• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Календарно тематичний план з інформатики. за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника «Я досліджую світ. Інформатика. Технології та Дизайну» 2 клас (авт. Морзе, Н. В.; Барна, О. В.) 2 ч2019-2020 н.р.

Календарно тематичний план з інформатики. за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника «Я досліджую світ. Інформатика. Технології та Дизайну» 2 клас (авт. Морзе, Н. В.; Барна, О. В.) 2 ч2019-2020 н.р.

Опис документу:
Календарно тематичний план з інформатики. за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника «Я досліджую світ. Інформатика. Технології та Дизайну» 2 клас (авт. Морзе, Н. В.; Барна, О. В.) 2 ч2019-2020 н.р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно тематичний план з інформатики. за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника «Я досліджую світ. Інформатика. Технології та Дизайну» 2 клас (авт. Морзе, Н. В.; Барна, О. В.) 2 ч2019-2020 н.р.

№п/п

Тема уроку

Дата

РОЗДІЛ 1. Інформація

1

Відкриття 1. Як я можу досліджувати світ навколо мене? 6

2

Відкриття 2. Як я сприймаю інформацію 11

3

Відкриття 3. Якою буває інформація? 17

4

Відкриття 4. Як я можу перевірити правдивість інформації? 23

5

Відкриття 5. Чи правильно я обмінююсь інформацією? 29

РОЗДІЛ 2. Пристрої

6

Відкриття 6. Якими інструментами я вмію користуватися? 35

7

Відкриття 7. Як я можу захистити себе при роботі з

комп’ютером іншими пристроями? 42

8

Відкриття 8. Які пристрої я використовую для роботи

з відео та зображеннями? 49

9

Відкриття 9. Які пристрої будуть корисними для роботи

іззвуком? 54

10

Відкриття 10. Яким буває папір та пристрої для роботи з ним? 59

11

Відкриття 11. Як комп’ютер може допомогти при обчисленнях? 63

РОЗДІЛ 3. Об’єкти

12

Відкриття 12. Які об’єкти я можу знайти в своєму оточенні? 67

13

Відкриття 13. Які дії я можу виконувати із об’єктами? 70

14

Відкриття 14. Я3кі середовища існують для об’єктів? 75

15

Відкриття 15. З якими об’єктами працює комп'ютер? 80

16

Відкриття 16. Як6ми бувають меню? 85

РОЗДІЛ 4. Малюнки та моделі

17

Відкриття 17. Чому я маю навчитися працювати

з графічним редактором? 95

18

Відкриття 18. Як зміни впливають на красу? 102

18

Відкриття 19. Як малювання лініями може бути корисним?....110

20

Відкриття 20. Які інструменти можуть творити чудеса

на комп’ютері? 115

21

Відкриття 21. Як створювати аплікацію на комп’ютері? 125

22

Відкриття 22. Як я можу використовувати геометричні фігури? 128

23

Відкриття 23. Як утворюються орнаменти? 130

24

Відкриття 24. Як підписувати малюнки? 133

25

26

Відкриття 26. Як план та інструкція впливають на виконання деякого завдання? 140

27

28

29

30

31

32

33

Відкриття 33. Як створювати алгоритми побудови

малюнків у середовищі Скретч? 158

34-35

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!