і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

“Казка, яку розповіла музика”.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4

Бахмутської міської ради Донецької області

Відкритий урок в 2 класі

Казка, яку розповіла музика”.

підготувала

вчитель музичного мистецтва

ІІ кваліфікаційної категорії

Кіріченко Поліна Ігорівна

2016-2017 н.р.

Т

Мета

  • Навчальна: навчати учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати в учнів зорово-слухове сприйняття;

  • Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів; формувати музичну компетентність;

  • Виховна: прищеплювати учням любов до музики, української народної творчості, пісні, творчої праці, бажання навчатися.

Музичний матеріал:

  • Симфонічна казка “Петя та вовк”

  • А. Житкевич «Семеро гномів».

Обладнання: ТЗН; дитячі музичні інструменти; фонохрестоматія.

Тип уроку: урок-подорож, урок-квест

Обладнання: фортепіано, ілюстрації, малюнки, картки, мапа Країна казок, дитячі музичні інструменти; фонохрестоматія.

Хід уроку

  1. Вхід до класу під музику (фр.музики Симфонічної казки “Петя та вовк”).

  2. Музичне привітання “Добрий день вам діти, добрий день вам вчитель”

  3. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні у нас з Вами незвичайний урок – урок-подорож по країні казок. Ми завітаємо у гості до “Королівства чарівної пісні”, опинимося у “Царстві Симфонії”, відпочинемо на острові “Музика і рух”, пограємо на чарівній галявині “Веселий оркестр”.

То ж готові?! Рушаймо!

  1. Актуалізація опорних знань.

На кожній парті перед вами лежать нотки, але дивіться у мене також є нотка, мабуть вона загубилась, давайте допоможемо нашій нотці. Нехай вона помандрує разом з нами. Я зараз вам пропоную перегорнути нотку і подивтися у кого є нотка “до”. У кого нотка до? Підходимо до дошки і перегортаємо нотку з завданням “Пригадай улюблені казки?”

  • Діти, а які ваші улюблені казки?

  • Зверніть увагу на екран, де знаходяться малюнки-ілюстрації до казок.Давайте пригадаємо, герої якої казки зображені на цьому малюнку? (показую дітям колаж із казок)- (Казки, малюнки), роздивляємося.

Ваше завдання назвати казку та автора цієї казки.

“Колобок” - українська народна казка, “Попелюшка”, “Круть та Верть”

Казки ми можемо читати, дивитися на екрані телевізора, а ще ми можемо слухати казку за допомогою музики.

І як ви вже здогадалися тема нашого уроку Казка, яку розповіла музика”

Завдання:

  1. Де ми з вами дізнаємося, що казкових героїв можна озвучувати за допомогою музики та музичних інструментів.

  2. Вивчимо цікаву і нову для вас пісню.

  3. Навчимося елементарної гри на музичних інструментах.

І ось тепер ми можемо вирушати у нашу казкову подорож. Тож погляньте на дошку, що ви там бачите? (Мапу).

А на нашій мапі є невеличкі країни, кожна країна має своє завдання. Перегорніть свої нотки і скажіть у кого є нотка ре? Підійдемо до нашого нотного стану і перегорнемо нотку. Читайте завдання “Розучити пісню “Семеро гномів”А.Житкевича”

Як і всі, гноми дуже люблять співати. Ви зараз уважно прослухаєте пісню і визначите її характер.

Питання:

  1. Які незнайомі слова ви почули?

Словникова робота

Астроном - це та людина, яка спостерігає за зоряним небом.

  1. Про що співалося у пісні?

  2. Який характер пісні?

  3. З яким настроєм будемо виконувати цю пісню?

ВОКАЛЬНО - ХОРОВА РОБОТА:

Методи та прийоми роботи над вокально-хоровою роботою:

  • Розспівка “До, ре, мі”(відео) (1 хв) — тренування одноманітного звукоутворення, звукоподачі, звуковедення.

  • Артикуляційна казка “Як бджілка друзів шукала”(відео) (2 хв) — використання

методики Ємельянова

  • Робота над піснею. (10 хв)

  1. Визначення характеру, настрою

  2. Розбір тексту — слуховий аналіз та читання з аркуша

  3. Розучування по фразах за допомогою відплескування ритмічного малюнку.

  • Виконання І куплету під музику.

Молодці діти, гарно заспівали. А у кого нотка мі? Підходимо до дошки і читаємо третє завдання “Музика і рух”

Діти виконують фізхвилинку “Україна мати”.(1 хв.)

Ваше завдання уважно дивитися на екран і з точністю, як там відтворювати рухи.

Як гарно ви рухаєтесь під музику. Але ж треба не забувати і про інші завдання. А ну швиденько дивіться у кого нотка фа? Підходимо читаємо завдання “Царство симфонії”(15 хв.)

Перегляд симфонічної казки “Петя та вовк” (3 хв.)

Ваше завдання уважно дивитися і слухати, яких героїв озвучує який інструмент

- Чи чули ви раніше цю чарівну музику? (так, коли входили в клас)

  • Яких героїв ви побачили у цій казці? (пташка, качка, кішка, Петя, вовк, дідусь, мисливці)

  • А які інструменти грали? (віолончель, скрипка, гобой, флейта, валторна, кларнет)

  • А скажіть, чи запам'ятали ви, який інструмент озвучував кішку? (кларнет)

  • А пташку?(флейта)

  • Качку? (гобой)

  • До якої групи інструментів вони належать? (духові)

Повторне прослуховування фр. казки за допомогою малюнків.

У кожного з вас на столах є картинки тварин (качка, пташка, кішка), ваше завдання при повторному прослухованню фрагменту підняти ту картку з твариною, яка відповідає музиці.

Слухаємо повторно.

  • Ой, які ж ви молодці, і з цим завданням впоралися. Але залишилося ще одна нотка соль. Дивіться у кого вона? Ходімо прочитаємо завдання “Веселий оркестр”(2 хв.)

У дітей, яких були нотки виходьте до мене, ви будете грати першими. Ваше завдання вибрати інструмент, який вам подобається і грати на ньому, але будьте уважними потрібно вступати тільки тоді, коли покажиться ваш інструмент на екрані. А всі останні дивляться і слухають уважно, бо ви будете наступні.

Грають на інструментах із відео.

  • Ось і виконали ми останнє з вами завдання.

Підсумок уроку:

  • З яким настроєм йдете з уроку?

  • Яке завдання було найцікавішим?

  • Що здалося складним?

  • Що нового дізнались на уроці?

Але ж не просто так ми з вами подорожували, ми вивчили нову пісеньку, дізналися, що казки можна не тільки читати, дивитись, але і слухати за допомогою музики. Також ми навчилися працювати у команді, коли грали у оркестрі. І за це все маленькі гномики, про яких ви співали, передали мені солодкий подарунок для вас. (роздаю цукерки).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
конспект уроку
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    138
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    EG745984
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти