Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за посібником «Українська мова. Автор Катерина Пономарьова» для 1 класу за програмою НУШ. | |||
ІІ семестр | |||
14.01. | Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами | ||
14.01. | Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними | ||
15.01 | Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
15.01 | Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
16.01 | Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами | ||
16.01 | Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами | ||
17.01 | Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
21.01 | Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
21.01 | Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою | ||
22.01 | Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт» | ||
22.01 | Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
23.01 | Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
23.01 | Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
24.01 | Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
28.01 | Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
28.01 | Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
29.01 | Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
29.01 | Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
30.01 | Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
30.01 | Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
31.01 | Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою | ||
04.02 | З’єднання вивчених букв, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі» | ||
04.02 | Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
05.02 | Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення | ||
05.02 | Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
06.02 | Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
06.02 | Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
07.02 | Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком | ||
11.02 | Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. | ||
11.02 | Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
12.02 | Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою | ||
12.02 | Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи» | ||
13.02 | Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
13.02 | Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів | ||
14.02 | Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
18.02 | Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
18.02 | Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів) | ||
19.02 | Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання | ||
19.02 | Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
20.02 | Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком | ||
20.02 | Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
21.02 | Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
25.02 | Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
25.02 | Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання | ||
26.02 | Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою | ||
26.02 | Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року» | ||
27.02 | Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
27.02 | Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком | ||
28.02 | Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
04.03 | Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення | ||
04.03 | Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
05.03 | Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
05.03 | Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
06.03 | Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів | ||
06.03 | Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
07.03 | Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
11.03 | Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами | ||
11.03 | Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
12.03 | Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою | ||
12.03 | З’єднання вивчених букв, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи» | ||
13.03 | Звуки | ||
13.03 | Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення | ||
14.03 | Звук | ||
18.03 | Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень | ||
18.03 | Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами | ||
19.03 | Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень | ||
19.03 | Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами | ||
20.03 | Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком | ||
Післябукварний період | |||
20.03 | Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) | ||
21.03 | Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства | ||
01.04 | Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської | ||
01.04 | Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
02.04 | Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою | ||
02.04 | Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії» | ||
03.04 | Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітта | ||
03.04 | Написання слів зі звуками | ||
04.04 | Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк | ||
08.04 | Слова з буквою щ. Побудова і записування речень | ||
08.04 | Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка | ||
09.04 | Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками | ||
09.04 | Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка | ||
10.04 | Правопис слів з йо. Складання і записування речень | ||
10.04 | Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської | ||
11.04 | Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою | ||
15.04 | Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари | ||
15.04 | Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок | ||
16.04 | Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою | ||
16.04 | Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» | ||
17.04 | Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка | ||
17.04 | Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту | ||
18.04 | Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка | ||
22.04 | Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень | ||
22.04 | Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької | ||
23.04 | Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними | ||
23.04 | Виразне читання віршів про дні тижня | ||
24.04 | Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту | ||
24.04 | Робота над усвідомленим читанням тексту «Чотири бажання» Костянтина Ушинського | ||
25.04 | Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень | ||
29.04 | Опрацювання вірша «Від зими до зими» Федіра Петрова | ||
29.04 | Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень | ||
30.04 | Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. Робота з дитячою книжкою | ||
30.04 | Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини» | ||
01.05 | Опрацювання вірша «Навпакійко» За Тетяною Лисенко | ||
01.05 | Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками | ||
02.05 | Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» | ||
06.05 | Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком | ||
06.05 | Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра | ||
07.05 | Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами | ||
07.05 | Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка | ||
08.05 | Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів | ||
08.05 | Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» за Марією Бабенко | ||
09.05 | Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами | ||
13.05 | Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського | ||
13.05 | Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком | ||
14.05 | Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» за Василем Моругою. | ||
14.05 | Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова» | ||
15.05 | Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк. Робота з дитячою книжкою | ||
15.05 | Побудова, правильне інтонування і записування запитань | ||
16.05 | Читання тексту «Зараз» за Олегом Буценем | ||
20.05 | Читання й записування речень зі знаком оклику | ||
20.05 | Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя | ||
21.05 | Складання і записування речень | ||
21.05 | Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової | ||
22.05 | Складання і записування розповіді з поданих речень | ||
22.05 | Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» | ||
23.05 | Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком | ||
27.05 | Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Підсумковий урок | ||
27.05 | Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок | ||
28.05 | Узагальнення вивченого | ||
28.05 | Підсумковий урок. | ||
29.05 | *Резервний урок | ||
29.05 | *Резервний урок | ||
30.05 | *Резервний урок |