! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Карточки для перевірки вимови і правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними.

Опис документу:
Пропоную карточки які містять тексти з граматичними завданнями для відпрацювання орфографічних умінь, їх засвоєння та закріплення для відпрацювання необхідних практичних навичок дитини. Тексти можна використовувати як роздруковані картки, картки для роботи на Smart Board чи використовувати для тренувальних диктантів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними В українській мові дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу вимовляються дзвінко...
Слайд № 1

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними В українській мові дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу вимовляються дзвінко, виразно, чітко: Хліб, сніг, казка, подружка. ж ш б п д т г х

Білим сні_ком занесло лісові дорі_ки. Ось л_генько стрибнула з дер_ва на дер_во білочка. У її ла_ках опинилася соснова ши_ка. В теплій шу_ці майнул...
Слайд № 2

Білим сні_ком занесло лісові дорі_ки. Ось л_генько стрибнула з дер_ва на дер_во білочка. У її ла_ках опинилася соснова ши_ка. В теплій шу_ці майнула руда л_сиця. Шви_ко пробі_ і сховався під ду_ком полохливий зайчик. ж ш б п д т г х

Хлопчики гралися біля ста_ка. Вони побачили жа_ку. Почали кидати в неї каміння. Жа_ка сумними очима под_вилася на хлопців. Вони не розуміли: для ни...
Слайд № 3

Хлопчики гралися біля ста_ка. Вони побачили жа_ку. Почали кидати в неї каміння. Жа_ка сумними очима под_вилася на хлопців. Вони не розуміли: для них це заба_ка, а для жабеняти – смер_ь. Не можна ображати жодної тварини. ж ш б п д т г х

Є у мене вірний дру_ - песик Кузя. Він ж_ве зі мною у квартирі. Кузя розумний і вихований. Він повідомляє про прихі_ гостей. Він надійний сторо_. К...
Слайд № 4

Є у мене вірний дру_ - песик Кузя. Він ж_ве зі мною у квартирі. Кузя розумний і вихований. Він повідомляє про прихі_ гостей. Він надійний сторо_. Кузя вміє танцювати на задніх ла_ках. Він дуже любить побігати дорі_ками парку. ж ш б п д т г х

Як гарно у в_сняному лісі! Тут завжди приємно вд_хати л_геньке повітря. Та одного разу ми побачили сумну картину. Молода б_різка обл_валась слізьми...
Слайд № 5

Як гарно у в_сняному лісі! Тут завжди приємно вд_хати л_геньке повітря. Та одного разу ми побачили сумну картину. Молода б_різка обл_валась слізьми. Чиясь безжальна рука заради солодкого соку гл_боченько поранила її. Подружки вирішили залікувати рану. І б_різка була врятована. ж ш б п д т г х

На ск_лястому б_ре_ку з’явилась якась звірина. То був білий в_дмі_ь. Він раптово напав на матроса Данила. Раніше цього звіра на волі матро_ ніколи ...
Слайд № 6

На ск_лястому б_ре_ку з’явилась якась звірина. То був білий в_дмі_ь. Він раптово напав на матроса Данила. Раніше цього звіра на волі матро_ ніколи не зустрічав. Він бачив в_дмедя тільки в зоологічному саду. Там звір був за міцними ґратами в_ликої залі_ної клі_ки. ж ш б п д т г х

На землю прийшов бл_скучий грудень. Рі_ко кого зустрінеш у з_мовому лісі. Та ось промайнула між д_ревами біленька шу_ка зайця. Запалахкотів на хвил...
Слайд № 7

На землю прийшов бл_скучий грудень. Рі_ко кого зустрінеш у з_мовому лісі. Та ось промайнула між д_ревами біленька шу_ка зайця. Запалахкотів на хвильку полум’ям лисячий хвіст. Тільки лісові сте_ки розповідають про мандрівки лісових мешканців. ж ш б п д т г х

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись