Картка організації життєдіяльності дітей протягом дня

Опис документу:
На допомогу вихователю, вихователю-методисту пропонуються розроблені критерії аналізу художньо-естетичного розвику дошкільників 5-го та 6-го року життя. Формування естетичного ставлення до світу, розвиток практичної умілості, вправності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Художньо-естетичний розвиток

Картка

організації життєдіяльності дітей протягом дня

Молодший дошкільний вік

Група _____________________________ кількість дітей _______________________

Дата ____________________________________________________________________

Вихователь _____________________________________________________________

Мета – Формування естетичного ставлення до світу. Розвиток практичної умілості, вправності

Тема тижня ______________________________________________________________

Тема дня _________________________________________________________________

Засоби організації

життєдіяльності

Рівень

Музична діяльність

Слухання класичних та сучасних дитячих музичних творів у сім’ї та ДНЗ спільно з дорослими

Малювання мелодій, придумування оповідання, танку, імпровізації

Співи хорові, підгрупою, індивідуально при обов’язковому розспівуванні

Музично-ритмічні, основні рухи

Гра на дитячих музичних інструментах (спільно з дорослими та творчі завдання)

Художня література

Організована дорослими діяльність:

Розповідання, читання казок та оповідань

Виразне читання поезій

Проведення бесід за змістом поетичних творів «Слухаю, уявляю, малюю»

Проведення мовленнєвотворчих літературних ігор «казки-розповіданки»

Читання та обговорення оповідань «Живі історичні та відверта розмова»

Ознайомлення з малими фольклорними формами

Самостійна діяльність дитини (розглядання книжок, ілюстрацій, декламування віршів, розглядування загадок, розповідання, обґрунтування казок, мовленнєві ігри, складання лічилок, закличок, римівок; фрагменти інценування сюжетів улюблених казок, віршиків; коментоване малювання за сюжетами творів)

Театралізована діяльність

Сприймання театрального видовища

Організовані доросли заняття (театралізація окремих епізодів казок, драматизація казок; показ настільного театру, показ театру іграшок, організація ігор-імітацій, інсценування та читання за ролями віршів, написаних у діалогічній формі)

Самостійна діяльність

Рядження; інсценування віршиків, казок самостійно та з однолітками; сюжетно-рольові ігри за уривками казки; імпровізовані ігри

Розвивальне середовище

Загальний рівень

Аналіз та рекомендації

Художньо-естетичний розвиток

Картка

організації життєдіяльності дітей протягом дня

Старший дошкільний вік

Група _____________________________ кількість дітей _______________________

Дата ____________________________________________________________________

Вихователь _____________________________________________________________

Мета – Формування естетичного ставлення до світу. Розвиток практичної умілості, вправності

Тема тижня ______________________________________________________________

Тема дня _________________________________________________________________

Засоби організації

життєдіяльності

Рівень

Образотворча діяльність

Завдання виконуються індивідуально та групою

Надання можливості експериментування з різними художніми матеріалами для створення складних художніх образів

Ознайомлення з різними видами та жанрами образотворчого мистецтва: живопис (пейзаж, портрет, натюрморт, казковий, побутовий, анімалістичний), графіка, скульптура, архітектура)

Ознайомлення з декоративно-прикладним мистецтвом, з регіональними особливостями української вишивки, кераміки, писанкарства, килимарства, ткацтва, розпису

Декоративне малювання

Сюжетне малювання

Ліплення: фігурний посуд, виразні образи з глини, пластиліну

Аплікація, витинання

Конструювання (індивідуальне, колективне, репродуктивне, творче) з різних матеріалів (конструктори, папір, природний та підручний матеріали, тканина тощо)

Проблемні ситуації щодо створення образів

Музична діяльність (групою, підгрупою, індивідуально)

Прослуховування музичних творів , слухання «музики природи», порівняння їх

Індивідуальна музично-рухова імпровізація (етюди)

Індивідуальний вокал, вигадування нескладних мелодій

Пошук варіантів оркестрування творів

Виконання творів в дитячому оркестрі

Музичні ігри-драматизації

Художня література (спеціальноорганізована та самостійна)

Сприйняття та художня комунікація

Виконавча мовленнєва діяльність

Шанобливе ставлення до книги

Театралізована діяльність

Сприйняття театрального видовища

Складання сюжетів

Розробка сценаріїв

Розігрування творів

Сюжетно-рольова гра «Театр»

Інсценування знайомих казок

Розвивальне середовище

Загальний рівень

Аналіз та рекомендації

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!