і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва 2 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас (35 годин)

1 півріччя. Тема1. Типи музики (8 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

1

А

Б

В

Пісня, танець, марш – основні типи музики

Д. Кабалевський «Три кити»

Д. Кабалевський

«Пісня про школу»

Композитор, поет, пісня, танець, марш, куплет, заспів, приспів

Гра «Я – композитор» (придумати мелодію привітання)

за допомогою пластичних рухів передавати характер музики

2

Пісня – душа музики

Д. Кабалевський «Три кити»,

Я. Степовий «Колискова»

Д. Кабалевський

«Пісня про школу»

Правила співу,

звуки музичні та шумові, музика вокальна та інструментальна, пульс музики

Позначати пульс за допомогою ритмічних інструментів, залучення учнів до оцінювання якості співу

3

Характерні особливості пісні як типу музики

Л. Бетховен «Бабак»,

Я. Степовий «Колискова»

Ф. Колеса «Школяр»,

Д. Кабалевський

«Пісня про школу»

Високі, низькі звуки, ритм, тривалості звуків, мелодія,

правила сприймання музики

За допомогою руки передавати висотність звуків, виконання елементарних ритмічних вправ, пластичне інтонування пісні

4

Танець та його характерні особливості як типу музики

Л. Бетховен «Бабак»,

П. Чайковський «Вальс»,

С. Рахманінов «Полька»,

Рок-н-рол

Ф. Колеса «Школяр»,

А. Філіпенко «Ой, заграйте, дударики»

Основні тривалості звуків, паузи, композитор, виконавець, слухач, симфонічний оркестр

Відтворювати та відплескувати простий ритмічний супровід музичних творів, передавати характер танцювальної музики за допомогою танцювальних рухів

5

Різновиди танців

П. Чайковський «Вальс»,

С. Рахманінов «Полька»,

Д. Шостакович «Вальс-жарт»,

Д. Кабалевський «Танець молодого бегемота»

А. Філіпенко «Ой, заграйте, дударики»

Ритм, ритмічний малюнок, пульс

Через пластичне інтонування передавати характер музичного твору, створювати ритмічний супровід музичного твору, використовуючи прості ритмічні інструменти

6

Марш та його характерні особливості як типу музики

Д. Кабалевський «Три варіанта маршу»,

Є. Адамцевич «Запоріжський марш»

В. Верховинець «Гей, військо йде»,

Повторення пісень

Пісня, марш, танець,

ритм, динамічні відтінки звуків, сильна доля

За допомогою пластичних рухів передавати характер музики

7

Різновиди маршів

Є. Адамцевич «Запоріжський марш»,

П. Чайковський «Марш деревяних солдатиків»,

М. Блантер «Футбольний марш»,

С. Чернецький «Зустрічний марш»

А. Філіпенко «Веселий музикант»,

В. Верховинець «Гей, військо йде»

Пульс, ритмічний малюнок, сильна доля

За допомогою простих ритмічних інструментів передавати пульс, сильну долю та ритмічний малюнок музичного твору

8

Поєднання елементів різних типів музики в одному творі

Я. Степовий «Лугом іду», «Дощик», «Гей не дивуйте»

А. Філіпенко «Веселий музикант»,

В. Верховинець «Гей, військо йде»,

А. Філіпенко «Ой, заграйте, дударики»

Типи музики, музика народна та професійна

За допомогою малювання кольоровими плямами передавати різний характер музики

ТЕМАТИЧНА

Тема2. Виражальне та зображальне в музиці (8 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

9

А

Б

В

Життя – джерело музичного мистецтва.

П. Чайковський

«Ранкові роздуми»,

Є. Адамцевич

«Запоріжський марш»

К. Петров

«Посміхнись»

Тривалості звуків та пауз, ціла, половинна, четвертна, восьма

Аналіз музичного твору та зв'язок його з життям

10

Виражальні та зображальні можливості музики

П. Чайковський

«Ранкові роздуми»,

Є. Адамцевич

«Запоріжський марш»,

Л. Бетховен

«Весело. Сумно»,

М. Римський-Корсаков

«Політ джміля»

К. Петров

«Посміхнись»,

повторення пісень

Тривалості звуків та пауз, ціла, половинна, четвертна, восьма

Вираження характеру та змісту музики в пластичних рухах

11

Вираження музикою внутрішнього світу людини

Л. Бетховен

«Весело. Сумно»,

Р. Шуман

«Перша втрата»,

«Веселий селянин»

М. Леонтович «Дударик»

