Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу на І семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу на І семестр. Складено до підручника для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів за ред. Олександра Авраменка та відповідно до чинної програми з української мови для 5-9 класів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804). У календарно-тематичному плануванні зазначені обов'язкові види контролю у І семестрі (діалог, усний переказ), а також вказані параграфи та сторінки до тем (у колонці "Примітки").

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 9 КЛАСІ

Українська мова: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл./Олександр Авраменко.– К .: Грамота, 2017 – 160 с.: іл.

І СЕМЕСТР

уроку

Зміст програмового матеріалу

Кількість годин

Дата

Примітки

ВСТУП

1.

Вступ. Розвиток української мови.

1

§ 1, ст. 4-8

2.

РМ № 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.

1

Розвиток мовлення № 1

3.

РМ № 2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.

1

Розвиток мовлення № 2

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ

4.

Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.

1

§ 2, ст. 9-11

5.

Просте ускладнене речення. Розділові знаки в простому ускладненому реченні.

1

§ 3-4, ст. 12-18

6.

РМ № 3. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Підготовка до усного контрольного переказу.

1

Розвиток мовлення № 3

Контрольний усний переказ

7.

РМ № 4. Ділові папери. Резюме

1

§ 40, ст. 136-137

Розвиток мовлення № 4

СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. ПРЯМА І НЕПРЯМА МОВА

8.

Пряма і непряма мова (повторення й поглиблення). Розділові знаки при прямій мові (повторення й поглиблення вивченого).

1

§ 6, ст. 21-25

9.

Заміна прямої мови непрямою.

1

§ 7, ст. 26-28

10

РМ № 5. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).

1

§ 8, ст. 29-31

Розвиток мовлення

5

11.

Цитата як спосіб передачі чужої мови.

1

§ 9, ст. 32-35

12.

Діалог. Розділові знаки при діалозі (повторення й поглиблення вивченого).

1

§ 10, ст. 36-40

13.

РМ № 6. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. Підготовка до контрольної здачі діалогів.

1

Розвиток мовлення

6

14.

РМ № 7. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) із різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення і т. ін.).

1

Розвиток мовлення

7

Контрольний діалог

15.

Тренувальні вправи. Контрольна робота № 1 (тестові завдання). Повторення. Пряма і непряма мова.

1

Контрольна робота № 1

Виставлення ТО

СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ, ЙОГО ОЗНАКИ. СКЛАДНОСУРЯДНЕ РЕЧЕННЯ

16.

Аналіз контрольної роботи. Складне речення та його ознаки. Сполучникові й безсполучникові складні речення.

1

§ 12 -13, ст. 44-51

17.

РМ № 8. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.

1

Розвиток мовлення № 8

§ 27, ст. 98-99

18.

Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.

1

Контрольний письмовий переказ

19.

Складносурядне речення, будова й засоби зв’язку між його частинами. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки між ними. Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи.

1

§ 14,16, ст. 52-55, 58-61

20.

РМ № 9. Аналіз письмового переказу. Повторення вивченого та узагальнення теми.

1

Розвиток мовлення № 9

СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ

21.

Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в СПР. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.

1

§ 17-18, ст. 62-69

22.

Складнопідрядні речення з підрядними означальними та з’ясувальними.

1

§ 20, ст. 72-75

23.

Складнопідрядні речення з підрядними обставинними.

1

§ 21, ст. 76-79

24.

Контрольний твір-роздум у публіцистичному стилі «Чи можна/варто протиставляти телебачення художній літературі?».

1

Контрольний твір

25.

Складнопідрядні речення з підрядними способу дії і ступеня та підрядними порівняльними.

1

§ 22, ст. 80-83

26.

Складнопідрядні речення з підрядними причини, мети, умови. Тренувальні вправи.

1

§ 24, ст. 86-89

27.

Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими й допустовими. Тренувальні вправи.

1

§ 25, ст. 90-93

28.

Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в такому реченні.

1

§ 26, ст. 94-97

29.

Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи.

1

Контрольний диктант

30.

Тренувальні вправи. Контрольна робота № 2 (тестові завдання). Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення.

1

Контрольна робота № 2

31.

Робота над помилками, допущеними у творі, диктанті й тестовій контрольній роботі.

1

32.

Узагальнення вивченого в І семестрі.

1

Виставлення ТО

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.