Календарно тематичне укр мова

Опис документу:
ЗАхарійчук

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УКРАЇНСЬКА МОВА

4 год./тижд.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи, ВД «Освіта», Київ, 2011рік (авт. Вашуленко М., С. О. Караман, Н. І. Лунько, Пономарьова К., Прищепа О., Мартиненко В.)

Захарійчук М. Д. Українська мова:Підручник для 2 кл. – К.: Освіта, 2012

СЛОВНИКОВІ СЛОВА

алфавіт і алфавіт, Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця, герой, диктант, диван, дитина, духмяний, дятел, жайворонок, завдання, заєць, календар, килим, медаль, метро, неділя, ознака, помилка і помилка, понеділок, портфель, предмет, середа, театр, учитель, читання, червоний, черговий, черевики, четвер, шофер, ясен (34 слова)

Вчитель: Мірошникова О.М Клас: 2-Б.

з/п

Тема уроку

Дата

ЗВУКИ І БУКВИ

1

Звуки, букви. Українська абетка

2

Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру

3

Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах

4

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків

5

Голосні звуки [а], [о], [у], [є], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків

6

Букви, що позначають голосні звуки

7

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади

8

Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка»

9

Ненаголошені голосні звуки [є], [и]

10

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [є], [и]

11

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [є], [и]

12

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [є], [и]

13

Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків

14

Приголосні звуки [дз], [дз'], [дж]. Позначення їх буквами

15

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

16

Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка»

17

Буква щ

18

Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

19

Буква Ґ

20

Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

21

Дзвінкі і глухі приголосні звуки

22

Дзвінкі і глухі приголосні звуки

23

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

24

Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь»

25

Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є

26

Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є

27

Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є

28

Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є

29

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення

30

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення

31

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення

32

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом та змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися»

33

Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки

34

Подовжені м'які приголосні звуки Перевірна робота. Діалог

35

Подовжені м'які приголосні звуки Перевірна робота. Діалог

36

Подовжені м'які приголосні звуки Перевірна робота. Діалог

37

Подовжені м'які приголосні звуки

38

Апостроф

39

Апостроф

40

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш. Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»)

41

Апостроф

42

Апостроф. Перевірка знань з мови. Мовна тема №1

СЛОВО

43

Лексичне значення слова. Розвиток уявлення про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії.

44

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів

45

Слова, які відповідають на питання хто? що?

46

Слова, що означають назви предметів {іменники)

47

Розпізнавання іменників за питаннями хто? що?. Складання речень

48

Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом та опорними словами «Каштанчик»

49

Змінювання іменників за зразком один — багато. Робота над прислів'ям. Доповнення речень

50

Групування предметів за родовими та видовими ознаками

51

Доречне вживання іменників у реченні. Перевірна робота. Аудіювання

52

Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей

53

Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Уживання імен у формі звертання

54

Велика буква у кличках тварин. Перевірна робота. Списування

55

Уживання великої букви в кличках тварин

56

Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків та опорними словами. «Допомога тваринам узимку»

57

Велика буква в назвах міст, сіл, річок

58

Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів

59

Слова, що називають ознаки предметів (прикметники)

60

Зв'язок іменників з прикметниками.

61

Перевірна робота. Диктант

62

Прикметники, протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні

63

Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато. Перевірка знань з мови. Мовна тема №2

64

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив»).

65

Прикметники, близькі за значенням

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!