Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури для 6 класу

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

01.09.2021

238

19

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури 2021-2022 навч.роки. (за підручником Волощук Є.) Матеріал містить у собі повне планування з усіма темами уроків. Включає позакласне читання та розвитки мовлення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

6 клас



Розділ, тема уроку


К. год

Дата



1.


Література як вид мистецтва. Художній образ.

Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ. Повторення вивченого у 5 класі

1








2


Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві.

1





3

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.).

1










4

Початкове поняття про міф і мотив. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів

1









5.

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації

1




6.

Позакласне читання №1 Орфей і Евридіка.

1




7



Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом.

Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ).

1




8



Пояснення природних циклів у міфі «Деметра і Персефона».

Зображення одвічної мрії людства про крила в міфі «Дедал і Ікар».

1




9


Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.

1




10.

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

1




11

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.


1








12





Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

1




13

Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет», «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів. Вивчити 1 байку за вибором

1




14

Розвиток мовлення №1 (письмово) Складання порівняльної характеристики байок Езопа, І. А. Крилова та українських байок

1




15

Контрольна робота №1 за розділами «Вступ», «Міфи народів світу». «Мудрість байки». Тести

1




16

Ж. Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна.

1




17

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

1




18

Дік Сенд і його друзі. Проблема рабства в романі.

1




19

Позакласне читання №2 Даніель Дефо. «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо». Життя людини у гармонії з природою. Робінзон Крузо як втілення відваги, розуму і працьовитості.

1




20

Чарльз Діккенс (1812-1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа.

1




21

Сюжет і композиція повісті.Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

1




22

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

1




23

Контрольна робота №2 Контрольний твір «Що в житті людини найцінніше?» (за повістю Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»).

1




24

Микола Васильович Гоголь (1809-1852). «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

1




25

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

Роль фантастики в повісті.

1




26

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).


1




27

Розвиток мовлення №2 Роль Різдва у житті людини. Складання всласних суджень.(усно)

1




28

М.В. Гоголь і Україна, музеї М.В. Гоголя в Україні (Полтавщина). Висловлювання українських митців про творчість М. В. Гоголя.

1




29

М. В. Гоголь і Україна, музеї М. В. Гоголя в Україні (Полтавщина). Музей Ч. Діккенса у Великобританії (Лондон). Висловлювання українських митців про творчість Ж. Верна, Ч. Діккенса, М. В. Гоголя.

1




30

Контрольна робота №3 за розділом «Пригоди і фантастика». Тести

1




31

Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр


1




32

Антон Павлович Чехов (1860 — 1904). «Хамелеон», «Товстий і тонкий».

1




33

Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету.

1




34

Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви.


1




35

А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті.

Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

1




36

Порівняння образів чеховських персонажів (Очумєлов, «товстий», «тонкий»): схожість і відмінність між ними. Зіставлення літературних творів з екранізаціями, ілюстраціями до них.

1




37

Джек Лондон (1876 — 1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.


1




38

Характеристика героїв твору.


1




39

Описи природи та їхня роль у тексті.

1




40

Значення назви оповідання.

1




41

Володимир Галактіонович Короленко (1853 — 1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петро Попельський) свого місця у світі.

1




42

Тема мистецтва в повісті. Петро Попельський і Евеліна.

1




43

Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших.

1




44

Українська природа, народні образи й традиції в повісті.

1




45

В. Г. Короленко і Україна. Музей В. Г. Короленка (Полтава) в Україні.

1




46

Роль мистецтва; відповідальність за долю іншого і світу загалом.

1




47

Контрольна ротоба №4 Контрольний твір.

«Справжні цінності в житті людини» (за повістю В. Короленка «Сліпий музикант»)».

1




48

Позакласне читання №3 Марк Твен. «Принц і злидар»

1




49

Мацуо Басьо (1644 — 1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

1




50

Хайку.Початкові відомості про специфіку розуміння краси в японській культурі.Видатні українські перекладачі творів Мацуо Басьо. Вивчити хайку (3-4 за вибором учня)

1




51

Розвиток мовлення №3 (письмово) Створення власних хайку за принципами художнього паралелізму та асоціацій.

1




52

Роберт Бернс (1759 — 1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.). Ліричний герой. Елементи фольклору у творі Р. Бернса. Вивчити напам’ять «Моє серце в верховині…».

1




53

Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.).

1




54

Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

1




55

Позакласне читання №4 О. Генрі «Вождь червоношкірих»

1




56

Джанні Родарі (192 — 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.

1




57

Контрольна робота № 5 з теми «Поетичне бачення світу». Тести

1




58

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».


1




59

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

1




60

Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.


1




61

Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.


1




62

Розвиток мовлення №4 (усний твір) « Том і Кліві: схожість і відмінності»

1




63

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо».

Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен.

1




64

«Міо, мій Міо» (робота з текстом). Образи головних героїв.

Перемога добра над злом.


1




65

Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас). Моральні цінності, що стверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини).

1




66

Крістіне Нестлінґер (нар. 1936 р.). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.

1




67

Контрольна робота за розділами №6 «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література». Тести

1




68-

69

Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр. Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 7-й клас.


2





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.