Календарно-тематичне з музичного мистецтва 3 кл.

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 3 класу на 2 семестр 2019-2020 навчального року, складено до підручника А. М. Несвіт ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 1-4 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 3. Розвиток музики (9 год)

Розвиток музики, взаємозв’язок музики з життям, творчість С.Прокоф’єва, симфонічна казка, інструменти симфонічного оркестру

С.Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк». Тема Петрика

Прийоми розвитку музики (ладовий, тембровий розвиток), мажор, мінор, динаміка, темп, характер музики, інструменти симфонічного оркестру

С.Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк». Тема Качки. Cцена Петрика і Пташки.

Прийоми розвитку музики (тембровий, динамічний, жанровий, симфонічний розвиток), коломийка, рапсодія, групи симфонічного оркестру, творчість Е.Гріга

Е.Гріг. «Ранок»

Г.Майборода. «Гуцульська рапсодія» (фрагмент)

Прийоми розвитку музики (динамічний, темповий, виконавський), розвиток образу, творчість Е.Гріга

Е.Гріг. «Навесні»

Г. Майборода. «Гуцульська рапсодія»

Прийоми розвитку музики (динамічний, тембровий, жанровий, темповий, інтонацій-но-мелодичний), розвиток образу, творчість Е.Гріга

Е.Гріг. «В печері гірського короля»

Сюжетний розвиток музики, музичний діалог, життєвий і творчий шлях С.Гулака – Артемівського

С.Гулак-Артемовський. Опера «Запорожець за Дунаєм». Дует Карася та Одарки

Інтонаційно – мелодичний розвиток музики, веснянки, життєвий і творчий шлях Ф.Шопена, прелюдія

Ф.Шопен. Прелюдія №7

Ф.Шопен. Прелюдія №20

Ладогармонійний розвиток музики, мажор, мінор, творчість Ф.Шуберта

Ф.Шуберт. Вальс ля бемоль мажор

Ф.Шуберт. Алегретто

Звичаї нашого народу, веснянки, засоби музичної виразності

М. Лисенко. Опера «Зима і весна». Хор «А вже весна»

Підсумок знань

Музична вікторина

Тема 4. Будова (форми) музики (7 год)

Будова (форми) музики (фрази, частини), одночастинні твори, творчість Е.Гріга

Е. Гріг. «Пісня Сольвейг». І частина

Двочастинна будова музики, канон

Е. Гріг. «Пісня Сольвейг» (повністю)

Тричастинна будова музики, творчість М. Лисенка, експромт

М. Лисенко «Експромт»

Форма варіацій

Легенда про калину

Ю. Щуровський. «Варіації на тему української народної пісні «Ой єсть в лісі калина»

Форма рондо, творчість О.Бородіна, романс

О.Бородін. Романс «Спляча княжна»

Форми рондо та варіацій, канон, підголоски, життєвий і творчий шлях В.Моцарта

М.Ризоль. Варіації на тему Українська народна п. «Ой, на горі жито»

В.А.Моцарт. «Рондо в турецькому стилі»

Три основні групи побудови музичних творів, повторення та контраст, творчість Е.Гріга

Е. Гріг. «Танець Анітри»

Підсумок знань

Музична вікторина

Музика — це мистецтво, що передає почуття, думки й настрої людини та постійно розвивається у звуковому потоці.

Тестові завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.