Календарно-тематичне планування з української мови на ІІ семестр (7 клас)

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української мови на ІІ семестр (7 клас). Календарно-тематичне планування складене відповідно до чинної програми. Буде у нагоді вчителям української мови та літератури.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичне планування

з української мови на ІІ семестр

(7 клас)

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

(продовження)

49

Дієприслівники доконаного і недоконаного виду, їх творення

50

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові

51

РМ № 13. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом)

52

РМ № 14. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом)

53

Не з дієприслівниками

54

РМ № 15. Складання есе про значення родинних традицій з використанням різних дієслівних форм.

55

РМ № 16. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом)

56

Контрольна робота № 4 з теми “Дієприслівник” (тести)

Прислівник

57

Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

58

Розряди прислівників

59

РМ № 17. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (за складним планом)

60

РМ № 18. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (за складним планом)

61

Ступені порівняння прислівників

62

Ступені порівняння прислівників

63

Способи творення прислівників

64

РМ № 19. Складання анотації на книжку з використанням прислівників

65

Букви -н- та -нн- у прислівниках

66

Не і ні з прислівниками

67

РМ № 20. Складання відгуку про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівняння

68

И та і в кінці прислівників

69

Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників

70

РМ № 21. Портретний нарис у публіцистичному стилі

71

Написання прислівників разом, окремо і через дефіс

72

Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день…

73

Контрольна робота № 5 з теми “Прислівник” (різнорівневі завдання)

Прийменник

74

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника

75

Види прийменників за будовою. Непохідні і похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс

76

Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення

77

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності

78

РМ № 22. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей

79

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників та однозвучних слів

80

Синонімічні й антонімічні сполучники

81

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків

82

Правопис часток не і ні з різними частинами мови

83

Написання часток -бо, -но, -то, -от-, -таки

84

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням

85

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках

86

Контрольна робота № 6 з теми “Службові частини мови” (диктант)

Повторення в кінці року

87

Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мовленні

88

Підсумково-узагальнювальний урок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.