Класний час "Електрик - це звучить гордо"

Опис документу:
Дана методична розробка спрямована на підвищення ефективності виховного процесу в коледжі, з урахуванням формування у студентів потреби соціально значущої професійної діяльності, розвитку мотиваційної сфери особистості студентів у визначенні свого місця в житті, яка стихійно сама по собі не виникає, а реалізується цілеспрямованим виховним процесом. Захід дозволить студентам переконатися в правильності вибору професії і необхідності їх становлення і самовдосконалення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ КОЛЕДЖ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ВІДКРИТОЇ

КЛАСНОЇ ГОДИНИ

для студентів групи МЕП -16 1/9

спеціальності

5 05070104 “МОНТАЖ І ЕКСПЛУАТАЦІЯ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ І ЦИВІЛЬНИХ СПОРУД”

Розробив:

викладач електротехнічних дисциплін

Гмиряк Галина Леонідівна

м. Кривий Ріг
2016 р

АНОТАЦІЯ

Дана методична розробка спрямована на підвищення ефективності виховного процесу в коледжі, з урахуванням формування у студентів потреби соціально значущої професійної діяльності, розвитку мотиваційної сфери особистості студентів у визначенні свого місця в житті, яка стихійно сама по собі не виникає, а реалізується цілеспрямованим виховним процесом. Захід дозволить студентам переконатися в правильності вибору професії і необхідності їх становлення і самовдосконалення.

Класна година - одна з головних форм виховної роботи, при якій студенти під керівництвом класного керівника включаються в спеціальну діяльність, в ході якої здійснюють пошук інформації, її аналіз і оцінку, роботу в команді, несуть відповідальність за результати цієї роботи, з метою досягнення поставленої мети тобто сприяють розумінню соціальної значущості та актуальності обраної ними спеціальності, усвідомлення того, що їх спеціальність найкраща.

Важливу роль, при цьому відіграють зустрічі на класних годинах з випускниками коледжу, людьми які досягли успіху в своїй професії в питаннях прищеплення любові до обраної спеціальності, формування позитивного ставлення до неї і переконаності в затребуваності спеціальності і фахівця самостійного і ініціативного, гнучкого, який легко адаптується до умов ринкової економіки і конкурентної боротьби.

МЕТА: Формування у студентів понять сутності та соціальної значущості своєї майбутньої професії. Розвиток особистих якостей студентів, що сприяють успішній їх адаптації в умовах ринкової економіки. Розвиток пізнавальних здібностей, стимулювання інтересу до своєї професії, як найкращої. Мотивація прагнення до оволодіння знаннями і вміннями для роботи за обраною спеціальністю.

ЗАВДАННЯ: Розвиток інтересу до спеціальності, любові до обраної професії. Допомогти студентам, в черговий раз, переконатися в правильності їх професійного вибору, становленні та життєвому визначенні. Формування якостей студентів необхідних для вирішення проблеми подальшого їх працевлаштування.

ПІДГОТОВЧА РОБОТА: Створення ініціативної групи з числа студентів. Дати студентам завдання з підготовки матеріалу до проведення класної години. Створення презентації, підбір відео матеріалу про значущість професії. Організація зустрічі з випускниками коледжу. Підбір музичного і поетичного супроводу.

ОФОРМЛЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ: Презентація за сценарієм класної години. Комп'ютер, проектор, екран.

СЦЕНАРІЙ КЛАСНОЇ ГОДИНИ.

Мультфільм «Електрика».

Епіграф:

Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом,

Далеко не кожному дано відкрити порох,

але поетом, художником у своїй справі повинен стати кожен.

В.А Сухомлинський

Слайд 1

Вступне слово класного керівника:

Добрий день, дорогі друзі!

Нещодавно перед вами нинішніми студентами Індустріального коледжу стояла складна проблема вибору - професії (спеціальності). Адже правильний вибір - запорука успіху вашої трудової професійної діяльності, а часто і всього вашого життя.

При цьому важливо, щоб професія, справа якою ви займаєтеся була вам цікавою, улюбленою! Ви вибрали не просту, важливу і потрібну дорогу - дорогу професійних знань, вирішивши для себе отримати енергетичну освіту, ставши техніками-електриками. Це одна професія з двадцяти тисяч професій, які існують в Україні і одна з сорока тисяч професій, які існують в світі і вважається однією з найбільш затребуваних на ринку праці.

У якій працюють люди палаючі живим вогнем любові й відданості своєї справі, зі щирим бажанням дарувати навколишнім радість.

Це світло у квартирах, дроти, що гудуть на вітрі, іскорки, що злітають із трамвайних дуг, нічне місто з висоти пташиного польоту... Як багато стоїть за тою буденністю, з якою ми ввечері вмикаємо телевізор, щоб подивитися улюблену програму!

Сучасний світ неможливо уявити без електрики. Вихід з ладу однієї електропідстанції на пів дня, може буквально паралізувати місто.

Наприклад 25 травня 2005 року, коли на підстанції «Чагино» трапилася аварія й відбулося віярне відключення електропостачання міста Москва.

«Чагино» – лише одна з декількох московських підстанцій, тому знеструмлена виявилася лише частина Москви, але й це боляче вдарило по людях. Миттєво перестали працювати комп'ютери, телевізори, електроплити, у будинках зупинилися ліфти й пересохнув водопровід. А незабаром до цього додався транспортний колапс.

З 170 станцій, що діяли, метро 52 виявилися знеструмлені, а десятки поїздів застрягли в тунелях. Навіть вибравшись на поверхню, люди не могли нікуди виїхати: світлофори, тролейбуси й трамваї не працювали.

Стривожені люди намагалися додзвониться один до одного, але й це не завжди вдавалося: деякі базові станції мобільному зв'язку були знеструмлені, а, що залишилися не справлялися зі зростаючою кількістю дзвінків.

Та й стаціонарні телефони в основному були безкорисні, тому що більшість телефоних апаратів, не можуть працювати без електроенергії.

У цей день люди зрозуміли, що буття сучасної людини залежить від електрики практично повністю.

Отже електроенергія – кров сучасної цивілізації.

Так що електрик – одна з найважливіших професій сучасності, хоча не всі про це здогадуються.

Слайд 2

Я вам пропоную послухати вірш «Моя майбутня професія».

(Студенти читають вірш)

Питают энергетики

пристрастие к эстетике.

И наставленьям этики

В делах всегда верны:

Не глядя ни на звания,

На опыт и на знания,

С высоким напряжением

Электрики на "Вы"...

Способны электроны

Поднять и выжать- тонны,

И новую дорогу

Идущим осветить,

Когда мечта и разум

Стремятся к цели -разом!

И сделана на совесть

Сопротивленья нить.

Спаять, конечно, можно

Любой контакт надежно.

Но много раз труднее

Найти такой контакт,

Чтоб виден был при свете,

Не оставаясь в нетях,

Неправды сущей факт...

Мои друзья, электрики,

В законах диалектики,

Возможно, не мудры.

Но всем известно точно:

И днем они и ночью

Светить другим- щедры.

Великий ученый Тесла писал: “ Кто действительно хочет понять всё величие нашего времени, тот должен познакомиться с историей науки об электричестве. И тогда он узнает сказку, какой нет и среди сказок “Тысячи и одной ночи”. (Очерк “Сказка об электричестве”).

Отже сьогодні ми ще раз поговоримо про те, що обрана вами професія (спеціальність) - найкраща, торкнемося історії її виникнення та значущості, сфери професійної діяльності, сфери її застосування на виробництві, затребуваності і т.п., зустрінемося з випускниками нашого коледжу.

Перше завдання «Реклама»

Презентація спеціальності…

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Если рвутся провода,

Непременно приглашают

В дом электрика тогда.

Он знает, где бытует ток.

С напряжением он ладит:

Всё починит, всё наладит

Электричества знаток.

Он владеет инструментом,

Схему может прочитать

И предъявит документ вам

С группой допуска на пять.

Да, электрик – друг надёжный

С ним по жизни хоть куда:

Он с прибором очень сложным

Разберётся без труда.

