?

Якого кольору пір’я ви бачите?
Що полюбляють їсти домашні птахи?

Подивіться на лапки півника.

Маленькі відростки на них називаються шпорами.

А тепер помилуємось куркою і курчатами.(за аналогією описуємо їх зовнішній вигляд)

Півень, курка та курчата що вміють робити?
( Бігати, ходити, гребти, клювати, дзьобати, кукурікати, кудкудакати тощо).
Як можна назвати півника, який голосно співає?(Голосистий).

Фізкультхвилинка

У півника горечко, (Діти беруться за голову і хитають нею)
Заболіло горлечко – (Руками показують на горло)
Він холодну воду пив,
На морозі походив, (Крокують на місці)
А курочка кудкудаче,
Біля півника аж плаче. (Махають руками, як крилами)
“Не пий, півнику, води,
На морозі не ходи”. (Сваряться пальчиком)

Звуконаслідування «Чий голос?»

– Хто говорить «Га-гага»? Гуси. Скажіть як гуси.
– Хто каже «Ку-ка-рі-ку»? Півень. Скажіть як півень.
– Хто говорить «Кря-кря-кря»? Качка. Скажіть як качка.
– Хто говорить «Ко-Ко-ко»? Курка. Скажіть як курка.

Щоб на нашому подвір’ї було ще більше свійських птахів пропоную намалювати їх за допомогою долоньок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.