« Казка вчить, як на світі жить»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перевір свої знання з розділу « Казка вчить, як на світі жить»

_____________________________________________________________

Варіант 1.

  1. Напиши, як ти розумієш поняття «казка» (1б.)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Казка, яку склав народ, називається ________________________________

(1б.)

  1. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками види казок з їх ознаками. (1 б.)

Про тварин Є чари, магічні перетворення

Чарівні Дійові особи – тварини, за вчинками яких

розпізнають людські якості

  1. У якій з перелічених казок найбільше дійових осіб ? (1б.)

а) «Рукавичка» б) «Цап та Баран» в) Сорочаче гніздо»

  1. Установи відповідність між головними персонажами казок і їхніми вчинками (2б.)

сміливий ∙ ∙ Півник

розумний Лисиця

хитрий ∙ ∙ Цап

працьовитий Їжак

6. Віднови послідовність частин плану до чеської народної казки «Собаки, коти та миші» (2б.)

Миші випадково з’їли грамоту

Грамота собакам – людська вдячність за службу

Велика війна

Злочин заздрісних котів

  1. Установи відповідність між головними думками казок і їхніми назвами (2б.)

Ледачому завжди легко «Півник і двоє мишенят»

Не кажи, що знаєш, а покажи,

як умієш « Виноградар і змія»

На чужий труд ласий не будь «Сорочаче гніздо»

Коли щось робиш, думай

про наслідки «Легкий хліб»

8. Продовж речення: (2б.)

Мені не подобаються вчинки таких казкових персонажів:____________________________________________________________

Перевір свої знання з розділу « Казка вчить, як на світі жить»

_______________________________________________________________________

Варіант 2

  1. Напиши ознаки казки (1б.)

  1. Казка, у якої є автор, називається__________________________________

(1б.)

  1. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками види казок з їх ознаками. (1б.)

Чарівні Дійові особи – тварини, за вчинками яких

розпізнають людські якості

Про тварин Є чари, магічні перетворення

  1. У якій з перелічених казок найменше дійових осіб ? (1б.)

а) «Рукавичка» б) «Цап та Баран» в) Сорочаче гніздо»

  1. Установи відповідність між головними персонажами казок і їхніми вчинками (2б.)

сміливий ∙ ∙ Півник

розумний ∙ ∙ Лисиця

хитрий ∙ ∙ Цап

працьовитий ∙ ∙ Їжак

6. Віднови послідовність частин плану до чеської народної казки «Собаки, коти та миші» (2б.)

Миші випадково з’їли грамоту

Грамота собакам – людська вдячність за службу

Велика війна

Злочин заздрісних котів

7. Установи відповідність між головними думками казок і їхніми назвами (2б.)

Ледачому завжди легко «Півник і двоє мишенят»

Не кажи, що знаєш, а покажи,

як умієш « Виноградар і змія»

На чужий труд ласий не будь «Сорочаче гніздо»

Коли щось робиш, думай

про наслідки «Легкий хліб»

8. Продовж речення: (2б)

Мені подобаються вчинки таких казкових персонажів:______________________

_____________________________________________________________________

Відповіді.

  1. Казка – це твір про вигадані або фантастичні події, які мають щасливий кінець.

  2. Особливий початок, тварини розмовляють, нереальні події, чаклунство, магічні перетворення, казкові, фантастичні персонажі, добро завжди перемагає зло, завжди чогось навчає.

  3. Народна, літературна(авторська)

  4. Про тварин, чарівні

  5. 5-а

  6. 6. 1-г, 2-в, 3-а, 4-б

  7. 1-б,2-г, 3-а, 4-в

  8. 1-в,2-г, 3-б, 4-а

  9. Варіанти відповідей різні

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!