Без него стоят заводы, замыкают провода

Он и смелый, и отважный

Крепким словом точно скажет

Там, где нужно припаять,

Чтобы в будущем умело

Прибором пользоваться смело

Только на оценку "пять"!

Класний керівник:

Надамо слово випускниці нашого коледжа Сергієнко Марині Володимирівні і попросимо розповісти, що вона думає з приводу того, що її і ваша майбутня спеціальність - найкраща спеціальність; з якими труднощами в свій професійної діяльності їй довелося зіткнутися; яких успіхів вдалося досягти у своїй професії; що хоче побажати студентам на шляху придбання професіоналізму і т.п.

(Студенти слухають і ставлять свої запитання гост’ї, дякують за зустріч і розмову)

Класний керівник: Друге завдання «Подарунок професіоналу»

Слайд 11

Уявіть собі, що ви йдете на день народження до друга, представника вашої професії. У подарунок йому принесіть щось, що відображає особливості його професійної діяльності, але при цьому, дотримуючись умов - подарунок повинен бути з гумором і недорогий.

(Подарунковий сертифікат)

Трете завдання «Сама - сама»

Слайд 12

Які епітети ви використовуєте, характеризуючи свою професію, рекламуючи її, доводячи, що ви недарма її вибрали і не помилилися у своєму виборі? Написати і віддати в журі.

Наприклад: Найпрестижніша, найлегша, найнебезпечніша, найкорисніша і т.д.

Четверте завдання «День з життя»

Слайд 13

Проілюструйте день з життя фахівця вашої професії

Сценка «Електрик»

Класний керівник:

Сьогодні на старті нелегкої, але цікавої дистанції оволодіння професією хочу побажати вам від щирого серця наполегливості, терпіння і працьовитості. Нехай не засмутять вас і не змусять зійти з дистанції ніякі бар'єри труднощів, які обов'язково будуть. Нехай не злякають і не відвернуть від обраної мети вибоїни і розчарування. Пам'ятайте про те, що в житті можна досягти мети лише докладаючи до того зусилля. І нагородою вам буде знайдений професіоналізм і отримана професія. І через роки ви скажете: «Моя спеціальність - найкраща спеціальність!» Мені б хотілося нагородити сьогодні студентів які приймали активну участь унашому класному часі.

(Нагородження)

Вам сьогодні студенти групи ОРС 15 приготували в подарунок пісню яку пропоную заспівати разом

«МЫ ЖЕЛАЕМ СЧАСТЬЯ ВАМ»

Слайд 14

В мире, где кружится снег шальной,

Где моря грозят крутой волной,

Где подолгу добрую

Ждём порой мы весть,

Чтобы было легче в трудный час,

Нужно верить каждому из нас,

Нужно верить каждому

В то, что счастье есть.

Мы желаем счастья вам,

Счастья в этом мире большом,

Как солнце по утрам,

Пусть оно заходит в дом.

Мы желаем счастья вам,

И оно должно быть таким,

Когда ты счастлив сам,

Счастьем поделись с другим.

В мире, где ветрам покоя нет,

Где бывает облачным рассвет,

Где в дороге дальней

Нам часто снится дом,

Нужно и в грозу, и в снегопад,

Чтобы чей-то очень добрый взгляд,

Чей-то очень добрый взгляд

Согревал теплом.

Мы желаем счастья вам,

Счастья в этом мире большом,

Как солнце по утрам,

Пусть оно заходит в дом.

Мы желаем счастья вам,

И оно должно быть таким,

Когда ты счастлив сам,

Счастьем поделись с другим.

Мы желаем счастья вам,

Счастья в этом мире большом,

Как солнце по утрам,

Пусть оно заходит в дом.

Мы желаем счастья вам,

И оно должно быть таким,

Когда ты счастлив сам,

Счастьем поделись с другим.

Мы желаем счастья вам,

Мы желаем счастья вам,

Мы желаем счастья вам!

Слайд 15

Класний керівник:

На кінець хочу вам сказати ТВОЄ МАЙБУТНЄ В ТВОЇХ РУКАХ!

Слайд 16

Класний керівник:

Дякуємо за увагу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!