Комбінований урок з інформатики на тему: "Роль інформації в житті людей".

Опис документу:
Моя особиста розробка, до якої надається ще презентація. Урок складений до підручника: «Інформатика» Ломаковська Г.В. (3 клас). На уроці використовуються матеріали, за програмою Нової Української Школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інформатика. 3 клас.

Тема. Роль інформації в житті людини.

Мета: сформувати в учнів поняття про інформацію; розглянути, як людина сприймає інформацію; навчити правильно сприймати і використовувати інформацію у житті; розвивати логічне мислення, пам'ять, кмітливість; виховувати цікавість, інформаційну культуру.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, проектор, мультимедійна дошка, конструктор "лего".

Література: підручник «Інформатика» Ломаковська Г.В. та друкований зошит (3 клас).

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. Вступна частина.

1.Організаційна частина.

Доброго дня діти, приготуйте одразу ваші цеглинки - конструктор червоного та зеленого кольору, покладіть їх на парту та трішки з вами поговоримо. Яка сьогодні погода за вікном? Який настрій у Вас? Відповідає погода вашому настрою?

2. Повторення вивченого матеріалу.

Гра "Так чи ні". я зачитувати Вам твердження про авторські права, а ви піднімаєте червону цеглинку, якщо це неправда, а зелену - правда.

- Авторське право  призначене захищати зовнішню форму вираження об'єкта (твір, малюнок, збірник, фотографія та інше)? ( так )

- Авторське право історично виникло внаслідок потреби захистити права авторів літературних творів та творів мистецтва? ( так )

- Авторське право нині не поширюється фактично на будь-які результати творчої діяльності? ( ні )

- використовуючи, матеріал з Інтернету, нам не потрібно робити відповідні посилання на автора та назву матеріалу. ( ні )

- Право автора на його твір захищається законом? ( так )

ІІ. Основна частина.

До нас у гості прийшов цікавий гість, а який, ви зараз спробуєте відгадати.

Має ліфт і літак,

У холодильнику він спить,
Він має гарних друзів
Дуже правильний пінгвін!
Назвіть ім'я ... (Пін.)

Правильно, це Пін. Він летів мимо нас, але у його літаку комп'ютер дав збій. Він видає якусь інформацію і Пін просить нас йому допомогти. Ну що, Ви згодні? Так, тоді уперед.

Отже, діти, що ж таке інформація? Інформація - це якісь новини, нові відомості, нові знання. Ось наприклад підручник перед Вами, завдяки ньому Ви отримуєте інформацію.

Інформація передається за допомогою повідомлень. А людина сприймає повідомлення 5 органами чуття: через нюх, слух, очі, рот, на о щуп.

Людина спочатку отримує інформацію, зберігає, опрацьовує у своїй голову, потім передає іншим або запам'ятовує та використовує. Відкрийте сторінку 12 у підручнику, прочитайте про себе текст та розгляньте схему.

Інформація не має обмежень, ми здобуваємо її протягом усього нашого життя від самого народження. Її можна зберігати на флешці, диску, комп'ютері, пам'яті, паперах, блокнотах і т.д.

Також секретна інформація, або важлива, може бути захищена паролем, зберігатися у таких місцях, де маєте доступ тільки Ви. Властивостями інформації є:

1. Корисність
2. Достовірність
3. Актуальність
4. Зрозумілість

Фізкультхвилинка.

Я пропоную Вам вивчити новий вид загадок для вас - це логорифи. Логогрифи –це теж загадки, в яких до зашифрованого слова додається літера або вилучається літера, у результаті чого утворюються нові слова.Спробуйте розгадати декілька логогрифів.

На клумбі гapнi, запашні,

без к – лише гіллячки ми. (Квіти – віти).

На неї птах сідає,

Вона його гойдає,

А Г на Д змінить,

Звірятком стане вмить(Гілка - білка).

Люблять нас yci збирати

Після дощику в ліску,

А як букву гвідняти,

Будем плавати в ставку. (Гриби – риби)

Як ви думаєте, чи можливе спілкування людей вдома й у школі, на вулиці i на роботі без одержання та обміну інформацією? Чому? Правильно, будь-яка спільна діяльність людей (робота, гра, навчання, спорт) не можлива без обміну інформацією.

Про що може бути інформація, якою обмінюються люди? Так, інформація, яку отримує людина, стосується якихось предметів чи нас самих i пов'язана з подіями, що відбуваються в оточуючому нас світі, навколо нас.

Як ви думаєте, чи важлива для навчання в школі така інформація: "В портфелі треба носити підручники i зошити"? (Так).

Це одна з властивостей інформації. (Важливість).

Є й інші властивості інформації: потрібна i непотрібна, правильна i неправильна, повна i неповна, зрозуміла i незрозуміла.

Можна про будь-який предмет чи явище дати інформацію.

Гра «Надай інформацію про текст»

На уроках української мови ми вивчали тему «Текст». Надайте якомога більше інформації про текст.

А зараз я показую предмет, а ви повинні дати про нього як можна
більше інформації (словами чи мімікою). (Олівець, зошит, книга).

Молодці діти! Ви впоралися з усіма завданнями комп'ютера, тому наш Пин дякує нам та летить далі.

ІІІ. Заключна частина.

    • Що найбільше сподобалось?

    • Чи були труднощі під час роботи?

    • Де використаєте одержані знання?

    • Про що хотіли б дізнатися більше?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!