Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма “Кіт-риболов”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма “Кіт-риболов”.

Мета. 1. Ознайомлення дітей з поняттям “клавіатура”, її призначенням та

будовою;

2. Розвиток навичок роботи на клавіатурі; логічного мислення, уваги, пам’яті;

3. Виховання бережного відношення до оточуючого середовища.

Обладнання. Компютери, картки з завданням, підручники та робочі зошити.

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку.

Сьогодні наш клас вирушає у космічну подорож на планету Компютер, а щоб нам не було сумно, візьмемо з собою кота Мурчика. Можливо він стане нам у пригоді.

Вправа Очікування. Чого ви чекаєте від нашої подорожі?

  1. Повторення правил безпечної роботи та поведінки в компютерному класі.

Перед польотом повторимо правила безпечної поведінки на планеті Компютер.

Вправа Мікрофон:

    • Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.

    • Сидіти слід на відстані не менше 50см від екрана монітора.

    • Спину тримати рівненько.

    • Не торкатися проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш.

    • Не працювати брудними та вологими руками.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Молодці! Можемо вирушати.

1 зупинка Принтер.

Вправа Брейн-ринг:

  • Що таке принтер?

  • Для чого він призначений?

  • Що потрібно зробити, щоб надрукувати малюнок або текст?

  1. Актуалізація знань.

Продовжуємо політ.

Вправа Ерудити”.

Із поданих слів вибрати ті, які мають відношення до будови компютера:

Монітор, котик, системний блок, стіл, телевізор, клавіатура, магнітофон, плеєр, мишка, принтер, сканер.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Під час польоту ми познайомимося з призначенням клавіатури, розвиватимемо навички роботи на клавішах. Вивчимо програму Кіт-риболов.

  1. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

2 зупинка Клавіатура.

1. Вправа Мозковий штурм. Діти пригадують все, що знають про клавіатуру.

2. Пояснення вчителя з використанням діапроектора, таблиця Клавіатура.

3 зупинка Читайлик:

а) самостійна робота за підручником (с. 42);

б) робота в парах: задати питання один одному по змісту прочитаного.

Фізкультхвилинка.

Щось наш котик потягується, мабуть, і нам пора відпочити.

  1. Робота за компютером.

4 зупинка Грайлива.

Наш Мурчик вискочив із ракети і помчав до космічного озерця. Їсточки захотів. Кіт-риболов чекає нашої допомоги. Він не знає ні літер, ні цифр. Щоб кіт витягнув рибку, ми повинні знайти на клавіатурі і натиснути ту клавішу з літерою або цифрою, що зображена на рибці.

1. Самостійна робота дітей за компютером.

2. Релаксація. Вправи для очей.

  1. Розвиток здібностей дитини.

5 зупинка Для розумників і розумниць ( підручник с. 43).

1. Гра Казковий ліс .

Знайти на малюнку заховані зображення:

  • маску;

  • ключ;

  • мавпочку;

  • машину;

  • окуляри.

2. Гра Закодовані літери.

Додай до кожної літери відсутню частину та прочитай слова.

(Поїзд, ракета).

  1. Підсумок уроку.

      • Чи сподобалась вам космічна подорож?

      • Чи справдилися ваші очікування?

      • Що нового ви дізналися?

  1. Домашнє завдання.

Закріпити знання про розміщення клавіш на клавіатурі компютера.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!