Карти педагогічного аналізу БЖД дітей у закладі дошкільної освіти

Опис документу:
Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності у груповому приміщенні. Карта педагогічного аналізу дитячого травматизму й техніки безпеки. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності на прогулянці. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час ліплення. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час аплікації. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час прийому їжі. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час сну.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності у груповому приміщенні

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Відсутність у груповій кімнаті небезпечних для дітей чинників

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Дотримання графіку провітрювання групового приміщення

3

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог у груповій кімнаті: стан підлоги, освітлення, укріплення меблів, обладнання, їх цілісність

4

Дотримання правил зберігання матеріалу й атрибутів для проведення занять і режимних процесів

5

Дотримання ігрового матеріалу відповідно до вимог техніки безпеки: його цілісність та відсутність травматичних предметів, деталей

6

Робота з батьками з питань охорони життя і здоров’я дітей

7

Ранковий огляд дітей: стан одягу, взуття на наявність небезпечних предметів (значків, мотузок тощо)

8

Виконання встановленого режиму дня

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу проведення ранкової гімнастики

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Створення належних санітарно-гігієнічних умов: прибране й провітрене приміщення, легкий одяг у дітей

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Ефективність виконання вправ на уважність та орієнтування в просторі, для профілактики вад постави, плоскостопості

3

Відповідність пропонованих загальнорозвивальних вправ віковій і руховій підготовленості дітей

4

Якість показу й чіткість пояснень для виконання вправ

5

Доцільність використання імітаційних рухів під час виконання загальнорозвивальних вправ

6

Різноманітність вихідних положень, розподілення вправ

7

Ефективність використання предметів для ускладнення комплексу

8

Здійснення індивідуального підходу під час виконання вправ

9

Здійснення контролю з боку вихователя за правильністю дихання під час

виконання вправ

10

Емоційне задоволення дітей від гімнастики

11

Музичний супровід: відповідність рухів характеру музики

12

Раціональність використання приміщення

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу дитячого травматизму й техніки безпеки

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Створення і забезпечення умов для збереження здоров’я та безпечного перебування дітей у ДНЗ

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Дотримання техніки безпеки всіма працівниками: маркування та закріплення меблів, стан освітлення, якість посуду, використання миючих засобів

3

Якість планування роботи з виховання основ безпеки життєдіяльності

4

Наявність методичної літератури з основ безпеки життєдіяльності

5

Оформлення куточка дорожнього руху

6

Оформлення куточка пожежної безпеки

7

Оформлення куточка особистої безпеки

8

Оформлення куточка цивільної оборони

9

Якість оформлення матеріалів у куточку для батьків

10

Якість методичних розробок для організації навчальної та ігрової діяльності

11

Наявність атрибутів для сюжетно-рольових ігор

12

Наявність атрибутів для дидактичних ігор

13

Наявність атрибутів для самостійної діяльності дітей

14

Засвоєння дітьми знань основ пожежної безпеки: уміння розв’язувати проблемні завдання й застосовувати їх на практиці в ігрових ситуаціях

15

Засвоєння дітьми знань основ правил дорожнього руху: уміння розв’язувати проблемні завдання й застосовувати їх на практиці в автомістечку

16

Сформованість пізнавальної активності щодо безпеки життєдіяльності

17

Використання сформованих практичних навичок у повсякденному житті

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності на прогулянці

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Санітарний стан обладнання майданчика й матеріалу, що виноситься на прогулянку

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Доцільність розташування дітей під час рухливих ігор

3

Своєчасне усунення небезпечних факторів: льоду, снігу, скла, каміння, отруйних грибів

4

Дотримання послідовності одягання-роздягання

5

Ефективність використання іграшок, атрибутики та їх відповідність порі року

6

Ступінь зайнятості дітей руховою діяльністю

7

Ефективність проведення бесід із безпеки життєдіяльності

8

Санітарний стан обладнання майданчика та матеріалу, що виноситься на прогулянку

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час аплікації

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Відсутність в груповій кімнаті небезпечних для дітей чинників

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Підготовка матеріалу для заняття

3

Відповідність початку заняття режиму дня

4

Забезпечення контролю за осанкою дітей

5

Ефективність використання прийомів для профілактики зниження навантаження на зір дітей

6

Дотримання норм розміщення зразка

7

Здійснення контролю за правильністю тримання ножиць, пензля; користуванням клеєм

8

Дотримання вимог до інструменту: наявність на ножицях чохлів, заокруглених кінчиків

9

Засвоєння дітьми правил користування ножицями

10

Ступінь самостійності дітей під час прибирання робочого місця

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час ліплення

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Відсутність у кімнаті небезпечних для дітей чинників

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Підготовка матеріалу для заняття

3

Відповідність початку заняття режиму дня

4

Забезпечення контролю за осанкою дітей

5

Ефективність використання прийомів для профілактики зниження

6

навантаження на зір дітей

7

Дотримання норм розміщення зразка

8

Засвоєння дітьми правил користування стекою.

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності час прийому їжі

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час підготовки до прийому їжі

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Наявність маркування на посуді для отримання їжі

3

Стан цілісності посуду для отримання їжі

4

Стан цілісності дитячого столового посуду

5

Дотримання вимог доставки їжі з харчоблоку: закритий посуд, відсутність дітей на сходинках, переходах і в коридорах

6

Підготовка дітей до прийому їжі: зацікавленість, використання художнього слова, пояснення корисності тієї чи іншої страви

7

Правильність користування столовими приладами, пояснення дітям правил поводження за столом

8

Оволодіння культурно-гігієнічними навичками відповідно до віку дітей

9

Уміння дітей користуватися серветкою

10

Сформованість у дітей навичок дотримання норм етикету при прийомі їжі: уміння попросити дорослих, тактовно відмовитися, подякувати за їжу, користуватися серветкою, спокійно вийти з-за столу, прибрати за собою посуд тощо

11

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час прибирання на столах

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності час сну

Дата: ______________ група № ______________ Вихователь ________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час підготовки до денного сну: дотримання температурного режиму і графіку провітрювання, вологе

прибирання

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

2

Наявність маркування на постільній білизні

3

Стан постільної білизни

4

Організація дітей перед сном і після сну: дотримання культурно-гігієнічних процедур, емоційна атмосфера в спальній кімнаті, особистісно орієнтований

підхід

5

Правильність розташування ліжок (вільні проходи)

6

Оволодіння навичками самообслуговування: уміння самостійно розстелити ліжко, розправити ковдру, застелити ліжко після сну

7

Перебування вихователя в спальній кімнаті під час сну

8

Здійснення поступового підйому

9

Проведення гімнастики пробудження й загартувальних процедур

10

Дотримання вимог послідовності процесу роздягання (одягання)

11

Ступінь співпраці вихователя й помічника вихователя під час організації сну дітей

Загальна сума балів

Висновок:___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАРТИ ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ

БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Перелік

  1. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності у груповому приміщенні

  2. Карта педагогічного аналізу дитячого травматизму й техніки безпеки

  3. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності на прогулянці

  4. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час ліплення

  5. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час аплікації

  6. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час прийому їжі

  7. Карта педагогічного аналізу безпеки життєдіяльності під час сну

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн