! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Казка-зв'язка «Троє поросят» (звук [р])

Опис документу:
Казка-зв'язка (звук [р]) Мета: автоматизація звука [р], розвиток зв'язного мовлення, розвиток зорового сприймання, мислення, пам'яті Матеріал може бути корисним батькам, вихователям, вчителям-логопедам

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Казка-зв'язка «Троє поросят»

1

2

ПЕРШИЙ

ДРУГИЙ

ТРЕТІЙ

3

ЛІТО

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Приблизний текст казки-зв'язки «Троє поросят»:

1. У лісі троє поросят жили.

2. Поросят звали: Перший порося, Другий порося, Третій порося.

3. Влітку троє поросят стрибали, бігали по траві.

4. Троє поросят лежали в калюжі, їли горіхи.

5. Прийшла осінь, трьом поросятам стало холодно.

6. Троє поросят побудували три будиночки.

7. Перший порося побудував будиночок з трави.

8. Другий порося побудував будиночок з гілочок.

9. Третій порося побудував будиночок з цегли.

10. У лісі троє поросят побачили сірого вовка.

11. Троє поросят побігли в будиночок з трави.

12. Але сірий вовк зламав цей будиночок.

13. Троє поросят побігли в будиночок з гілочок.

14. Але сірий вовк зламав цей будиночок.

15. Троє поросят побігли в будиночок з цегли.

16. Вовк не зміг зламати цегляний будиночок і втік в ліс.

17. Троє поросят зраділи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись