Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Комбінована діагностична робота №10 «Письмовий твір. Текст. Речення»

Українська мова

Для кого: 3 Клас

14.07.2021

71

9

0

Опис документу:
Комбінована діагностична робота №10 «Письмовий твір. Текст. Речення» з української мови за підручником «Українська мова. Автор Мар’яна Захарійчук (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.). Дана робота містить завдання, а також паспорт з індексами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

К омбінована діагностична робота № 10.


Письмовий твір. Текст. Речення.

_______________________________________________________

1. Речення за метою висловлювання можуть бути:

розповідні питальні спонукальні окличні неокличні


2. За інтонацією речення бувають: 

 розповідні питальні спонукальні окличні неокличні


3. Визнач правильний зв'язок слів у реченні:

У лапках руда білка тримала шишку.

 Білка (що робила?) тримала; білка (яка?) руда; тримала (що?) шишку; тримала ( у чому?) у лапках.

 Білка тримала; білка (яка?) руда;.тримала (яка?) руда; тримала (що?) шишку.

 Руда білка тримала; білка (яка?) руда;.тримала (у чому?) у лапках; тримала (що?) шишку.


4. Визнач головне слово у словосполученні:

рибка золота.

золота рибка золота рибка

5. Що є граматичною основою речення? 

 другорядні члени підмет і присудок

6. Вибери підмет і присудок з речення:

На канікулах діти відпочивають від уроків.

 

на канікулах відпочивають від уроків

діти на канікулах діти відпочивають


7. Визнач тип тексту.

Подорожник - трав'яниста рослина.Його листочки міцні, круглі.Над темно- зеленим листям піднімаються стрілки-стебла. Дрібненькі квіточки зібрані у вузький колосок.

розповідь опис міркування


8. Визнач тип тексту.

Довкола усе змінюється. Осінь, мов художниця, розмалювала дерева в жовто-червоний колір. Листя поволі опадає на землю. Трава висохла, стала темно-зеленою, де-не-де коричневою. Птахи відлетіли в теплі краї, не чути їхнього голосного співу. Горобці злітаються на червону горобину та калину.

розповідь опис міркування


9. Визнач тип тексту.

Весна мені подобається, бо вона несе тепло. Пора знімати шуби й рукавиці.    

  День стає довшим, є час відпочити на свіжому повітрі. Сонце постійно усміхається і від того стає радісно на душі. Весняна краса милує око.

   Відчувається пробудження природи.

розповідь опис міркування


10. Визначте тип тексту

науковий

науково-популярний

діловий



11. Визначте тип тексту

н ауковий

науково-популярний

діловий

12. Визначте тип тексту

Велика панда є зникаючим видом тварин. у природному середовищі вона може прожити майже 20 років, а в неволі - 25-27 років. Довжини дорослої тварини - 1,2-1,5 м, вага - майже 160 кг. Лапий хутро навколо очей - чорні.

науковий науково-популярний діловий

















Паспорт

Комбінована діагностичної роботи №10

«Письмовий твір. Текст. Речення» 12.05

Завдання

Відповідник у критеріях оцінювання учнів початкової школи мовно-літературної галузі

Рівні

(П, С,Д,В)

Твір

1


МОВ1.1

Перетворює усну інформацію в іншу форму представлення


МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання


МОВ 3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки


МОВ 3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання


Тест

1

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


2

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


3

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


4

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


5

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


6

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


7

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


8

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


9

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


10

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


11

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення


12

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.