Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Комплексне заняття (ФЕМУ)"В Країні геометричних фігур"

Математика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

04.02.2019

910

13

0

Опис документу:
формувати елементарні математичні уявлення і поняття про множину (розміщувати елементи множини всередині та поза кіл), величину,форму,розвивати навички і вміння рахувати в межах десяти, лічити парами, моделювати , користуватись математичною термінологією; розвивати логіко-математичне мислення; виховувати здатність самостійно та колективно вирішувати завдання,прогнозувати результат та обговорювати з дорослими і однолітками способи й варіанти дій.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: формувати елементарні математичні уявлення і поняття про множину (розміщувати елементи множини всередині та поза кіл), величину,форму (круг, квадрат, коло, прямокутник) ; розвивати навички і вміння рахувати в межах десяти, лічити парами, моделювати (знаходити закономірностіей у виборі та розташуванні геометричних фігур за кольором,величиною,формою), користуватись математичною термінологією; розвивати логіко-математичне мислення; виховувати здатність самостійно та колективно вирішувати завдання,прогнозувати результат та обговорювати з дорослими і однолітками способи й варіанти дій.

Обладнання: шаблони до казки-рукавичка,лисичка,зайчик,лисичка,вовчик;

набори геометричних фігур,набір цифр від 1 до 10.

1.Ігрова мотивація: допомога знайти загублену річ.

-Згадайте у яких казках, творах герої губили речі? Ось, я теж загубила річ. Яку саме? Запрошую до казки.

2.Ігрова вправа «З єднай цифри».

Мета: закріпити цифри,порядок у ряді.

Малята,вам потрібно розшифрувати картинку,з єднавши цифри по-порядку. Яку картинку ви отримали? У мене вийшла рукавичка.

3. Дид/гра «Відшукай свою пару».

Мета: вміння знаходити предмети за спільними ознаками (колір,величина) та вміння рахувати парами.

Діти, знайдіть пари руавичок.

-Скільки жовтих пар рукавичок?

-Скільки всього пар рукавичок?

-Порахуй парами.

4. Дид/гра «Знайди сусідів».

Мета: закріплення цифр від 1 до 10,

-Відшукайте цифру 1,4,…..

-Яка цифра поперу цифри 5, яка між 6 та 8?...

-Ось моя рукавичка. А де ж її пара?(загубила)

А хто з героїв казки губив рукавичку? Можливо ми її відшукаємо разом? Кому стала у пригоді рукавичка? В рукавичці щось шевелиться (виходить мишка із завданням).

-Чи не бачила, Мишко ти пару до цієї рукавички?

5. Дид\гра «Продовж доріжку».

Мета: знаходження закономірностей у виборі та розташуванні геометричних фігур у ланцюжку за кольором, типом та розміром.

-Можливо нам допоможе доріжка,яка приведе до рукавички.

-Уважно роздивіться, в якому порядку розташовані геометричні фігурки. Закінчи доріжку так,щоб порядок розташування геометричних фігур (доріжки) не порушився.

-Молодці,ви виклали гарні доріжки.

-В моїй рукавичці ще хтось є (зайчик).

-Зайчику, ми з дітками шукаємо пару до рукавички, чи не бачив ти її?

-Можливо за двома озерами і ось завдання від зайчика.

6.Дид\гра «Гра з двома колами».

Мета: формування логічних операцій з «І», «НЕ», класифікація за двома ознаками.

-Потрібно розкласти геометричні фігури так,щоб всередині червоного кола

були лише червоні,маленькі геометричні фігури.

-Всередині зеленого кола- всі кружечки,маленькогорозміру.

-Поза червоного кола викладіть чотири квадрати жовтого кольору, великі.

-Поза зеленого коло викладіть великі зелені кружечки.

-Які фігури лежать всередині червоного та зеленого кіл? Всередині зеленого, але поза червоним колом? Всередині червоного, але поза зеленого кола? Які геометричні фігури лежать поза обох кіл?

-Молодці, гарно справились із завданням.

-А, ви чуєте,хтось співає? Звідки лунає спів? (з рукавички)

Давайте разом з лисичкою і заспіваємо, і пограємось.

7.Ігротехніка (по Шуттю).

1,2,3,4,5-все ми можем показать.

(великими пальцями рук доторкнутися до всіх пальчиків почергово)

Наші плечі, їх торкнемось

(доторкнутись руками за плечі)

Вправо-вліво повернемось.

(повернусь вправо-вліво)

Наші лікті, їх торкнемось

(доторкнутись руками за лікті)

Вправо-вліво повернемось.

Будем дружно крокувать,

(крокувати на місці)

І коліна підіймать.

(підіймати коліна,крокуючи)

Руки ми в кулак зіжмемо

(витянути руки вперед, зажати в кулачок)

І за спинку заберемо.

(заховати руки за спиною).

Руки всторони і вверх,

(підняти руки всторони і вверх)

Всім малятам ,привіт.

(помахати руками «привіт»)

Руки всторони і вниз

(підняти руки всторони, опустити вниз)

І гарненько поклонись.

(поклонитись)

8.Дид\гра «Виростимо ялинку».

Мета: вправляти у виконанні практичних дій в даній послідовності.

-Моя рукавичка, каже « вовчик-братик», може бути за деревами, чи допожемо ми викласти дерева, які хуртовина завіяла?

-Ми з вами будемо «вирощувати ялинки». Це незвичні ялинки. На них ростуть квадрати, кружечки,трикутники та прямокутники. Але ростуть вони не просто, а за правилом- стрілки вказують, що за чим росте.

-Ви справились із завданням.

- Хто це до нас біжить? Собачка.

9.Дид\гра «Виклади рукавичку»

Мета: конструювати силуети з геометричних фігур, співвідносити за кольором.

-Малята, допоможіть викласти рукавичку, можливо серед них і знайдеться моя пара до рукавички.

-Ось і знайшлась моя рукавичка!

-Дякую всім за допомогу і цікаву гру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.