і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва 4 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

4 клас (35 годин)

1 півріччя. Тема1. Музика мого народу (16 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

1

А

Б

В

Я люблю свою країну – Україну!

Укр. нар. пісня «Повішу я колисочку», К. Стеценко «Вечірня пісня»

М. Ведмедері

«Добрий день, матусю-Україно!»

Засоби музичної виразності, народна пісня, композитор

Аналіз засобів музичної виразності, порівняльна характеристика музичних творів

2

Головна пісня країни

Державний гімн України

Державний гімн України,

М. Ведмедері

«Добрий день, матусю-Україно!»

Гімн, композиторська пісня

Аналіз засобів музичної виразності, порівняльна характеристика музичних творів

3

Вийшли в поле косарі

В. Філіпенко «Поле моє, поле»

Укр. нар. пісня «Вийшли в поле косарі»

Календарно-обрядові пісні, жниварські пісні

Залучення учнів до оцінювання якості співу,

аналіз засобів музичної виразності

4

Думи

Укр. нар. пісня

«Дума про козака Голоту»

Укр. нар. пісня «Вийшли в поле косарі»

Кобзарі, бандура, дума

Визначення характеристики музичного твору, створення рухів під пісню

5

Сяйво козацької слави

Укр. нар. пісня

«Пісня про Байду»

Укр. нар. пісня

«Ой на горі та й женці жнуть»

Історична пісня

Порівняльна характеристика дум та історичних пісень

6

Сяйво козацької слави

Є. Адамцевич

«Запоріжський марш»,

С. Гулак-Артемовський «Запорожець за Дунаєм». Танці.

Укр. нар. пісня

«Ой на горі та й женці жнуть»

Опера, марш

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

7

Жартівливі пісні

Укр. нар. пісня

«Дівка в сінях стояла»

Укр. нар. пісня

«Сіяв мужик просо»

Жартівливі пісні, симфонія

Придумування мелодії до тексту, пластичне інтонування

8

Світ дитячих ігор

Укр. нар. пісня

«Вийди, вийди сонечко»,

С. Прокофєв

«Базіка»,

М. Коваль

«Вовк та семеро козенят» (фрагменти)

Ю. Шевченко

«Диво місто навпаки»

Заклички, лічилки, скоромовки, дражнилки

Творча робота з батьками, визначення характеристики музичного твору

9

Вечірня пісня

Я. Степовий

«Зоре моя вечірняя»,

укр. нар. пісня

«Ой ходить сон»

Укр. нар. пісня

«Котику сіренький»,

Ю. Шевченко

«Диво місто навпаки»

Ліричні та колискові пісні

Творча робота з батьками, визначення характеристики музичного твору

10

Музична казка

М. Лисенко

«Коза-Дереза»

М. Лисенко

«Коза-Дереза». Пісні Лисички, Вовчика, Кози, Рака.

Опера, театр

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

11

Музична казка

К. Стеценко

«Лисичка, Котик та півник»

О. Злотник

«Ухтимко»

Опера, театр

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу, театралізація пісень

12

На гостини до Коломиї

Українські коломийки,

музика троїстих музик

О. Злотник

«Ухтимко»

Коломийки, троїсті музики

Участь у виконанні музики разом з оркестром, створення коломийок

13

Фольклор та професійна музика

Г. Майборода

«Гуцульська рапсодія»,

К. Меладзе, «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко.

І. Танчак

«Добрий день, людям на землі»

Фольклор, професійна музика, рапсодія

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

14

Напередодні Нового року

Укр. щедрівки:

«Чи дома, дома»,

«Слава нашим господарям»

Українські щедрівки: «Ой рано, рано кури запіли», «Прийшли щедрувати»

І. Танчак

«Добрий день, людям на землі»

Щедрівки, колядки, календарно-обрядові пісні

Театралізація щедрівок

15

Підсумковий урок

Пісня

«Свято на порозі» ,

повторення пісень

Повторення понять

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

16

Узагальнення теми семестру

Музика на вибір учнів та вчителя

Повторення пісень

Повторення понять

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА

2 півріччя. Тема2. Музика єднає світ (19 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

17

А

Б

В

На гостини до сусідів

Р. Щедрін

«Пустотливі частівки» (фрагмент).

С. Рахманінов

Концерт № 3 для ф-но з орк. (фрагмент першої частини).

Рос. нар. пісня

«Со в’юном я хожу»

Концерт, оркестр, фортепіано, народна пісня, частівки, скоморох, балалайка

Створення танцювальних рухів до пісні

18

На гостини до сусідів

Білоруська народна пісня-танець «Бульба»

молдовський народний танець «Молдовеняска».

Білоруська народна пісня «Бульба»,

рос. нар. пісня

«Со в’юном я хожу»

Бульба, жалейка

Створення ритмічного супроводу до пісні

19

Музичні Польща та Чехія

Ф. Шопен

«Мазурка ля мінор»,

А. Дворжак

«Словянський танець №2»

Чешська нар. пісня «Полька»

Полька, танець, фортепіано, оркестр

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

20

Мандрівка до Угорщини

З. Кодаи

«Чардаш» з опери «Хари Янош»; Й. Брамс «Угорський танець № 5»

Чешська нар. пісня «Полька»

Опера, танець, оркестр, чардаш

Створення ритмічного супроводу до пісні

21

Українські наспіви линуть світом

Укр. веснянка

«Вийди, вийди, Іванку»,

П. Чайковський

«Перший концерт для ф-но з оркестром (фінал),

Л. Бетховен

«Варіації на українські теми».

Укр. веснянка

«Вийди, вийди, Іванку»

Концерт, фортепіано, оркестр, диригент, варіації

Участь у виконанні музики разом з оркестром, аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

22

Співуча Німеччина

Й. Бах

«Прелюдія до мажор», «Прелюдія до мінор».

А. Улицької «Траляляй»

Прелюдія, мажор, мінор

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

23

Різноманітна Австрія

В.-А. Моцарт

«Рондо в турецькому стилі», «Симфонія соль мінор» (фрагмент першої частини).

Укр. нар. пісня «Янчику, подолянчику»

А. Улицької «Траляляй»

Рондо, симфонія, оркестр, диригент

Створення власного рондо

24

Вишукана Франція

К. Сен-Санс «Карнавал тварин» (фрагмент на вибір вчителя,

В.-А. Моцарт « Варіації на тему французької пісні «Пастух»

І. Танчак

«Вітерець»

Варіації, сюїта

Створення власних варіацій

25

У гості до Литви, Латвії та Естонії

К. М’ясков

«Литовський танець»,

естонський народний танець «Тульяк»

Латишська нар. пісня «Півник»

Танець

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

26

Сонячна Італія та Болгарія.

М. Лисенко

«Баркарола»,

С. Рахманінов

«Італійська полька»,

болгарська народна пісня «Посадив я полин»

А. Олейникова

«Наша вчителька»,

латишська нар. пісня «Півник»

Баркарола, полька

Пластичне інтонування, залучення учнів до оцінювання якості співу

27

Казкові Фінляндія та Норвегія

Я. Сібеліус

«Сифонічна поема «Фінляндія»,

Е. Гріг

«Захід сонця»

Е. Гріг

«Захід сонця»,

А. Олейникова

«Наша вчителька»

Симфонічна поема, оркестр, диригент, інструменти симфонічного оркестру

Малювання кольоровими плямами

28

Грузія, Вірменія та Адзейбарджан

Грузинський народний танець «Лезгінка»,

Арам Хачатурян

«Гопак» із балету «Гаяне».

Е. Гріг

«Захід сонця»,

Г. Гусейнлі

«Курчата»

Танець, лезгінка, гопак

Створення танцювальних рухів під музику

29

Загадкові Індія, Китай та Яаонія

П. Чайковський

«Китайський танець» із балету «Лускунчик»,

японська народна пісня «Вишня»

Д. Кабалевський

«Варіації на японську народну пісню «Вишня».

Індонезійська народна пісня

«Прогулянка з батьком»

Балет, варіації

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

30

Сполучені Штати Америки

Д. Гершвін

«Колискова з опери «Поргі і Бесс».

Індонезійська народна пісня

«Прогулянка з батьком»

Джаз, спірічуелс, опера

Аналіз засобів музичної виразності

31

Повернення до дому, в Україну

Д. Крижанівський

«Реве та стогне Дніпр»

М. Глінка

«Гуде вітер вельми в полі»

Пісня, романс

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

32

Підсумковий урок по темі

Повторення матеріалу

М. Глінка

«Гуде вітер вельми в полі»

Повторення понять

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

33

Підсумковий урок за рік

Повторення матеріалу за рік

Повторення пісень

Повторення понять

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

34

Підготовка до уроку-концерту

Повторення матеріалу

Повторення пісень

Повторення понять

Аналіз засобів музичної виразності, залучення учнів до оцінювання якості співу

35

Урок-концерт

Повторення матеріалу

Виконання пісень

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА. РIЧНА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти