Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії та історії України для 6 класу на 2019-2020 навчальний рік (оновлено згідно наказу МОН від 21.02.2019 №236)

Всесвітня історія

Для кого: 6 Клас

31.08.2019

1524

154

0

Опис документу:
Складено згідно навчальної програми «Істрія України. Всесвітня історія. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (зі змінами наказ МОН України від 21.02.2019 № 236)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6-й клас

Всесвітня історія. Історія України

(інтегрований курс, 70 год., 2 год. на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Істрія України. Всесвітня історія. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (зі змінами наказ МОН України від 21.02.2019 № 236)

Підручник, який використовується на уроках ____________________________________ _____________________________________________________________________________

уроку

Дата

Примітка/

коригуюча дата

Кількість годин

Зміст навчального матеріалу

5

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА

Завдання інтегрованого курсу історії.

Хронологічні межі історії стародавнього світу.

Історичні джерела з історії стародавнього світу.

Що в історії називають цивілізацією.

Практична робота: Лічба часу в історії стародавнього світу.

7

Тема 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

Теорії походження людини.

Виникнення та розселення первісних людей.

Заняття та спосіб життя, суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей.

Практична робота: Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України.

Трипільська археологічна культура.

Практична робота: Спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел.

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ»

Тематична

13

Тема 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

Міфологія, писемність і мистецтва. Будівництво пірамід.

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону.

Повсякдення і господарське життя.

Практична робота: Робота з контурною картою.

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя.

Закони Хаммурапі.

Практична робота: Правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) .

Писемність і мистецтво.

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело.

Перська держава. Організація влади та суспільства. Основні завойовницькі походи. Дарій І.

Давня Індія. Давній Китай. Природно-географічні умови Давньої Індії та Давнього Китаю. Організація влади та суспільства. Пам’ятки культури китайської і індійської цивілізацій.

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ»

Тематична

35

Тема 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ

Природно-географічні умови Балканського півострова.

Мінойська та Ахейська палацові цивілізації.

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

Афіни. Спарта.

Практична робота: Позначення на контурній карті Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта)

Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України.

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

Практична робота: Охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я.

Кіммерійці та скіфи на території України.

Тематична

Греко-перські війни.

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.

Практична робота: Укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму.

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Театр, скульптура, архітектура.

Підкорення Греції Філіпом II.

Александр Македонський.

Культура елліністичної доби.

Сармати на території України.

Тематична

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

Військова експансія Риму.

Диктатура Цезаря.

Практична робота: Формулювання життєвої позиції

історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя – Історичний портрет Цезаря).

Римська імперія. Октавіан Август.

Пантеон римських богів.

Римське право.

Практична робота: Порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі.

Мистецтво Давнього Риму.

Тематична

Кризові явища в Римській імперії.

Виникнення і поширення християнства.

Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

Поділ Римської імперії. Початок Великого переселення народів. Готи і гуни на території сучасної України. Взаємини з місцевим населенням.

Падіння Західної Римської імперії.

Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. Початок Великого розселення слов’ян. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

Склавини та анти на теренах України. Походження українського народу.

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ»

Тематична

6

Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історії людства.

Значення давньої історії України як частини світової історії.

Практична робота: Дібрати інформацію про правила і переконання (звичаї, юридичні норми, фразеологізми тощо), а також елементи побутової культури (будівлі, меблі, одяг, їжа), запозичені українцями в давніх греків і римлян.

Практична робота: Зіставити господарство, суспільне життя й культуру населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого.

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ»

Тематична

3

Повторення вивченого за рік.

1

Підсумкове узагальнення.

4Сідова Надія Володимирівна

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.