Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Карлів міст - STEAM-проект "Від ідеї до втілення"

Я у світі

Для кого: 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас

21.01.2020

562

4

0

Опис документу:
В презентації та буклеті представлено етапи створення макету Карлова моста, відстежується зв’язок між предметами "Я у світі", "Інформатика", "Математика", "Природознавство", "Трудове навчання", "Мистецтво" в рамках роботи дітей над цим проектом. Зазначені переваги обраної форми роботи. В матеріалах використовуються реальні фото макету, який було створено за допомогою кольорового паперу, пінопласту, природних матеріалів, фотопаперу.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Карлів міст STEAM-проект «Від ідеї до втілення” Проект здобувачів освіти 4-го класу Керівник проекту: Сергєєва Олена Миколаївна
Слайд № 1

Карлів міст STEAM-проект «Від ідеї до втілення” Проект здобувачів освіти 4-го класу Керівник проекту: Сергєєва Олена Миколаївна

Мета проекту: ознайомити здобувачів освіти з архітектурними пам’ятками Європи та спонукати до творчої, дослідницької та пошукової діяльності; 1 пле...
Слайд № 2

Мета проекту: ознайомити здобувачів освіти з архітектурними пам’ятками Європи та спонукати до творчої, дослідницької та пошукової діяльності; 1 плекати вільну, європейську особистість, яка вміє самовиражатися, шанує історичне минуле та сучасне своєї держави; 2 навчити дітей знаходити варіанти вирішення поставлених задач, використовуючи навички, що отримані на різних предметах; 3 створити макет історичної споруди - пам’ятки архітектури столиці Чехії—Праги, Карлів міст. 4

Етапи виконання проекту: Предмет “Я у світі” Підготовка історичної довідки про Карлів міст у столиці Чехії—Празі (січень) В результаті роботи з літ...
Слайд № 3

Етапи виконання проекту: Предмет “Я у світі” Підготовка історичної довідки про Карлів міст у столиці Чехії—Празі (січень) В результаті роботи з літературою та Інтернет-ресурсами підготували усний опис європейської пам'ятки історії та культури. 1

Етапи виконання проекту: 2 Предмет “Інформатика” Віртуальна подорож (лютий, І тиждень) За допомогою сервісу Google Maps (мапи) діти мали можливість...
Слайд № 4

Етапи виконання проекту: 2 Предмет “Інформатика” Віртуальна подорож (лютий, І тиждень) За допомогою сервісу Google Maps (мапи) діти мали можливість відчути себе туристами у Празі та “побувати” на Карловому мосту.

Етапи виконання проекту: На цьому етапі починається формування уявлення про майбутній вигляд макету 3 Предмет “Математика” Дослідження схеми мосту ...
Слайд № 5

Етапи виконання проекту: На цьому етапі починається формування уявлення про майбутній вигляд макету 3 Предмет “Математика” Дослідження схеми мосту та розташування скульптур на ньому (лютий, ІІ тиждень)

Етапи виконання проекту: Важливий етап, який виявляє творчий потенціал дітей, їх вміння логічно мислити та приймати оптимальні рішення. 4 Предмет “...
Слайд № 6

Етапи виконання проекту: Важливий етап, який виявляє творчий потенціал дітей, їх вміння логічно мислити та приймати оптимальні рішення. 4 Предмет “Природознавство” Вибір матеріалу для майбутнього макету (лютий, ІV тиждень)

Етапи виконання проекту: Безпосередньо творчий процес розвиває моторику, виховує охайність, естетичний смак, дозволяє поринути в атмосферу європейс...
Слайд № 7

Етапи виконання проекту: Безпосередньо творчий процес розвиває моторику, виховує охайність, естетичний смак, дозволяє поринути в атмосферу європейського міста та його архітектури. 5 Предмет “Трудове навчання” Створення макету (березень—квітень)

Етапи виконання проекту: Вірші та цікаві факти про пам'ятку історії та культури для посилення ефекту від доповіді. 6 Предмет “Мистецтво” Захист про...
Слайд № 8

Етапи виконання проекту: Вірші та цікаві факти про пам'ятку історії та культури для посилення ефекту від доповіді. 6 Предмет “Мистецтво” Захист проекту (травень, ІІ тиждень) Теплу від сонця бруківку, Дахів червону черепицю, До Староміської площі мандрівку, Помпезну вечірню столицю.. Вдихнути мрійливе повітря, Аромат загадкових легенд, Узріти міста багату палітру, Щасливий згадати вікенд Колоритне місто Прага… Тиша і спокій, велич і міць… І душить мене спрага Повернутися на Карлів міст.

Проект має багато переваг: Сприяє вихованню дітей, розширює кругозір, схиляє до визначення себе як європейця 1 Допомагає всебічному розвитку особис...
Слайд № 9

Проект має багато переваг: Сприяє вихованню дітей, розширює кругозір, схиляє до визначення себе як європейця 1 Допомагає всебічному розвитку особистості. Здобувачі освіти використовують вміння та навички, що отримані на предметах: “Математика”, “Інформатика”, “Природознавство”, “Я у світі”, “Трудове навчання”, “Мистецтво” 2 Розвиває моторику, творчі здібності, вміння знаходити оптимальні рішення для поставлених задач 3 Заохочує до вивчення історії Європи і світу. 4

Бажаємо, щоб здійснилася мрія побувати у стародавньому місті Прага! Нехай Вам щастить! Проект розроблений та презентований для конкурсу-подорожі “А...
Слайд № 10

Бажаємо, щоб здійснилася мрія побувати у стародавньому місті Прага! Нехай Вам щастить! Проект розроблений та презентований для конкурсу-подорожі “Архітектурна Європа”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.