Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Картки для індивідуальних завдань з математики 2 клас з теми "Ділення та множення числа 6"

Математика

Для кого: 2 Клас

31.03.2020

408

23

0

Опис документу:
Картки для індивідуальних завдань з математики 2 клас з теми "Ділення та множення числа 6". Картки містять анімаційні мультяшні герої, які підбадьорюють мислення учнів під час виконання завдань. Завдання розраховані на учнів з достатнім та високим рівнем знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

100 - (12 : 6 * 3 * 4 : 8 * 5): 10 * 6 =__________

(3 * 3 * 5 - 40) * (18 : 6 * 3 * 4 - 16) : 4 * 6 =______

100 - (6 * 8 - 33) : (4 * 9 - 33) * 10 =_______

(4 * 2 * 2 : 4 * 5 - 15) * (42 : 6 * 2 - 8 ) : 3 =__________

(48 : 6 : 2 * 3 : 6 * 5) : (21 : 3 * 2 - 18 : 3 : 2 * 3) = _________

(5 * 7 - 30) * (6 * 7 - 40) * (3 * 7 - 17) = ________

(24 : 3 : 2 * 3 - 2) + (24 : 4 : 2 * 5) + (30 : 5 * 4 + 1) = ______

(14 - 9) * 2 * 5 : 10 * 8 : 6 * 5 + 85 = _______

100 - (12 : 6 * 3 * 4 : 8 * 5): 10 * 6 =__________

(3 * 3 * 5 - 40) * (18 : 6 * 3 * 4 - 16) : 4 * 6 =______

100 - (6 * 8 - 33) : (4 * 9 - 33) * 10 =_______

(4 * 2 * 2 : 4 * 5 - 15) * (42 : 6 * 2 - 8 ) : 3 =__________

(48 : 6 : 2 * 3 : 6 * 5) : (21 : 3 * 2 - 18 : 3 : 2 * 3) = _________

(5 * 7 - 30) * (6 * 7 - 40) * (3 * 7 - 17) = ________

(24 : 3 : 2 * 3 - 2) + (24 : 4 : 2 * 5) + (30 : 5 * 4 + 1) = ______

(14 - 9) * 2 * 5 : 10 * 8 : 6 * 5 + 85 = _______

100 - (12 : 6 * 3 * 4 : 8 * 5): 10 * 6 =__________

(3 * 3 * 5 - 40) * (18 : 6 * 3 * 4 - 16) : 4 * 6 =______

100 - (6 * 8 - 33) : (4 * 9 - 33) * 10 =_______

(4 * 2 * 2 : 4 * 5 - 15) * (42 : 6 * 2 - 8 ) : 3 =_________

(48 : 6 : 2 * 3 : 6 * 5) : (21 : 3 * 2 - 18 : 3 : 2 * 3) = _________

(5 * 7 - 30) * (6 * 7 - 40) * (3 * 7 - 17) = ________

(24 : 3 : 2 * 3 - 2) + (24 : 4 : 2 * 5) + (30 : 5 * 4 + 1) = ______

(14 - 9) * 2 * 5 : 10 * 8 : 6 * 5 + 85 = _______

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.