Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з української мови . І семестр, 4 клас (К. Пономарьова)

Українська мова

Для кого: 4 Клас

20.08.2021

3023

586

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу до підручника Катерини Пономарьової, Любові Гайової. Складено відповідно програми. Кількість годин - 4 год на тиждень. Є діагностувальні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема уроку

Дата

Примітка

ПОВТОРЕННЯ. ЗВУКИ І БУКВИ

1.

Інструктаж з ТБ на уроках української мови. Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями у ньому. Державні символи України.




2.

Повторення про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів. Відтворення діалогу у ролях.




3.

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях.




4.

Написання слів з подовженими приголосними звуками й апострофом. Складання і записування речень з поданими словами.




5.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці складу.




6.

Наголос. Вправляння в правильному наголошуванні слів.




7.

Алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником.




8.

Розвиток зв’язного мовлення. Враження від осінньої природи. Написання розповіді про свої враження від побаченого.




9.

Повторення і застосування правил переносу слів.




10.

Тренувальні вправи.



+

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

11.

Пряме і переносне значення слів.




12.

Синоніми та антоніми. Вживання їх у мовленні. Розподіл слів за тематичними групами.




13.

Багатозначні слова.




14.

Розвиток зв’язного мовлення. «Хитрий Карло». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.




15.

Фразеологізми. Добір до фразеологізмів синонімічних слів.




16.

Застарілі і нові слова.



+

17.

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.




18.

Тематична діагностувальна робота №1. Списування..




19.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви. Значення слова».




СЛОВО. БУДОВА СЛОВА

20.

Будова слова. Спільнокореневі слова.



+

21.

Будова слова. Розбір слів за будовою.




22.

Розрізнення співзвучних префіксів і прийменників.




23.

Написання слів з префіксами пре- і при-.




24.

Розвиток зв’язного мовлення. «Казка про яблуню і березу». Написання казки з використанням порівняльного опису.




25.

Написання слів з префіксами пре- і при-. Складання і записування речень
з поданими словами.




26.

Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Складання і записування речень з поданими словами.




27.

Повторення і закріплення знань про будову слова.



+

28.

Тематична діагностувальна робота №2. Диктант




29.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Слово. Значення слова. Будова слова».




ІМЕННИК

30.

Іменник. Назви істот і неістот.




31.

Власні та загальні назви.



+

32.

Розвиток зв’язного мовлення. «Моє ставлення до школи». Написання розповіді за одним із поданих зачинів.




33.

Визначення роду і числа іменників. Змінювання іменників за числами.




34.

Відмінки. Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників.




35.

Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників.



+

36.

Змінювання іменників за відмінками. Виправлення в тексті навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників.




37.

Початкова форма іменника.




38.

Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини.




39.

Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників.




40.

Розвиток зв’язного мовлення. «Дві груші й одна». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.




41.

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини.




42.

Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту.




43.

Написання закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.




44.

Написання закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.




45.

Написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини.




46.

Написання закінчень іменників у родовому і місцевому відмінках множини.




47.

Розбір іменника як частини мови.




48.

Розвиток зв’язного мовлення. «Мій улюблений журнал». Написання розповіді за поданим планом.




49.

Повторення і закріплення знань про іменник. Тренувальні вправи.




50.

Тематична діагностувальна робота №3. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменник».




51.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та ситематизація знань учнів з теми «Іменник».




ПРИКМЕТНИК

52.

Повторення знань про прикметник. Визначення роду і числа прикметників.




53.

Відмінювання прикметників. Визначення відмінка прикметників.




54.

Початкова форма прикметників.




55.

Написання закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках.




56.

Розвиток зв’язного мовлення. «Шкідливість куріння». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.




57.

Утворення прикметників за допомогою префіксів і суфіксів. Практичне ознайомлення зі ступенями порівняння прикметників.




58.

Написання прикметників з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-.




59.

Визначення роду, числа і відмінка прикметників.




60.

Розбір прикметника як частини мови. Добір прикметників для опису персонажа тексту.




61.

Тематична діагностувальна робота №4. Диктант.




62.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи.




63.

Розвиток зв’язного мовлення. «Про розум і вдячність диких тварин». Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.




64.

Повторення вивченого матеріалу з теми «Прикметник». Підсумковий урок за семестр.








Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.