Комплекс артикуляційних вправ для використання в щоденній роботі логопеда

Опис документу:
Важлива роль у формуванні звуковимови належить чіткій, точній, скоординованій роботі артикуляційних органів, здатності їх до швидкого і плавного переключення з одного руху на інший, а також до утримування заданої артикуляційної пози. Тому першочергове значення мають усунення порушень в роботі артикуляційного апарату, підготовка його до постановки звуків.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Комплекс розвиваючих вправ».
Слайд № 1

«Комплекс розвиваючих вправ».

Вправа для губ 1. Посмішка. Утримання губ в посмішці. Зуби не видно 2. Хоботок (Трубочка) Витягти зімкнені губи вперед. Утримувати їх в таком полож...
Слайд № 2

Вправа для губ 1. Посмішка. Утримання губ в посмішці. Зуби не видно 2. Хоботок (Трубочка) Витягти зімкнені губи вперед. Утримувати їх в таком положенні під рахунок від 1 до 5-10. Можна проспівати разом з дитиною звук У.

Посмішка (Заборчик) Губи в посмішці, зуби зімкнуті в звичайному прикусі і видні. Посміхнутися без напруження, щоб були видні передні верхні і нижні...
Слайд № 3

Посмішка (Заборчик) Губи в посмішці, зуби зімкнуті в звичайному прикусі і видні. Посміхнутися без напруження, щоб були видні передні верхні і нижні зуби. Утримувати 5-10 секунд. Слідкувати, щоб під час посмішки губи не завертались всередину.

Бублик (Рупор) Зуби зімкнуті. Губи округлені і ледь витягнуті вперед. Верхні і нижні різці видні.
Слайд № 4

Бублик (Рупор) Зуби зімкнуті. Губи округлені і ледь витягнуті вперед. Верхні і нижні різці видні.

Для щік  1. Ситий хом’ячок. Надути обидві щоки, потім надувать щоки по черзі.
Слайд № 5

Для щік  1. Ситий хом’ячок. Надути обидві щоки, потім надувать щоки по черзі.

Голодний хом’ячок. Втягнути щоки.
Слайд № 6

Голодний хом’ячок. Втягнути щоки.

Вправи для язика «Чашечка»  Відкрити широко рот, висунути язик. Кінчик і бічні краї язика підняти до верхніх зубів, але не торкатись їх. Утримувати...
Слайд № 7

Вправи для язика «Чашечка»  Відкрити широко рот, висунути язик. Кінчик і бічні краї язика підняти до верхніх зубів, але не торкатись їх. Утримувати: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

Вправа «Маятник». Відкрити рот і гострим кінчиком язика почергово  тягнутися то до підборіддя, то до носа. Рахунок: 1-2.
Слайд № 8

Вправа «Маятник». Відкрити рот і гострим кінчиком язика почергово  тягнутися то до підборіддя, то до носа. Рахунок: 1-2.

«Смачний мед». Рот відкрити. Язиком облизати верхню губу, виконувати рух зверху вниз, ховаючи язик вглибину рота. Рахунок: 1-2.
Слайд № 9

«Смачний мед». Рот відкрити. Язиком облизати верхню губу, виконувати рух зверху вниз, ховаючи язик вглибину рота. Рахунок: 1-2.

«Грибочок». Присмоктати язик до піднебіння, широко відкрити рот. Спинка язика – це капелюшок гриба, а підʼязикова вуздечка – ніжка.
Слайд № 10

«Грибочок». Присмоктати язик до піднебіння, широко відкрити рот. Спинка язика – це капелюшок гриба, а підʼязикова вуздечка – ніжка.

«Горішок». Рот закритий. Рухаючи язиком вліво-вправо, намагатись «проткнути» ним то ліву, то праву щоки. Рахунок: 1-2.
Слайд № 11

«Горішок». Рот закритий. Рухаючи язиком вліво-вправо, намагатись «проткнути» ним то ліву, то праву щоки. Рахунок: 1-2.

Работа над мілкою моторикою Масаж олівцями.
Слайд № 12

Работа над мілкою моторикою Масаж олівцями.

Масаж грецькими горіхами. 
Слайд № 13

Масаж грецькими горіхами. 

Пальчикові вправи
Слайд № 14

Пальчикові вправи

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Су Джок терапія «Розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців»В. А. Сухомлинський. Однією з нетрадиційних логопедичних технологій є Су-Джок тера...
Слайд № 18

Су Джок терапія «Розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців»В. А. Сухомлинський. Однією з нетрадиційних логопедичних технологій є Су-Джок терапія ("Су" - кисть, "Джок" - стопа). В корекційно - логопедичній роботі прийоми Су - Джок терапії я активно використовую в якості масажу при дизартричних розладах, для розвитку дрібної моторики пальців рук, а так само з метою загального зміцнення організму. Таким чином, Су - Джок терапія є одним з ефективних прийомів, що забезпечують розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер дитини.

Слайд № 19

Слайд № 20

Я м'ячем кола катаю, Взад - вперед його ганяю. Їм поглажу я долоньку. Ніби я сметаю крихту, І стискуватиму його трошки, Як стискає лапу кішка, Кожн...
Слайд № 21

Я м'ячем кола катаю, Взад - вперед його ганяю. Їм поглажу я долоньку. Ніби я сметаю крихту, І стискуватиму його трошки, Як стискає лапу кішка, Кожним пальцем м'яч пригорну, І іншою рукою почну.

На правій руці: Цей малюк-Іллюша, (великий палець) Цей малюк-Ванюша, (вказівний) Цей малюк-Альоша, (середній) Цей малюк-Антоша, (безіменний) А менш...
Слайд № 22

На правій руці: Цей малюк-Іллюша, (великий палець) Цей малюк-Ванюша, (вказівний) Цей малюк-Альоша, (середній) Цей малюк-Антоша, (безіменний) А меншого малюка звуть Мишуткою друзі. (мізинець) На лівій руці: Ця дівчинка-Танюша, (великий палець) Ця дівчинка-Ксюша, (вказівний) Ця дівчинка-Маша, (середній) Ця дівчинка Даша, (безіменний) А меншу звуть Наташа. (мізинець)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»