Народна та професійна музика, музика вокальна та інструментальна

Зображення кольоровими плямами характеру, настрою, почуттів та думок

12

Зображальні можливості музики

М. Сільванський

«Пташка та кицька»,

К. Сен-Санс

«Півник та курки»,

«Слон»

М. Леонтович «Дударик»,

М. Лисенко

«Пісня Лисички»

Нотний стан, скрипічний ключ

За допомогою рухів зображувати музичні образи

13

Різноманітність зображальних можливостей музики

М. Сільванський

«Пташка та кицька»,

М. Завалишина

«Заводне мишеня»,

Д. Кабалевський

«Три подруги»,

Е. Гріг

«Ранок»

Укр. нар. щедрівка

«Ой, сивая та і зозуленька»,

М. Лисенко

«Пісня Лисички»

Нотний стан, скрипічний ключ, овал, штиль, тривалості звуків

Використання ритмічних інструментів для супроводу пісень та інсценізація пісень

14

Поєднання виражальних та зображальних можливостей музики. Мова і музика

Е. Гріг «Ранок»,

М. Глінка «Попутна»

В. Шаїнський «Сніжинки»,

укр. нар. щедрівка

«Ой, сивая та і зозуленька»,

Динамічні відтінки, піано, форте, крещендо, дімінуендо

Ритмічний супровід музичних творів, пластичне інтонування та передача зображальних можливостей музики рухами

15

Новий рік та музика

Укр. нар. колядки та щедрівки

Укр. колядка

«Нова радість стала»,

В. Шаїнський «Сніжинки»

Народні пісні, колядки та щедрівки,

динамічні відтінки, піано, форте, крещендо, димінуендо

Інсценизація колядок, щедрівок та новорічних пісень , оцінювання власного співу та співу ровесників

16

Узагальнення теми семестру

Музика на вибір учнів та вчителя

Повторення пісень

Закріплення понять

Закріплення творчих навиків

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА

2 півріччя. Тема3. Основні музичні жанри (10 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

17

А

Б

В

Подорож з піснею, танцем та маршем.

М. Коваль Опера «Семеро козенят»

М. Коваль Хор з опери «Семеро козенят»,

укр. колядка

«Нова радість стала»,

укр. нар. щедрівка

«Ой, сивая та і зозуленька»,

В. Шаїнський «Сніжинки»

Пісня, танець, марш, опера, балет симфонія, концерт, музична мова, образний зміст музичного твору

Визначення характеру музичного твору, пластичне інтонування музичних творів

18

Подорож з піснею до опери

М. Коваль Опера «Семеро козенят»,

теми героїв

М. Коваль Колискова Мами – Кози,

хор з опери «Семеро козенят»,

Опера, хор, соліст, дует, ансамбль, симфонічний оркестр

Театралізація фрагментів опери

19

Зустріч пісні, танцю та маршу в опері

М. Коваль Опера «Семеро Козенят», сцени з опери

М. Коваль Хор, колискова Мами – Кози,

теми героїв з опери «Семеро козенят»

Опера, хор, соліст, дует, ансамбль, пісня, танець, марш,

динамічні відтінки, піано, форте, крещендо, димінуендо

Театралізація фрагментів опери, оцінювання власного співу та співу ровесників

20

Танець привів нас до балету

С. Прокофєв Вальс з балету «Попелюшка»

П. Синявський «Місячний кораблик»

Балет, пачка, пуанти,

балетмейстер, па-де-де, вальс

Пластичне інтонування музичних творів, виконання ритмічно-танцювальних рухів

21

Балет – сценічно-хореографічна, музична вистава

С. Прокофєв Вальс та сцена з боєм годинника з балету «Попелюшка»

П. Синявський «Місячний кораблик»

Балет, пачка, пуанти,

балетмейстер, па-де-де, вальс, звуки та їх властивості

Пластичне інтонування музичних творів, виконання ритмічно-танцювальних рухів

22

Зв'язок музики в опері та балеті з іншими видами мистецтва

П. Чайковський Танець маленьких лебедят з балету «Лебедине озеро»,

М. Меєрович Опера «Три ведмеді»

А. Павлюк «Святковий хоровод»,

П. Синявський «Місячний кораблик»

Балет, опера, лібрето, звукоряд, гама

Оцінювання власного співу та співу ровесників,

ритмічний супровід музичних творів з використанням простих ритмічних інструментів

23

Подорож до театру опери та балету

М. Лисенко Пісня Лисички з опери «Коза-дереза»,

П. Чайковський Фрагменти з балету «Лускунчик»

А. Павлюк «Святковий хоровод»,

повторення пісень

Композитор, виконавець, слухач,

глядач, театр, фойє, партер, оркестрова яма, музичні інструменти

Відтворення ритмічного малюнку та передача пульсу пісень, пластичне інтонування музичних творів

24

Пісня, танець, марш ведуть нас у симфонію

Укр. танець «Козачок»,

невідомий автор «Симфонія»(«Козачок»)

В. Іванников «Найкраща», повторення пісень

Симфонія, симфонічний оркестр, музичні інструменти, диригент

Гра «Ми створюємо симфонічний оркестр»

25

Жанр концерту

І. Беркович Концерт для ф-но з оркестром №2, 2 частина,

укр. нар. пісня «Ой, лопнув обруч»

В. Іванников «Найкраща»,

Я. Степовий «Зима і Весна»

Народна та професійна музика, тривалості звуків, ціла, половинна, четвертна, восьма

Відтворення ритмічного малюнку та передача характеру народного танцю за допомогою танцювальних рухів

26

Узагальнення теми

Музика за вибором учнів та вчителя

Повторення пісень

Практичне використання термінології

Закріплення творчих навиків

ТЕМАТИЧНА

Тема4. Мова музики (9 годин)

Клас, дата

Тема

Матеріал для сприйняття

Матеріал для виконання

Термінологія

Творчі завдання

27

А

Б

В

Музична мова – виразник образного змісту музичного твору

Д. Кабалевський

«Зайчик дратує ведмедика»,

І. Дунаєвський

Марш з кінофільму «Веселі хлоп’ята»

М. Ведмедері

«Наша мова»

Мелодія, супровід, темп, ритм, динаміка

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

28

Елементи музичної мови

П. Чайковський

«Кіт в чоботях та Біла Кицька»,

М. Сильванський

«Пташка та Кицька»,

Д. Кабалевський

«Зайчик дратує ведмедика»,

М. Ведмедері

«Наша мова»

Мелодія, супровід, темп, ритм, динаміка, регістр, тембр, метр

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

29

Виражальне значення засобів музичної виразності

Р. Шуман

«Перша втрата»,

«Веселий селянин»,

М. Сильванський

«Пташка та Кицька»,

Укр. нар. пісня

«Як діждемо літа»,

М. Ведмедері

«Наша мова»

Мелодія, супровід, темп, ритм, динаміка, регістр, тембр, метр

Зображення кольоровими плямами виражених почуттів та настрою прослуханої музики та їх порівняння

30

Роль мелодії та супроводу в передачі характеру музичного твору

М. Глінка

«Марш Чорномора»,

П. Чайковський

«Танець Феї Драже».

Укр. нар. пісня

«Як діждемо літа»,

повторення пісень

Мелодія та супровід,

тривалості звуків та правопис нот

Пластичне інтонування та передача за його допомогою характеру музики, показ за допомогою простих ритмічних інструментів пульсу, сильної долі та ритмічного малюнка музичного твору

31

Тембр у музиці

С. Прокофєв

«Петрик та Вовк» (теми з казки)

Б. Савельєв

«Справжній друг»

Тембр, симфонічний оркестр, інструменти симфонічного оркестру, диригент

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

32

Поєднання у симфонічній казці елементів музики та літературного твору

С. Прокофєв «Петрик та Вовк»

Б. Савельєв

«Справжній друг», повторення пісень

Тембр, симфонічний оркестр, інструменти симфонічного оркестру, диригент

Передача змісту та характеру музичного твору за допомогою рухів та пластичного інтонування

33

Пісенність, маршовість та танцювальність в інструментальних творах

П. Чайковський

«Неаполітанська пісня»,

Е. Гріг «Хода гномів».

В. Шаїнський «Посмішка», повторення пісень

Інструментальна та вокальна музика

Передача характеру музичного твору за допомогою пластичного

інтонування

34

Підсумковий урок

Музика на вибір учнів та вчителя

Повторення пісень

Повторення термінології

Використання набутих творчих навичок під час виконання пісень та прослуховування музичних творів

35

Урок-концерт

Музика на вибір учнів та вчителя

Виконання пісень на вибір учнів та вчителя

Використання набутих творчих навичок під час виконання пісень та прослуховування музичних творів

ТЕМАТИЧНА. СЕМЕСТРОВА. РIЧНА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарно-тематичні плани з музичного мистецтва
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    137
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    DM166821
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь