! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Комплексна система завдань за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

Опис документу:
У збірнику викладено комплексні завдання з твору для восьмикласників «Маленький принц». Всі завдання будуються так, що дають можливість учневі не тільки розширити свої знання з предмету, а й пов'язати їх з явищами суспільного і культурного життя людини, а значить, знайти їм практичне застосування.Завдання запропонованої програми стимулюють пізнавальну активність учнів, їх пошукову діяльність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Програма самореалізації особистості «Вічні цінності»

(комплексна система завдань за казкою-притчею

А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»)

Любий друже!

Ми продовжуємо з тобою унікальну подорож у світ Істини, Любові та Дитинства. І допоможе нам у цьому казка відомого французького письменника

Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Ще раз уважно прочитай художній твір і тоді ти зможеш відповісти на багато питань, котрі знайдеш на сторінках цієї програми і які продовжують хвилювати не одне покоління людей.

Бажаю тобі успіху!

Пропоную тобі виконати різні види завдань і висловити своє ставлення

до кожного з них.

п.п.

Вид завдань

Моє ставлення

1.

Узагальнена характеристика образів художнього твору

2.

Аналіз літературознавчих явищ

3.

Пояснення алегоричних образів

4.

Створення алегоричних образів

5.

Матеріал для «Книги Мудрості»

6.

Порівняння літературних персонажів

7.

Ораторське мистецтво

8.

Зв’язки між видами мистецтва

9.

Істина, яка вона є

10.

Перевтілення

Умовні позначки: ! – цікаве, ? – важке, ~ – не цікаве

Завдання 1. Розвиваємо вміння давати узагальнену характеристику образам художнього твору.

  1. Охарактеризуй образ Пілота (стратегія «гронування»).

завжди пам’ятав, що колись був дитиною

  1. З’ясуй: які істини допомогли відкрити один одному Маленький принц і Пілот?

які істини вони допомогли відкрити один одному?

Завдання 2. Аналізуємо літературознавчі явища.

Заверши фразу: «Маленький принц – це образ-символ…».

Завдання 3. Вчимося пояснювати алегоричні образи.

Поясни наступні алегоричні образи:

Алегоричні образи

Їх значення

Колодязь

Вода

Зірки

Слон в удаві

Змія

Завдання 4. Розвиваємо вміння створювати алегоричні образи.

Випиши ключові поняття з казки (серце, істина…, щастя). Створи до одного із них образну форму або малюнок-шифр за допомогою фарб або кольорових олівців.

Завдання 5. Вчимось «давньому забутому».

Підготуй матеріал для «Книги Мудрості» – афористичні висловлювання з казки «Маленький принц».

Завдання 6. Вдосконалюємо вміння порівнювати.

Які життєві цінності у Маленького принца і Хлопчика-зірки з казки О.Вайльда.

Маленький принц

Хлопчик-зірка

Завдання 7. Вчимось ораторському мистецтву.

Напиши тези промови за темою «Мова – це джерело непорозуміння…».

Завдання 8. Знаходимо зв’язки між видами мистецтва.

Хто з ілюстраторів (О.Валєнто, Т.Кусайло) близькі до твого образного сприйняття світу казки?

Завдання 9. Вчимось «бачити серцем».

Якою своєю істиною ти готовий поділитися з Маленьким принцом? Сформулюй і запиши її.

Завдання 10. Вчимося перевтілюватися.

Напиши твір-перевтілення на одну з тем «Я – троянда», «Ми – баобаби», «Я – планета Маленького принца», «Я – планета Земля», «Я – вода», «Я – пустеля», «Я – колодязь», «Я – зірка».

Любий друже!

Ти успішно закінчив виконання всіх завдань. Поздоровляю!

Сподіваюсь, що ти збагнув таїну вічного і тобі було цікаво. Чекаю на твої враження.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись