Методичний матеріал на уроці "Казка-п’єса як різновид драматичного твору. Зміст та художні особливості казки. Олександр Олесь. Казка-п’єса «Микита Кожум’яка»" використовується з кількох причин:
1. Ознайомлення з жанром казки-п’єси:
Методичний матеріал допомагає учням ознайомитися з особливостями жанру казки-п’єси, його відмінностями від інших драматичних творів та казок.
Це дає учням змогу краще зрозуміти специфіку цього виду літератури.
2. Вивчення казки-п’єси "Микита Кожум’яка":
Методичний матеріал допомагає учням ознайомитися з сюжетом, героями та проблематикою казки-п’єси "Микита Кожум’яка".
Це допомагає учням глибше зрозуміти твір та його ідейний зміст.
3. Навчання аналізу тексту казки-п’єси:
Робота з методичним матеріалом сприяє розвитку в учнів навичок аналітичного мислення та критичного оцінювання.
4. Вивчення художніх особливостей казки-п’єси:
Методичний матеріал може знайомити учнів з художніми засобами, які використовує автор у казці-п’єсі "Микита Кожум’яка".
Розуміння художніх особливостей допомагає учням розкрити красу та глибину твору.
5. Виховання ціннісних орієнтирів:
Казка-п’єса "Микита Кожум’яка" піднімає важливі моральні питання.
Робота з методичним матеріалом може допомогти учням сформувати власні ціннісні орієнтири, такі як добро, справедливість, мужність, патріотизм.
Це може зробити урок не лише цікавим та пізнавальним, а й таким, що має практичне значення для життя учнів.
6. Залучення учнів до світу української літератури:
Використання методичного матеріалу на уроці може зацікавити учнів українською літературою та українською культурою загалом.
Він може спонукати їх до самостійного читання українських творів та розширення свого кругозору.