Картотека вправ з паличками Кюїзенера

Опис документу:
Навчання – складний та тривалий процес і суперечки про те, коли його починати, ведуться вже багато десятиліть. Деякі батьки вважають, що не варто поспішати і позбавляти дітей дитинства, інші ж переконані, що ранній інтелектуальний розвиток дитини – гарантія його успішності в майбутньому. І компромісом можна вважати ігрову форму навчання, коли малюк наче розважається, але отримує при цьому якісь знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картотека вправ з чарівними паличками Кюїзенера

(Крук В.М.)

1. Знайомимося з паличками. Разом з дитиною розгляньте, переберіть, помацайте все палички, розкажіть якого вони кольору, довжини.

2. Візьми в праву руку якомога більше паличок, а тепер в ліву.

3. Можна викладати з паличок на площині доріжки, паркани, поїзди, квадрати, прямокутники, предмети меблів, різні будиночки, гаражі.

4. Викладаємо драбинку з 10 паличок від меншої (білої) до більшої (помаранчевої) і навпаки. Пройдіться пальчиками по сходинках драбинки, можна порахувати вголос від 1 до 10 і назад.

5. Викладаємо драбинку, пропускаючи по 1 паличці. Дитині потрібно знайти місце для інших паличок.

6. Чи можна будувати як з конструктора об'ємні споруди: колодязі, башточки, хатинки і т.п.

7. Розкладаємо палички за кольором, довжині.

8. Знайди паличку того ж кольору, що і у мене. Якого вони кольору?

9. Поклади стільки ж паличок, скільки і у мене.

10. Виклади чергуються палички: червона, жовта, червона, жовта (надалі ритм ускладнюється).

11. Викладіть кілька паличок, запропонуйте дитині їх запам'ятати, а потім, поки дитина не бачить, заховайте одну з паличок. Дитині потрібно здогадатися, яка паличка зникла.

12. Викладіть кілька паличок і поміняйте їх місцями. Малюкові треба повернути все на місце.

13. Викладіть перед дитиною дві палички. Яка паличка довше? Яка коротше? Накладіть ці палички один на одного, підрівняти кінці, і перевірте.

14. Викладіть перед дитиною декілька паличок і запитайте: «Яка найдовша? Яка найкоротша? »

15. Знайди будь-яку паличку, яка коротше синьої, довше червоної.

16. Розкладіть палички на 2 купки: в одній 10 штук, а в інший 2. Запитайте, де паличок більше.

17. Попросіть показати вам червону паличку, синю, жовту.

18. Покажи паличку, щоб вона була не жовтого.

19. Попросіть знайти 2 абсолютно однакові палички. Які вони по довжині? Якого вони кольору?

20. Побудуйте поїзд з вагонів різної довжини, починаючи від самого короткого і закінчуючи самим довгим. Запитайте, якого кольору вагон коштує п'ятим, восьмим. Який вагон праворуч від синього, зліва від жовтого. Який вагон тут найкоротший, найдовший? Які вагони довше жовтого, коротше синього.

21. Викладіть кілька пар однакових паличок і попросіть дитину «поставити палички парами».

22. Назвіть число, а дитині потрібно буде знайти відповідну паличку (1 - біла, 2 - рожева і т.д.). І навпаки, ви показуєте паличку, а дитина називає потрібне число. Тут же можна викладати картки із зображеними на них точками або цифрами.

23. З декількох паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як бордова, помаранчева.

24. З декількох однакових паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як помаранчева.

25. Скільки білих паличок вкладеться у синій паличці?

26. За допомогою помаранчевої палички потрібно виміряти довжину книги, олівця і т.п.

27. Перерахуйте всі кольори паличок, що лежать на столі.

28. Знайди в наборі найдовшу і найкоротшу паличку. Постав їх один на одного; а тепер поруч один з одним.

29. Вибери 2 палички одного кольору. Які вони по довжині? Тепер знайди 2 палички однієї довжини. Якого вони кольору?

30. Візьми будь-які 2 палички і поклади їх так, щоб довга виявилася внизу.

31. Покладіть паралельно один одному три бордові палички, а праворуч чотири такого ж кольору. Запитайте, яка фігура ширше, а яка вже.

32. Постав палички від найнижчої до найбільшої (паралельно один одному). До цих паличок прибудовах зверху такий же ряд, тільки в зворотному порядку. Вийде площинний квадрат.

35. З закритими очима знайди в наборі 2 палички однакової довжини. Одна з паличок у тебе в руках синя, а інша тоді якого кольору?

36. З закритими очима знайди 2 палички різної довжини. Якщо одна з паличок жовта, то можеш визначити колір інший палички?

37. У мене в руках паличка трохи довше блакитний, вгадай її колір.

38. Назви всі палички довші червоною, коротше синьої і т.д.

39. Знайди дві будь-які палички, які не будуть рівні цієї паличці.

33. Поклади синю паличку між червоною і жовтою, а помаранчеву зліва від червоної, рожеву зліва від червоної.

34. З закритими очима візьми будь-яку паличку з коробки, подивися на неї і назви її колір (пізніше можна визначати колір паличок навіть із закритими очима).

40. Будуємо з паличок пірамідку і визначаємо, яка паличка в самому низу, яка в верху, яка між блакитною та жовтою, під синьою, над рожевою, яка паличка нижче: бордова або синя.

41. Виклади з двох білих паличок одну, а поруч поклади відповідну їх довжині паличку (рожеву). Тепер кладемо три білих палички - їм відповідає блакитна і т.д.

42. Візьми в руку палички. Порахуй, скільки паличок у тебе в руці.

43. З яких двох паличок можна скласти червону? (Склад чисел)

44. У нас лежить біла паличка. Яку паличку треба додати, щоб вона стала по довжині, як червона.

45. З яких паличок можна скласти число 5? (Різні способи)

46. ​​На скільки блакитна паличка довше рожевої ?.

47. Склади два потяги. Перший з рожевою і фіолетовою, а другий з блакитною та червоною.

48. Один поїзд складається з блакитний і червоною палички. З білих паличок склади поїзд довше наявного на 1 вагон.

49. Склади поїзд з двох жовтих паличок. Вибудуй поїзд такої ж довжини з білих паличок.

50. Скільки рожевих паличок вміститься в помаранчевій?

51. Виклади чотири білі палички, щоб вийшов квадрат. На основі цього квадрата можна познайомити дитину з частками і дробом. Покажи одну частину з чотирьох, дві частини з чотирьох. Що більше - ¼ або 2/4?

52. Склади з паличок кожне з чисел від 11 до 20.

53. Викладіть з паличок фігуру, і попросіть дитину зробити таку ж (в подальшому свою фігуру можна прикривати від дитини аркушем паперу).

54. Дитина викладає палички, слідуючи вашим інструкціям: поклади червону паличку на стіл, справа поклади синю, знизу жовту і т.д.

55. Намалюйте на аркуші паперу різні геометричні фігури або букви і попросіть малюка покласти червону паличку поруч з буквою а чи в квадрат.

56. З паличок можна будувати лабіринти, якісь хитромудрі візерунки, килимки, фігурки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
1
міс.
1
0
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!