Картки контролю для «Щоденні 5» у період квітень-травень 1 клас.

Опис документу:
Завдання першого класу – навчити учнів бути успішними читачами і письменниками на початковому рівні. Вирішити це завдання допомагає методична система «Щоденні 5», яка навчає учнів працювати самостійно під час читання й письма, формує витривалість, а учителю дає можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах відповідно до учнівських потреб. Технологія Daily 5 (Щоденні 5) ґрунтується на діяльнісному підході. Учні включаються в щоденну роботу, що виконують упродовж дня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Кафедра початкової освіти

Авторська розробка на тему

«Розробити алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання для «Щоденні 5» у період квітень-травень 1 клас»

Виконала:

Андрющенко Ельвіна Муратівна

вчитель початкових класів

Мирненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Мелітопольської РДА

Группа № 20

Запоріжжя

2018 рік

Вступ

Завдання першого класу – навчити учнів бути успішними читачами і письменниками на початковому рівні. Вирішити це завдання допомагає методична система «Щоденні 5», яка навчає учнів працювати самостійно під час читання й письма, формує витривалість, а учителю дає можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах відповідно до учнівських потреб. Технологія Daily 5 (Щоденні 5) ґрунтується на діяльнісному підході. Учні включаються в щоденну роботу, що виконують упродовж дня. Технологія Daily 5 включає в себе п’ять видів діяльності:

«Читання для себе»

Учні кажуть:

  • Я читаю для себе!

  • Я можу дізнатись багато цікавого і корисного!

Учні роблять:

  • САМОСТІЙНО обирають книгу (текст) для читання.

  • Читають впродовж визначеного часу (5-15 хв).

  • Виконують завдання для перевірки розуміння й усвідомлення прочитаного.

Учитель:

Допомагає учням обирати книгу, тренувати витривалість, працює індивідуально чи з групою дітей.

«Читання разом з другом»

Учні кажуть:

  • Ми разом практикуємось! Чому? Щоб краще читати! Щоб краще розуміти прочитане!

Учні роблять:

Об’єднуються в пари і разом читають книги (тексти, підручник) та виконують завдання на розуміння та усвідомлення прочитаного, які пропонує учитель.

Учитель:

  • Готує тексти (книги) для читання.

  • Об’єднує дітей у пари.

  • Визначає час для читання.

  • Готує завдання для роботи над усвідомленням прочитаного.

  • Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

«Слухання»

Учні кажуть:

  • Я слухаю, щоб отримати інформацію. Я можу дізнатись багато цікавого. Я можу навчитись інтонуванню та артистичності.

Учні роблять:

Слухають учителя, друга чи аудіофайли та виконують завдання на розуміння та інтерпретацію прослуханого, які готує вчитель.

Учитель:

  • Готує матеріал для слухання (сюжетні твори, аудіозаписи).

  • Готує завдання для роботи над усвідомленням почутого.

  • Готує матеріали для роботи після слухання.

  • Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

«Робота зі словами»

Учні кажуть:

  • Я вивчаю свою рідну українську мову.

  • Я правильно використовую слова в різних ситуаціях.

  • Я практикуюсь у написанні слів.

Учні роблять:

Тренуються писати слова, сполучення слів. Навчаються прояснювати та пояснювати значення слів, добирати слова на задану тему, практично знайомляться з синонімами, антонімами, практикуються у вживанні нових слів у письмовому мовленні.

Слова: прописують, викладають, виліплюють, розфарбовують тощо.

Учитель:

  • Добирає слова та тексти для роботи.

  • Добирає матеріали і завдання.Готує словники.

  • Розміщує слова на «стіні слів».

  • Працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.

«Письмо для себе»

Учні кажуть:

  • Яписьмово висловлюю свої власні думки, ідеї та враження.

Учні роблять:

Пишуть вільно на власно обрану тему на листках паперу, в зошитах чи Щоденнику вражень. За бажанням використовують приладдя (олівці, фломастери, кольорові ручки), можуть малювати і прикрашати наліпками. Їхні роботи ніхто не перевіряє, але вони можуть їх прочитати для всіх чи для когось.

Першокласники розпочинають таку роботу з малюнків на обрану тему, поступово, вивчаючи літери, вони підписують свої малюнки так, як хочуть (друкованими чи писаними літерами).

Учитель:

  • Добирає теми, які стосуються їхнього власного досвіду.

  • Не оцінює, не критикує творів учнів.Не обмежує об’єм тексту.

  • Визначає час для написання тексту.

  • Допомагає учням обирати тему, тренувати витривалість, підписувати малюнки (за бажанням дітей).

Мета авторської розробки: розробити матеріали, картки контролю, картки самооцінювання для роботи з учнями 1 класу у період квітень-травень,коли діти вже ознайомлені з усіма діяльностями «Щоденні 5».

Завдання:

  • Визначити особливості системи «Щоденні 5» ;

  • Дослідити навчальні програми і підручники, досвід роботи вчителів з теми дослідження;

  • Розробити матеріали, картки контролю, картки самооцінювання для «Щоденні 5» у період квітень-травень 1 кл.

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ

Прізвище,ім’я ____________________________________________

Я прочитав

______________________________________

(назва та автор книжки )

Малюю

головного героя

Найцікавіше для мене :

На початку твору

В основній частині

В кінці твору

Мій власний кінець твору

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Я оцінюю прочитаний твір:

ЧИТАННЯ РАЗОМ З ДРУГОМ

Я прочитав своєму другу (подрузі) ____________

Для нас були незрозумілими слова:

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Запитання, які ми поставили б персонажу, який сподобався :

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ми змінили б у творі

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

МИ ОЦІНЮЄМО КНИГУ:

СЛУХАННЯ

Я прослухав твір під назвою

____________________________________.

Я хотів би бути схожим на одного з героїв твору, а саме ________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мені сподобався саме цей герой твору тому, що

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Я оцінюю прослуханий твір.

РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ

Прочитай загадку.

На ріднім полі шепчуть колоски,
Я рад би знати тихі їх думки.
Я слухав, чув, як кожна колосина
Шептала тихо слово….

  1. Під цифрою один запиши слово-відгадку.

  2. У другому рядочку запиши яка вона (2 слова).

  3. У третьому запиши що вона робить (3 слова).

  4. У четвертому рядочку склади і запиши з цим словом речення.

  5. Як інакше можна її назвати?

ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ

НАЙКРАЩИЙ ЧАС, ЩОБ ЗАПИСУВАТИ ВЛАСНІ ДУМКИ ТА СТАТИ ХОРОШИМ ПИСЬМЕННИКОМ. ЦЕ ЦІКАВО І ВЕСЕЛО!

Самостійно обери тему над якою ти будеш розмірковувати. Якщо тобі важко, то скористуйся цим списком:

  • Щосьогодні (вчора) в мене булоцікавого?

  • Про що я мрію?

  • Щотаке добро?

  • Моя улюблена іграшка.

  • Я хочу собаку…

  • Я люблю грати в…

  • У мене є друг.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. http://www.vspu.edu.ua/content/event/years18_19/04_11_rezult/work/r2.pdf

  2. http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-i-diyalnisnyj-pidhody-chastyna-1/

  3. http://school72.edukit.kiev.ua/Files/downloads/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.docx

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн