і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва 3 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код

3 клас (35 годин)

1 півріччя. Тема1. Основні властивості музики: пісенність, танцювальність, маршовість (8 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

1

А

Б

В

Кличе, зве дзвіночок нас

Ж. Бізе

Увертюра до опери «Кармен»

В. Лепешко

«Поспішай до школи»

Композитор, поет, пісня, танець, марш, куплет, заспів, приспів, ноти, нотний стан, скрипічний ключ, правила співу та сприймання музики

Гра «Я – композитор» (придумати мелодію привітання)

за допомогою пластичних рухів передавати характер музики

2

Три основні властивостей музики

Р. Щедрін

Балет «Коник – Горбоконик». Три фрагменти

Р. Паулс

«Кашалотик»

Танцювальність, маршовість, пісенність, балет, пульс, ритм, сильна доля

Позначати пульс за допомогою ритмічних інструментів, залучення учнів до оцінювання якості співу

3

Пісенність

Е. Гріг

«Ранок», Р. Щедрін «Ніч»

Р. Паулс

«Кашалотик»

Високі, низькі звуки, тривалості звуків, балет, симфонічний оркестр

За допомогою руки передавати висотність звуків, виконання елементарних ритмічних вправ, пластичне інтонування пісні

4

Пісенність у вокальній музиці

М. Леонтович

«Дударик»

О. Антоняк

«Як складається пісенька?»

Основні тривалості звуків, хор, соліст

Відтворювати та відплескувати простий ритмічний супровід музичних творів, передавати характер пісенної музики

5

Танцювальність

Р. Щедрін

«Золоті рибки»

О. Антоняк

«Як складається пісенька?»

Ритм,

паузи,

ритмічний малюнок, пульс

Через пластичне інтонування передавати характер музичного твору, створювати ритмічний супровід та елементарні танцювальні рухи до музичного твору

6

Танцювальність

М.. Глінка

«Арагонська хота»

А. Житкевич

«Чобітки мої червоні»

Пісня, марш, танець,

ритм, динамічні відтінки звуків, сильна доля

За допомогою простих ритмічних інструментів створювати ритмічний супровід музичного твору

7

Маршовість

Р. Щедрін

«Царь Горох»,

Є. Адамцевич

«Запоріжський марш»

А. Житкевич

«Чобітки мої червоні»

Пульс, ритмічний малюнок, сильна доля

За допомогою простих ритмічних інструментів передавати пульс, сильну долю та ритмічний малюнок музичного твору

8

Зустріч трьох типів музики

Ф. Шопен

Прелюдії №№ 7, 20

Укр.. нар. пісня «Вийшли в поле косарі»

Типи музики, музика народна та професійна

За допомогою малювання кольоровими плямами передавати різний характер музики

ТЕМАТИЧНА

Тема2. Інтонація (8 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

9

Взаємозвязок розмовної та музичної мови. Поняття про інтонацію.

С. Прокофєв

«Базіка»

Д. Кабалевський

«Хто чергові»

Інтонація, тривалості звуків та пауз, ціла, половинна, четвертна, восьма

Аналіз музичного твору та зв'язок його з життям

10

Інтонація та її основні складові

В. Косенко

«Гумореска»

М. Лисенко

«Зайчик та Лисичка», румунська нар. пісня «Дід Андрій».

Динаміка, сильні долі, темп

Вираження характеру та змісту музики в пластичних рухах

11

Головна інтонація та зерно-інтонація

Л. Бетховен

Симфонія №5 1ч.

Укр. нар. пісня

«Ішов Миколай»

Симфонічний оркестр, симфонія, зерно-інтонація

Зображення кольоровими плямами характеру, настрою, почуттів та думок

12

Зображальні та виражальні інтонації

М. Римський-Корсаков

«Політ джміля»,

П. Чайковський

«Старовинна французвська пісенька»

Укр. нар. пісня

«Ішов Миколай»

Зображальні та виражальні інтонації, темп

За допомогою рухів зображувати музичні образи

13

Єдність зображальних та виражальних інтонацій

П. Чайковський

«Німецька пісенька»,

«Шарманщик співає»

Т. Попатенко

«Щеня та кошеня»

Нотний стан, скрипічний ключ, овал, штиль, тривалості звуків

Використання ритмічних інструментів для супроводу пісень та інсценізація пісень

14

Мелодія як інтонаційно-смислова будова

П. Чайковський

«Італійська пісенька», «Неаполітанська пісенька»

Т. Попатенко

«Щеня та кошеня»

Динамічні відтінки, піано, форте, крещендо, дімінуендо

Ритмічний супровід музичних творів, пластичне інтонування та передача зображальних можливостей музики рухами

15

Вплив тембру на інтонацію

К. Сен-Санс

«Лебідь», П. Чайковський «Неаполітанська пісня (труба)

Укр. колядка

«Добрий вечір, тобі»,

укр. щедрівка

«Ой, сивая та і зозуленька»

Народні пісні, колядки та щедрівки,

динамічні відтінки, музичні інструменти, піано, форте, крещендо, димінуендо

Інсценизація колядок, щедрівок та новорічних пісень , оцінювання власного співу та співу ровесників

16

Узагальнення теми семестру

Музика на вибір учнів та вчителя

Повторення пісень

Закріплення понять

Закріплення творчих навиків

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА

2 півріччя. Тема3. Розвиток музики (10 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

17

А

Б

В

Музика яке мистецтво, що існує в розвитку

С. Прокофєв

«Петрик та Вовк»

Л. Кніппер

«Чому ведмідь взимку спить»

Розвиток музики, композитор, симфонічний оркестр, тембр

Визначення характеру музичного твору

18

Способи розвитку музики

С. Прокофєв

«Петрик та Вовк»

Л. Кніппер

«Чому ведмідь взимку спить»

Розвиток музики, композитор, симфонічний оркестр, тембр

Театралізація фрагментів музичної казки

19

Виконавські та динамічні прийоми розвитку музики

Е. Гріг

«Ранок»

З. Компанієць «Пісенька горобчика»

Динамічні відтінки, піано, форте, крещендо, димінуендо, виконавець

Оцінювання власного співу та співу ровесників, пластичне інтонування музичних творів

20

Жанрові, мелодичні та варіаційні прийоми розвитку музики

Ю. Щуровський

«Варіації на тему пісні «Ой є в лісі калина»

Укр. нар. пісня «Верховино, світку ти наш»,

З. Компанієць «Пісенька горобчика»

Варіації, жанр, музичні інструменти

Аналіз варіативного розвитку музичного твору

21

Темпові та темброві прийоми розвитку музики

Е. Гріг

«В печері гірського короля»

Укр. нар. пісня «Верховино, світку ти наш»

Темп, тембр, симфонічний оркестр

Пластичне інтонування музичних творів, виконання ритмічно-танцювальних рухів

22

Ладові прийоми розвитку музики

Ф. Шуберт

«Алегретто», «Вальс»

В. Гребенюк

«Матусю рідненька»

Лад, мажор, мінор, вальс

Оцінювання власного співу та співу ровесників,

малювання кольоровими плямами

23

Сюжетниі прийоми розвитку музики

Р. Щедрін

«Коник горбоконик». Купання в котлах.

В. Гребенюк

«Матусю рідненька»,

укр. нар. пісня

«Грицю, Грицю»

Балет, сюжет, оркеестр

Пластичне інтонування музичних творів

24

Інтонаційно-мелодійні та симфонічні прийоми розвитку музики

Г. Майборода

«Гуцульська рапсодія»

Укр. нар. пісня

«А вже весна»

Симфонічний оркестр, музичні інструменти, диригент, рапсодія, інтонація, мелодія

Гра «Ми створюємо симфонічний оркестр»

25

Обряди зустрічі весни

Українські веснянки

Укр. нар. пісня «Подоляночка»

Народна музика, веснянки

Відтворення ритмічного малюнку та передача характеру народного танцю за допомогою танцювальних рухів

26

Узагальнення теми. Багатогранність прийомів розвитку музики.

Музика за вибором учнів та вчителя

Повторення пісень

Практичне використання термінології

Закріплення творчих навиків

ТЕМАТИЧНА

Тема 4. Музична форма (9 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

27

Будова (форма) музики. Одночастинна форма.

Е. Гріг «Пісня Сольвейг»

Французька нар. пісня «Пастух»

Форми музики, вокальна музика

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

28

Двочастинна побудова твору

Е. Гріг

«Пісня Сольвейг»,

П. Чайковський

«Неаполітанська пісня»

Естонська нар. пісня

«У кожного свій музичний інструмент»

Мелодія, супровід, темп, ритм, динаміка, регістр, тембр

Малювання кольоровими плямами

29

Тричастинна побудова твору

М. Лисенко

«Експромт ля мінор»

Естонська нар. пісня

«У кожного свій музичний інструмент»

Експромт, інструментальна музика, три частинна будова твору, музичні інструменти

Оцінювання власного співу та співу ровесників

30

Форма варіації

Ю. Щуровський

«Варіації на тему пісні «Ой є в лісі калина»

Укр. нар. пісня «Ой є в лісі калина»

Варіативний розвиток музики

Пластичне інтонування та передача за його допомогою характеру музики, показ за допомогою простих ритмічних інструментів пульсу, сильної долі та ритмічного малюнка музичного твору

31

Форма рондо

В. Моцарт

«Рондо в турецькому стилі»

А. Житкевич

«Семеро гномів»

Рондо, фортепіано

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

32

Куплетна форма

Прослуховування відомих пісень

А. Житкевич

«Семеро гномів»

Пісня, виконавець, композитор

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

33

Найважливіші принципи побудови музики: повторення і контраст

Музика на вибір вчителя

О. Лобова

«Лине музика літа»

Інструментальна та вокальна музика

Передача характеру музичного твору за допомогою пластичного

інтонування

34

Підготовка до уроку-концерту

Музика на вибір вчителя

Повторення пісень

Повторення термінології

Використання набутих творчих навичок під час виконання пісень та прослуховування музичних творів

35

Урок-концерт

Музика на вибір вчителя

Виконання пісень на вибір учнів та вчителя

Використання набутих творчих навичок під час виконання пісень та прослуховування музичних творів

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА. РIЧНА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    91
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    SC996173
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь