Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування "Зарубіжна література 6 клас" ІІсеместр

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

06.06.2021

155

6

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування "Зарубіжна література 6 клас" ІІсеместр. 3 контрольних роботи, 2 РМ, 2 ПЧ. Календарно-тематичне планування складено за програмою МОН. Підручник О.М.Ніколенко "Світова література 6 клас".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

«Зарубіжна література 6 клас». ІІ семестр.

ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ 12г.

31

Антон Павлович Чехов. «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова «Хамелеон».

Ключові компетентності

Учень (учениця):

  • розуміє залежність людини від навколишнього середовища

32

Тема, ідея твору. Актуальність проблем.

33

Оповідання А. П. Чехова «Товстий і тонкий». Роль художньої деталі. Підтекст.

34

Підтекст. Символічність назви.

ТЛ.

Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

35

Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

36

Характеристика героїв оповідання Дж. Лондона «Жага до життя».

КК. Спілкування державною мовою, уміння вчитися.

37

Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання.

НЛ-3. «Здоров’я і безпека»

38

Володимир Галактіонович Короленко – лицар людяності. Повість «Сліпий музикант». Пошук головним героєм повісті Петром Попельським свого місця у світі.

ЛК. Утілення сюжету оповідання Дж. Лондона «Жага до життя» у різних видах мистецтва.

В.Г. Короленко і Україна. Літературні музеї В.Г. Короленка в Україні.

39

Тема мистецтва у повісті В. Короленко «Сліпий музикант». Петро Попельський та Евеліна Яскульська.

40

Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших. Українська природа, народні образи й традиції у творі.

ЛК. Утілення сюжету повісті В. Короленко «Сліпий музикант» у мистецтві.

41

РМ№4. Підготовка до написання твору.

КК. Спілкування державною мовою, уміння вчитися.

42

Контрольна робота №4 з теми «Людські стосунки». Контрольний твір «Життя людини – це боротьба».

КК. Уміння вчитися, обізнаність та самовираження у сфері культури.

(ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

(ЛК) Утілення сюжетів прочитаних творів у різних видах мистецтва.

(УС) А. П. Чехов і Україна. В. Г. Короленко і Україна. Літературні музеї А. П. Чехова і В. Г. Короленка в Україні.

(ЕК) Порівняння образів чеховських персонажів (Очумєлов, «товстий», «тонкий»): схожість і відмінність між ними. Зіставлення літературних творів з екранізаціями, ілюстраціями до них.

(МЗ) Іноземна мова, музичне мистецтво, історія.

Поетичне бачення світу 9г.

43

Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в ліриці митця.

Ключові компетентності

Учень (учениця):

  • сприймає природу як цілісну систему;

44

Зображення станів природи, широта художнього змісту хайку Мацуо Басьо. Напамять 3-4 хайку.

45

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край- чужина).

46

Виразне читання напам’ять. Р.Бернс. «Моє серце в верховині…»

Напам’ять:

вірш «Моє серце в верховині…»

47

Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» (1 розділ). Міфи північноамериканських індіанців, їх втілення в поемі.

ЕК. Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса і Г. Лонгфелло.

48

Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди).

49

РМ. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

КК. Спілкування державною мовою, уміння вчитися.

50

Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.

51

Контрольна робота №5. «Поетичне бачення світу».

(ТЛ) Хайку, ліричний герой.

(ЛК) Початкові відомості про специфіку розуміння краси в різних культурах.

(УС) Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів.

(ЕК) Елементи фольклору і міфів у творах Р. Бернса і Г. Лонгфелло.

(МЗ) Історія, географія, іноземна мова.

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ 5г.

52

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.

Ключові компетентності

Учень (учениця):

  • усвідомлює небезпеку руйнування духовних цінностей, взаємозв’язки людини і природи (НЛ-1).

53

Образ Тома, його динаміка в оповіданні Бредбері «Усмішка».

54

Значення образу Джоконди для розриття головної ідеї твору.

55

Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

56

«Запах думки» – віра в перемогу людського розуму. Гуманістичний зміст оповідання.

УС. Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей.

(ТЛ) Конфлікт. Поглиблення поняття про фантастику.

(ЛК) Образ майбутнього у творах сучасного мистецтва (живопис, кіно, музика та ін.).

(УС) Українські письменники-фантасти, їхні твори для дітей.

(ЕК) Том і Кліві: схожість і відмінності. Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва.

(МЗ) Образотворче мистецтво, іноземна мова.

Т.8. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. 7г

ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ.

Ключові компетентності

Учень (учениця):

  • усвідомлює особисту відповідальність за доручену справу (НЛ-2);

  • розуміє цінність родинних стосунків, значущість участі кожного у суспільно важливих справах (НЛ-2);

  • осмислює важливість перемоги над самим собою, власними страхами (НЛ-3).

57

Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Мешканці фантастичної країни Усландії: Король, машиніст Лукас, пан Ермель, пані Ваас.

58

Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини).

59

Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

60

Крістіне Нестлінгер. «Конрад, або дитина з бляшанки». Конрад і його становлення у світі.

61

Астрід Анна Емілія Ліндґрен. Повість-казка «Міо, мій Міо».Її жанрова своєрідність.

62

Моральні цінності, перемога добра над злом у казці «Міо, мій Міо».

63

Контрольна робота №6 з тем «Образ майбутнього в літературі», «Сучасна література».

Тестові завдання.

ПІДСУМКИ 3г

64

Сучасна українська література для дітей і про дітей (огляд).

УС. Твори сучасних письменників для дітей і про дітей.

65

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

66

Підведення підсумків. Рекомендації до літнього читання.

(ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман).

(ЛК) Фентезі в різних видах мистецтва (література, кіно, живопис та ін.).

(УС) Твори сучасних письменників для дітей і про дітей.

(ЕК) Утілення творів сучасної літератури у кіно, ілюстраціях та ін.

(МЗ) Іноземна мова, образотворче мистецтво.

* (ТЛ) – теорія літератури. * (ЛК) – література і культура.

* (УС) – Україна і світ.

* (ЕК) – елементи компаративістики. * (МЗ) – міжпредметні зв’язки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.