Картотека екологічних ігор для дітей раннього віку

Опис документу:
Добірка ігор дозволяє у невимушеній обстановці знайомити дітей з елементарними поняттями екології та правилами поводження у природі, що є невідємною частиною нашого життя. Екологічні ігри дають змогу на практиці знайомитися зі світом тварин та рослин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Екологічні ігри

для дітей раннього віку

Картка №1

«Розкажи про тваринку»

Мета: Закріпити знання дітей про тварин. Розвивати мовлення,уважність. Виховувати позитивне ставлення до тварин.

Обладнання: Картинки із зображенням тварин у різних діях(лежить,стоїть,біжить,гавкає тощо).

Хід гри:

Вихователь просить дітей розглянути зображення тварин,назвати її і розповісти,що вона робить. Наприклад. Киця грається м ячиком.

Картка №2

« Склади ціле»

Мета : Вправляти дітей у складанні цілого з його частин. Закріпити назви фруктів та овочів. Розвивати пам'ять,мислення. Виховувати цілеспрямованність, зосередженність.

Обладнання: Картинки із зображенням овочів та фруктів,частини їх зображення.

Хід гри:

Дітям пропонується розглянути цілі зображення,назвати їх,а потім скласти таке ж зображення,тільки з частин.

Картка№3

« Хто як кричить»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з тваринами :назвою,як кричить,їх поведінкою. Розвивати мовлення дітей,уважність,пам'ять. Виховувати спостережливість,бережливе ставлення до тварин.

Обладнання : Картинки із зображенням свійських тварин.

Хід гри :

Вихователь просить дитину розглянути зображення тваринки,назвати її,звуконаслідувати і сказати,що вона любить їсти.

Картка №4

Лото « Фрукти»

Мета: Закріпити знання дітей про фрукти,їх назву. Вчити відшуковувати відповідні фрукти серед інших карток. Розвивати інтерес до гри. Виховувати спостережливість,уважність,посидючість.

Обладнання :картки з малим та великим зображенням фруктів.

Хід гри:

Вихователь просить дитину розглянути велике зображення фруктів,назвати його і віднайти таку ж картинку серед маленьких зображень.

Картка №5

«Явища природи»

Мета : Продовжувати знайомити дітей з явищами природи :іде дощ,падає сніг,дує вітер,світить сонце. Розвивати спостережливість,пам'ять,увагу. Виховувати позитивне ставлення до рідної природи та погоди.

Обладнання: Великі картки із зображенням погоди та маленькі картки із зображенням явищ природи.

Хід гри:

Вихователь просить дітей розглянути зображення на великій картинці і називати,що вона бачить,відшукати серед маленьких карток ті явища природи,які є на великій картинці і заповнити ними порожні квадратики.

Картка №6

«Зваримо борщ і компот»

Мета :Розширювати знання дітей про овочі та фрукти,їх використання. Спонукати дітей описувати їх зовнішній вигляд і класифікувати. Збагачувати словник словами назвами овочів та фруктів. Розвивати мовлення дітей,уважність,пам'ять,спостережливість. Виховувати задоволення від гри.

Обладнання: Маленькі картинки їз зображенням овочів та фруктів,велике зображення кастрюлі та банки.

Хід гри:

Вихователь просить дитину розглянути зображення кастрюлі і банки,назвати їх. Наголосити,що в кастрюлі варять борщ з овочів,а в банці закривають компот з фруктів. Запропонувати дитині покласифікувати маленькі картинки з овочами та фруктами і викласти їх у відповідний посуд.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»