Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Кейс-урок "Додавання і віднімання раціональних чисел"

Математика

Для кого: 6 Клас

01.02.2019

4036

170

0

Опис документу:
Урок математики у 6 класі. Розрахований на проведення протягом 60 хв. Містить різні цікаві нестандартні форми роботи на уроці для учнів, передбачає використання комп'ютерної техніки, мультимедійної дошки. За необхідністю можна замінити мультимедійну дошку друкованими матеріалами, які містяться у папці "Матеріали до уроку".
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
  • Розширити знання про використання раціональних чисел у навколишньому житті

  • Повторити, як додавати і віднімати раціональні числа

  • Повторити властивості додавання

  • Визначити, чи використовуються раціональні числа у різних сферах життя людини і як

  • Навчитися застосовувати правила математики для роботи з практичними завданнями

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок-кейс

«Додавання і віднімання раціональних чисел»

Автор кейсу: Кальченко Вікторія Іванівна

Розділ: Математика

Рівень (клас): 6

Тема: Раціональні числа та дії з ними

Мета: поглиблення знань з теми, відпрацювання навичок додавання і віднімання чисел з однаковими знаками та чисел з різними знаками, узагальнення поняття раціональних чисел та дій з ними, формування умінь працювати з практичними завданнями, вироблення умінь опрацьовувати статистичну інформацію, навчання застосовувати набуті навички у нестандартних життєвих ситуаціях.

Розвивати пізнавальну активність, життєві компетенції;

Виховувати наполегливість, самостійність, почуття відповідальності, старанність у навчанні, виховувати стійкий інтерес до математики.

ПЛАН УРОКУ:

1. Організаційний етап.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Повідомлення теми уроку, форми проведення, визначення завдань уроку.

4. Вступне слово вчителя

5. Урок-кейс:

5.1 Кейс «Математика» - актуалізація опорних знань (тестування на компютері)

5.2 Кейс «Економіка»

5.3 Кейс «Фізика»

Фізкультхвилинка

5.4 Кейс «Географія»

5.5 Кейс «Спорт»

5.6 Кейс «Історія»

6. Підведення підсумків роботи

6.1 Виставлення оцінок

6.2 Визначення досягнутих завдань

7. Домашнє завдання.

8. Рефлексія.

РОЗГОРТКА З ПРЕДМЕТІВ:

ВСТУП

Людство з давніх часів стикається з необхідністю виконувати обчислення. Найпершими зявилися натуральні числа – з потреб лічити якісь предмети. Потім – дробові числа – з необхідності поділяти на частини продукти, тканину, ділянки землі тощо. Відємні числа зявилися вперше у Китаї у ІІ ст. до н.е. Згодом відємні числа розтлумачили В Індії у вигляді боргу. У Європі довго не сприймали раціональні числа, їх називали хибними, неіснуючими, абсурдними. Тільки у XVII ст. математик Рене Декарт запропонував позначати відємні числа на координатному промені.

Кейс « МАТЕМАТИКА »

Правила додавання:

  1. Щоб додати два відємних числа, треба додати їх модулі, а перед отриманим числом поставити знак “ – ”.

  2. Щоб додати два числа з різними знаками, треба від більшого модуля відняти менший, а перед отриманим числом поставити знак доданка з більшим модулем.

  3. Щоб від одного числа відняти друге, треба до зменшуваного додати число, протилежне відємнику.

Властивості додавання:

1. Переставна: a + b = b + a

2. Сполучна : ( a + b ) + c = a + ( b + c )

1

2

3

4

5

6

Кейс « ЕКОНОМІКА »

Товари, які ввозяться у країну для продажу, називають імпортом.

Товари, які вивозять з країни для продажу за кордоном, називають експортом.

Баланс торгівліце різниця між експортом та імпортом.

1) Розгляньте тут діаграму експорту та імпорту України.

2) Визначте баланс за кожен рік.

3) Про що свідчить отриманий результат?


Кейс « ФІЗИКА »

У фізиці з раціональними числами пов’язані розрахунки, що стосуються підіймання чи опускання на певну відстань якогось фізичного тіла.

Висоту позначають додатним числом, а глибину – відємним, піднімання дією «+», опускання дією « – »

Розвяжіть завдання та складіть пазл.

  • Прочитайте інформацію про летючих риб.

  • Розвяжіть задачу

Пазл

1

2

3

17 – 13

0 –

14,5 + (–14,2)

4

5

6

15,9 + (–12,9)

0,5 + 0,5

20 + 50

7

8

9

– –

28 + 25

18,7 – 19

Кейс «ГЕОГРАФІЯ»

Різницю між реальним показанням та нормою називають відхиленням.

  • Проаналізуйте показання кількості опадів за таблицею.

  • Обчисліть відхилення по місяцях:

І група – І півріччя;

ІІ група – ІІ півріччя.

  • Обчисліть загальну кількість опадів за півріччя.

  • Який висновок можна зробити?

Кейс « СПОРТ »

Підготовку спортивної команди характеризує величина, що є середньою різницею голів за сезон ( різниця між забитими і пропущеними голами ).

  • За турнірною таблицею визначте рівень підготовки :

І група – команд із синіми номерами;

ІІ група – команд із червоними номерами.

  • Яка із команд була підготовлена найкраще? Найгірше?

Кейс « ІСТОРІЯ »

У історії для визначення дати якоїсь події використовують шкалу часу (або часову стрічку).

На цій шкалі є початок відліку 0.

Якщо дати до нашої ери прийняти як відємні числа, а дати нашої ери – як додатні числа, то шкала часу схожа на числову вісь.

  • Користуючись шкалою часу визначте, у якому році відзначали 2000-ну річницю з дня народження Ератосфена?

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

КІНЕЦЬ

«Математику тому вчити треба, бо вона розум до ладу приводить»

М.В. Ломоносов

Тобіко

Морський півень

Тобіко

Морський півень

Перегляд
матеріалу
Отримати код

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

Прізвище, імя ___________________________________________________

Етап

уроку

Бал за командну роботу

(обведи, якщо отримав):

Твої

отримані

бали

(обведи отриманий бал):

Самостійна робота

(тестування)

----------

0 – 1 – 2 – 3 – 4 – 5

Кейс «Економіка»

1

0 – 1 – 2

Пазл

---------

0 – 1 – 2

Кейс «Фізика»

Задача про рибу

1

0 – 1

Кейс «Географія»

1

0 – 1

Кейс «Спорт»

1

0 – 1

Кейс «Історія»

1

0 – 1

Бал від команди

----------

0 – 1 – 2

Сума всіх обведених балів:

Множ суму на 0,6

Оцінка:

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.