Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Командна робота з дітьми на дистанційному навчанні

Дистанційне навчання

Для кого: 1 Клас

04.10.2021

35

0

0

Опис документу:

У роботі подано приклади, як можна дистанційно організувати командну роботу між дітьми. Адже, дистанційне навчання, в свою чергу – це взаємодія вчителя ті учнів між собою в інтерактивному режимі. А командна робота учнів, саме на дистанційному навчанні – це вміння вчителя організувати роботу на уроці.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Організація командної роботи на дистанційному навчанні.

Підготувала: вчитель початкових класів

Кузьміна Вероніка Вячеславівна

Взагалі, команда, це невелика група, що має яскраво-виражену цільову спрямованість і інтенсивну взаємодію між її членами (групи).

Дистанційне навчання, в свою чергу – це взаємодія вчителя ті учнів між собою в інтерактивному режимі.

А командна робота учнів, саме на дистанційному навчанні – це вміння вчителя організувати роботу на уроці. Тобто, ми вчителі, повинні зробити так, щоб дитина не лише могла вчитися, а й хотіла. І саме в умовах дистанційного навчання.

Необхідно пам’ятати, що навчаючи дітей дистанційно, після того, як ми побудували колектив, необхідно підтримувати взаємодію між дітьми і між дітьми і вчителем.

Для цього необхідно проводити активності!

За ці пів року, що я працюю у школі, дистанційного навчання було не багато, лише декілька днів. Але, готуючись до уроків, я була у пошуках відповідей. Як зробити так, щоб діти і батьки знайшли час і можливість для присутності на наступному онлайн уроці. Адже у мене 1 клас, а батьки на роботі. І діти не володіють досконало вміннями самостійно вмикати комп’ютер і долучатися до онлайн уроку.

Але, використавши деякі технології, я помітила, що дітям цікаво.

Це були такі технології.

По-перше, на початку деяких уроків я дітям показую картки. Наприклад, знайди зайве!. І починається мозковий штурм із дискусією.

Команда? – Команда!

Ще ми граємо у скриньку. Здогадайся, що в середині. Натяки звичайно даю. Якщо в середині лимон, то ми поговорюємо, який він? (кислий, жовтий, твердий, гладкий…). Прописуємо це слово, визначаємо звуки, наголос, ділимо на склади, будуємо звукову схему і складаємо речення із цим словом.

А командна робота заключається в тому, що відгадуючи що лежить у скрині, діти обговорюють мої натяки.

І ще, є дуже цікава технологія – «Криголам».

Наприклад, візьмемо те саме слово ЛИМОН. Але я вже говорю, що звук (м) – мякий, а звук (о) – приголосний. І діти повинні довести, чому ні. Так само можна дати декілька слів із помилками. І діти мають знайти ці помилки. Після чого ми проводимо взаємоперевірку. Наприклад, 2, або 3 дитини перевіряють одну роботу і аналізують помилки. Це так само, командна робота.

Командно на дистанційному навчанні працювати можливо і важливо. Адже навіть в таких умовах ми, як вчителі маємо розвивати колективну роботу.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.