картки чергування ненаголошеного звука е з и

Опис документу:
навчити дітей правильно писати слова з ненаголошеними е та и, сформувати вміння підбирати слова, для визначення написати звука е чи и, розвивати критичне та логічне мислення, звязне мовлення,память, виховувати жагу до знань, любов до математики , точність, самостійність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картка

  1. С(е,и)ло - ______________

В(и,е) шня - _____________

Пр(е,и)зидент - _______________

Д(е,и)ректор - ________________

  1. Чергування [е] з [і]

Променя - ______________

Паперовий - ______________

  1. Чергування приголосних звуків.

Бере(г,х) - _______________

Ні(г,х)ті - _________________

Лі(г,х) - ___________________

Нога - _____________________

Жінка - __________________

Муха - ___________________

  1. Запиши правильно.

Боро(ть,дь)ба - _________________

Дя(дь,ть)ко – ___________________

  1. Запиши речення правильно.

Один ра(с,з) у мого друга виникла до мене, щоб я допомі(г,х) йому обчислити приклади.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Картка

  1. Дж(е,и)рело - __________________

Л(и,е)сток -________________________

Л(и,е)мон - ___________________

Пш(е,и)ниця - ________________

  1. Чергування [е] з [і]

Осені - __________________

Селянський - ___________________

  1. Чергування приголосних звуків.

Хлі(п,б) – ____________________

Мо(х,г)ти -__________________

Фу(т,д)бол - _________________

Бік - __________________

Рука - _______________

Жінка - _______________

  1. Запиши правильно.

Про(зь,сь)ба - ________________

Дя(ть,дь)ко - ___________________

  1. Запиши речення правильно.

Дя(ть,дь)ко ро(з,с)повів мені про постійну боро(ть,дь)бу між добром та злом.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Картка

  1. С(е,и)ло - ______________

В(и,е) шня - _____________

Пр(е,и)зидент - _______________

Д(е,и)ректор - ________________

  1. Чергування [е] з [і]

Променя - ______________

Паперовий - ______________

  1. Чергування приголосних звуків.

Бере(г,х) - _______________

Ні(г,х)ті - _________________

Лі(г,х) - ___________________

Нога - _____________________

Жінка - __________________

Муха - ___________________

  1. Запиши правильно.

Боро(ть,дь)ба - _________________

Дя(дь,ть)ко – ___________________

  1. Запиши речення правильно.

Один ра(с,з) у мого друга виникла до мене, щоб я допомі(г,х) йому обчислити приклади.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Картка

  1. Дж(е,и)рело - __________________

Л(и,е)сток -________________________

Л(и,е)мон - ___________________

Пш(е,и)ниця - ________________

  1. Чергування [е] з [і]

Осені - __________________

Селянський - ___________________

  1. Чергування приголосних звуків.

Хлі(п,б) – ____________________

Мо(х,г)ти -__________________

Фу(т,д)бол - _________________

Бік - __________________

Рука - _______________

Жінка - _______________

  1. Запиши правильно.

Про(зь,сь)ба - ________________

Дя(ть,дь)ко - ___________________

  1. Запиши речення правильно.

Дя(ть,дь)ко ро(з,с)повів мені про постійну боро(ть,дь)бу між добром та злом.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.